Fumiya Tanaka – Right Moment
Paweł Gzyl:

Spójna całość zbudowana z kontrastowych elementów.

Król – Nieumiarkowania
Jarek Szczęsny:

Nie chce nam mówić niczego wprost.

Burial – Tunes 2011-2019
Jarek Szczęsny:

Brama do innej rzeczywistości.

Zaumne – Contact
Jarek Szczęsny:

Niezwykła bliskość.

Various Artists – Consortium Vol. 1
Paweł Gzyl:

Z Albanii do Detroit.

ARRM – II
Jarek Szczęsny:

Dzieło spokoju.

Floating Points – Crush
Jarek Szczęsny:

Stare w służbie nowoczesności.

Stefan Goldmann – Veiki
Paweł Gzyl:

Najbardziej taneczny materiał niemieckiego producenta.

True – Made Of Glass
Łukasz Komła:

Pod rękę ze smutkiem i tańczmy!

Akwizgram – Nü romantik
Jarek Szczęsny:

Próg do przeskoczenia jest niewielki.

Claro Intelecto – In Vitro – Volume 1 & 2
Paweł Gzyl:

Piękna, ale niemodna muzyka.

Paweł Doskocz / Vasco Trilla – Hajstra
Jarek Szczęsny:

Nieprawidłowości w działaniu zmysłów.

Stenny – Upsurge
Paweł Gzyl:

Połamane rytmy zanurzone w ambiencie.

Justyna Steczkowska – Maria Magdalena. All Is One
Przemysław Solski:

Wędrówka duszy.



Ash Koosha – GUUD

43 minuty eksperymentów, które otworzą Wam głowę

Londyński producent irańskiego pochodzenia – Ash Koosha – wydaje muzykę, której nie da się wpisać w ramy żadnego gatunku. Artysta, tworząc swój międzygalaktyczny dźwiękowy kolaż, łączy pozornie niepasujące do siebie elementy i, podobnie jak Amnesia Scanner, w ciekawy sposób łamie przyjęte w elektronice konwencje. Irańczyk od małego interesował się zarówno brzmieniem i tworzeniem muzyki klasycznej, jak i produkcji komputerowych, co sprawiło, że poznawszy muzyczne schematy, może swobodnie z nich czerpać, ale tak samo z nimi polemizować.

Jednym z pomysłów, które Koosha wprowadza w GUUD i chce kontynuować w kolejnych projektach, jest „nanokompozycja”. Urodziła się ona w głowie Irańczyka z inspiracji nanotechnologią i kwantami. Produkcje, które słyszymy złożone są z dziesiatek nanoeksperymentów, które zostają połączone w całość i okraszone połamanym rytmem. To właśnie rytm, abstrakcyjne melodie, przetworzony komputerowo głos, blipy, odgłosy uderzeń dają wrażenie świeżości, obcowania z czymś międzygatunkowym. A dzięki temu, że owe struktury ulegają ciągłym zmianom, dzieło pobudza zmysły słuchacza ze zdwojoną siłą.

Tracklista:

01. I Feel That
02. Could
03. GUUD
04. Bo Bo Bones
05. Stain
06. JamJamJam
07. Kernel
08. Other
09. Phorever
10. Mast
11. SlamSlamSlam
12. Wait
13. Tash Tack
14. Le Lick It
15. XXXL
16. Harbour

Olde English Spelling Bee | 2015

ASH KOOSHA / SOUNDCLOUD
OESB / SOUNDCLOUD

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.