Emptyset – Blossoms
Paweł Gzyl:

Producenci z Bristolu wkraczają na nowe terytoria.

Nagrobki – Pod Ziemią
Jarek Szczęsny:

Poważni jak śmierć.

LDY OSC – sōt
Paweł Gzyl:

Click & cuts na nowo.

Nick Cave and the Bad Seeds – Ghosteen
Jarek Szczęsny:

Pomnik żałoby.

Pablo Mateo – Weird Reflections Beyond The Sky
Paweł Gzyl:

Techno do tańca.

Danny Brown – uknowhatimsayin¿
Jarek Szczęsny:

Gorączkowe wizje rapera.

9t Antiope – Grimace
Jarek Szczęsny:

Mikrus.

Malin Genie – Anthropomorphic Sympathy
Paweł Gzyl:

Stylowe electro i IDM w duchu lat 90.

Telefon Tel Aviv – Dreams Are Not Enough
Mateusz Piżyński:

Gdy w Tel Avivie zgaśnie światło…

Philipp Gorbachev – Kolokol
Paweł Gzyl:

Prawosławie i elektronika.

BNNT is Jerusalem in My Heart – Multiversion #4
Jarek Szczęsny:

Część czwarta.

rRoxymore – Face To Phase
Paweł Gzyl:

Introwertyczne bity.

The Big YES! – The Big YES!
Łukasz Komła:

Free jazzowy wybuch!

HTRK – Venus In Leo
Maciej Kaczmarski:

Miłość w czasach zarazy.



3 pytania – Paula Temple

Już w najbliższy piątek zagra na Little.Big Stage w Kato, a dziś odpowiada na pytania naszego cyklu.

Paula jest prawdziwą wyjadaczką w świecie muzyki techno – rozpoczynając swoją DJ-ską działalność w roku 2002 wpisała się bardzo wyraźnie w proces popularyzowania a także rozwijania tej właśnie odmiany electro. Albumem „The Speck of the Future” otworzyła przed sobą wieloletnią podróż po klubach, wytwórniach a także radiostacjach (jest autorką audycji Virtual Future Music, którą nagrodziło BBC Radio One).
Uzyskaną w ten sposób popularność wykorzystała przekonując słuchaczy do nieco bardziej profesjonalnych a także ambitniejszych produkcji muzyki klubowej. Działalność Pauli skupia się przede wszystkim na generowaniu jakości, stąd stosunkowo uboga dyskografia, mimo tak długiej obecności na scenie czy raczej – przy konsoli. Poza wspomnianym debiutem wydała w zeszłym roku EP-kę „Colonized”. Nie oznacza to jednak, iż przed ten cały czas pozostawała bierna lub ograniczała się wyłącznie do grania nocami setów – w 2012 roku założyła własną wytwórnię płytową Noise Manifesto, skupiającą wszelkiej maści twórców muzyki elektronicznej. By podkreślić stopień jej zaangażowania w proces rozwijania gatunku, warto wspomnieć, iż współpracowała przy produkcji jednego z najnowocześniejszych kontrolerów midi – MXF8, który zresztą wykorzystywała podczas szeregu ze swoich występów.

Tauron Nowa Muzyka odbędzie się na terenie Muzeum Śląskiego w Katowicach, w dniach 20-24.08.14

For english version scroll down.


Paula Temple HYBRID AV Show Trailer

Czego ostatnio słuchasz?
Aïsha Devi, Lakker and Kyoka.


Aisha Devi – „Throat Dub”


Lakker – „Thermohaline”


Kyoka – „Moonboots”

Nad czym obecnie pracujesz?
Zakończyłam EP dla R&S i dwa remiksy dla The Knife, a teraz pracuję nad nową EP dla Noise Manifesto.


Paula Temple – „Colonized”

Jaki koncert/set zrobił na Tobie (ostatnio lub w ogóle) największe wrażenie?
Właśnie zagrałam na Krake Festival w Berlinie, gdzie miała miejsce premiera mojego HYBRID AV show z Jem The Misfit (www.jemthemisfit.com). Atmosfera i tłum były niesamowite, wspaniale było grać obok Pernille, Ancient Methods, Plaster i Demdike Stare.


Paula Temple, HYBRID av show, Krake Festival – Berlin 8.08.2014


Demdike Stare, live at Glazart – 22.05.2014

www.paulatemple.com
www.soundcloud.com/paulatemple
www.facebook.com/paulatempleofficial

ENGLISH VERSION

What are you listening to lately?
Aïsha Devi, Lakker and Kyoka.

What are you currently working on?
Finished an EP for R&S and two remixes for The Knife, and now working on a new EP for Noise Manifesto.

What concert/set done (lately or at all), the biggest impression on you?
I’ve just played at the Krake Festival in Berlin where and premiered the HYBRID AV show with Jem The Misfit (www.jemthemisfit.com). The atmosphere and crowd were amazing, and it was great to play alongside Pernille, Ancient Methods, Plaster and Demdike Stare.

notatka o artyście z oficjalnej strony festiwalu www.festiwalnowamuzyka.pl
Photo by Tania Gualeni

 

 

Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.