Jacaszek – Music For Film
Mateusz Piżyński:

To nie jest soundtrack, chociaż…

Sleeparchive – Trust
Paweł Gzyl:

Techno sprowadzone do loopów.

Trampique – Life Outside The Mirror
Jarek Szczęsny:

Melancholia codzienności.

Jan Wagner – Kapitel
Łukasz Komła:

Autentyczna bruzda.

Ian William Craig – Red Sun Through Smoke
Jarek Szczęsny:

Mgnienia poczucia straty.

Christian Löffler – Lys
Paweł Gzyl:

Piosenka jest dobra na wszystko?

Various Artists – Velvet Desert Music Vol. 2
Paweł Gzyl:

Soundtrack do współczesnego „acid westernu”.

Skalpel – Highlight
Bartek Woynicz:

Balsam na czas zarazy.

Electric Indigo – Ferrum
Paweł Gzyl:

W atomowym silosie.

Stian Westerhus – Redundance
Jarek Szczęsny:

Ucieczka od tradycyjnych piosenek.

Immortal Onion – XD [Experience Design]
Jarek Szczęsny:

Nie spodziewałem się ich tam spotkać.

Moses Sumney – græ Part 1
Jarek Szczęsny:

Przestrzeń okrojona ze skrajności.

Blind Boy De Vita – Cumpà
Łukasz Komła:

Z cienia w ogień!

Camea – Dystopian Love
Paweł Gzyl:

Futurystycznie i kobieco.



Plastikman

Dwa dni temu nakładem wytwórni Mute ukazał się nowy album Plastikmana. 

Plastikman, czyli Richie Hawtin, nagrał płytę „EX” w Guggenheim Museum – muzeum sztuki w Nowym Jorku, podczas specjalnego występu, który odbył się na zaproszenie belgijskiego projektanta i dyrektora artystycznego Diora, Rafa Simonsa.

Wiedziałem, że Raf jest fanem Plastikmana, więc akceptując jego zaproszenie na występ w Guggenheim Museum, podjąłem się dużego wyzwania. Rozpocząłem serię sesji nagraniowych i szybko zarejestrowałem nowy materiał na występ. Później zdałem sobie sprawę, że jest to wystarczająca ilość, żeby wydać nowy album. Muzyka wyszła ze mnie bezproblemowo, ponieważ byłem zainspirowany możliwością występu w tak pięknej przestrzeni znanej bardziej ze sztuki niż muzyki. Sztuka, muzyka, architektura, malarstwo, rzeźby – to wszystko powinno istnieć razemopowiada Richie Hawtin.

Od roku 1993 do 2003 Plastikman tworzył niesamowite rzeczy, poszerzając wymiary Detroit techno i definiując na nowo muzykę dance. Na sześciu albumach („Sheet One”, „Musik”, „Recycled Plastik”, „Consumed”, „Artifakts (B.C.)” i „Closer”) oraz wielki singlach, takich jak: „Spastik”, „Plastique” i „Sickness”, Plastikman zaprezentował nowoczesną muzykę elektroniczną i jej najbardziej wyraziste kierunki.

Album „EX” jest już dostępny w formie cyfrowej, a od 14 lipca będzie można go kupić w formatach CD i LP. Dodatkowo Plastikman stworzy specjalną limitowaną wersję – będzie to winyl z certyfikatem autentyczności i specjalną wersją SubPac S1. SubPac to specjalny system, zapewniający jakość dźwięku/basów, który można spotkać tylko w dobrych klubach muzycznych.

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.