Sandro Perri – Soft Landing
Jarek Szczęsny:

Chłód melodii.

Rhys Fulber – Ostalgia
Paweł Gzyl:

„I’m living in the 80s”

IRAH – Diamond Grid
Przemysław Solski:

Siatka utkana z ciekawości.

Strycharski Kacperczyk Szpura – I love you SDSS
Jarek Szczęsny:

Oglądanie nerwów.

!!! (Chk Chk Chk) – Wallop
Mateusz Piżyński:

Ciężkość punka z lekkością funka.

cover
Barker – Utility
Paweł Gzyl:

Transhumanistyczne przyjemności.

Monya – Straight Ahead
Paweł Gzyl:

Industrialne techno o pozytywnej energii.

Wojciech Golczewski – The Priests Of Hiroshima
Jarek Szczęsny:

Ścieżka dźwiękowa dla ery atomowej.

Múm – Yesterday Was Dramatic – Today Is OK
Paweł Gzyl:

Klasyk emotroniki.

Hildur Guðnadóttir – Chernobyl (OST)
Jarek Szczęsny:

Wyobrazić sobie niewyobrażalne.

Pruski – Black Birds
Jarek Szczęsny:

Wyszlifowany onyks.

Jaromir Kamiński, Rafał Warszawski, Palms Palms, Break Janek
Ania Pietrzak:

Beats & breaks idealne na koniec wakacji…

Lech Nienartowicz – Wrażenia i Mechanizmy
Jarek Szczęsny:

Pierwsze wrażenie.

The Future Eve feat. Robert Wyatt – KiTsuNe / Brian The Fox
Łukasz Komła:

Na łączach z Robertem Wyattem.



Jacek Sienkiewicz tworzy z Maxem Lodebauerem

Efektem polsko-niemieckiej kooperacji jest nowa EP-ka w katalogu Recognition – „Ridges”.

Wydawnictwo to efekt twórczego spotkania weterana improwizacyjnej elektroniki, Maxa Loderbauera, który współtworzył m.in. Sun Electric, gra w Moritz von Oswald Trio, a także od lat pracuje z Ricardo Villalobosem, oraz spiritus movens warszawskiego labelu Recognition – Jacka Sienkiewicza.

Spotkanie to rozgrywa się nie tylko na planie badania dźwięku i budowania złożonej struktury, ale i wspólnego obu twórcom zainteresowania specyficzną aurą gór: Alp (Loderbauer) i Tatr (Sienkiewicz), a także wokalną kulturą zamieszkujących je społeczności. W wyniku tej głęboko introspektywnej konfrontacji dwóch pokrewnych wrażliwości i światów wyobraźni powstały dwie kompozycje w duchu kontemplacyjnej muzyki elektronicznej.

To elektronika powstająca poza kontekstem trendów, a jednocześnie wpisująca się w badania innych szlachetnych prekursorów – od transylwańskich hymnów Popol Vuh w „Nosferatu” Herzoga przez słuchowiska konkretne i reportaże z lodowca Lionela Marchetti, po himalaistyczny soundtrack Simona Fishera Turnera.

Przeszło 20 minut materiału zawartego na „Ridges” dokumentuje badawczą pasję muzyków, zaś dla słuchaczy może stanowić zaproszenie do imaginacyjnych podróży dźwiękowych.

www.recognition.pl

www.recognition.bandcamp.com

 

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.