SCSI-9 – Squares & Circles
Paweł Gzyl:

Pierwszy nowy album projektu od siedmiu lat.

Sarathy Korwar – More Arriving
Jarek Szczęsny:

Muzyka migracji.

Sandro Perri – Soft Landing
Jarek Szczęsny:

Chłód melodii.

Rhys Fulber – Ostalgia
Paweł Gzyl:

„I’m living in the 80s”

IRAH – Diamond Grid
Przemysław Solski:

Siatka utkana z ciekawości.

Strycharski Kacperczyk Szpura – I love you SDSS
Jarek Szczęsny:

Oglądanie nerwów.

!!! (Chk Chk Chk) – Wallop
Mateusz Piżyński:

Ciężkość punka z lekkością funka.

cover
Barker – Utility
Paweł Gzyl:

Transhumanistyczne przyjemności.

Monya – Straight Ahead
Paweł Gzyl:

Industrialne techno o pozytywnej energii.

Wojciech Golczewski – The Priests Of Hiroshima
Jarek Szczęsny:

Ścieżka dźwiękowa dla ery atomowej.

Múm – Yesterday Was Dramatic – Today Is OK
Paweł Gzyl:

Klasyk emotroniki.

Hildur Guðnadóttir – Chernobyl (OST)
Jarek Szczęsny:

Wyobrazić sobie niewyobrażalne.

Pruski – Black Birds
Jarek Szczęsny:

Wyszlifowany onyks.

Jaromir Kamiński, Rafał Warszawski, Palms Palms, Break Janek
Ania Pietrzak:

Beats & breaks idealne na koniec wakacji…



Ash Koosha – GUUD

43 minuty eksperymentów, które otworzą Wam głowę

Londyński producent irańskiego pochodzenia – Ash Koosha – wydaje muzykę, której nie da się wpisać w ramy żadnego gatunku. Artysta, tworząc swój międzygalaktyczny dźwiękowy kolaż, łączy pozornie niepasujące do siebie elementy i, podobnie jak Amnesia Scanner, w ciekawy sposób łamie przyjęte w elektronice konwencje. Irańczyk od małego interesował się zarówno brzmieniem i tworzeniem muzyki klasycznej, jak i produkcji komputerowych, co sprawiło, że poznawszy muzyczne schematy, może swobodnie z nich czerpać, ale tak samo z nimi polemizować.

Jednym z pomysłów, które Koosha wprowadza w GUUD i chce kontynuować w kolejnych projektach, jest „nanokompozycja”. Urodziła się ona w głowie Irańczyka z inspiracji nanotechnologią i kwantami. Produkcje, które słyszymy złożone są z dziesiatek nanoeksperymentów, które zostają połączone w całość i okraszone połamanym rytmem. To właśnie rytm, abstrakcyjne melodie, przetworzony komputerowo głos, blipy, odgłosy uderzeń dają wrażenie świeżości, obcowania z czymś międzygatunkowym. A dzięki temu, że owe struktury ulegają ciągłym zmianom, dzieło pobudza zmysły słuchacza ze zdwojoną siłą.

Tracklista:

01. I Feel That
02. Could
03. GUUD
04. Bo Bo Bones
05. Stain
06. JamJamJam
07. Kernel
08. Other
09. Phorever
10. Mast
11. SlamSlamSlam
12. Wait
13. Tash Tack
14. Le Lick It
15. XXXL
16. Harbour

Olde English Spelling Bee | 2015

ASH KOOSHA / SOUNDCLOUD
OESB / SOUNDCLOUD

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.