Pablo Mateo – Weird Reflections Beyond The Sky
Paweł Gzyl:

Techno do tańca.

Danny Brown – uknowhatimsayin¿
Jarek Szczęsny:

Gorączkowe wizje rapera.

9t Antiope – Grimace
Jarek Szczęsny:

Mikrus.

Malin Genie – Anthropomorphic Sympathy
Paweł Gzyl:

Stylowe electro i IDM w duchu lat 90.

Telefon Tel Aviv – Dreams Are Not Enough
Mateusz Piżyński:

Gdy w Tel Avivie zgaśnie światło…

Philipp Gorbachev – Kolokol
Paweł Gzyl:

Prawosławie i elektronika.

BNNT is Jerusalem in My Heart – Multiversion #4
Jarek Szczęsny:

Część czwarta.

rRoxymore – Face To Phase
Paweł Gzyl:

Introwertyczne bity.

The Big YES! – The Big YES!
Łukasz Komła:

Free jazzowy wybuch!

HTRK – Venus In Leo
Maciej Kaczmarski:

Miłość w czasach zarazy.

Matthias Schaffhauser – Hedonism, What Else
Paweł Gzyl:

Muzyka jako przyjemność.

Manu Delago – Circadian
Jarek Szczęsny:

Cykle snu.

Various Artists – Total 19
Paweł Gzyl:

Witamy jesień z Kompaktem.

Alessandro Cortini – Volume Massimo
Jarek Szczęsny:

Wyłapywanie wadliwych elementów.



Hayvanlar Alemi

Ankara i jej psychodeliczne oblicze!

Hayvanlar Alemi - Visions of a Psychedelic Ankara 800

Zespół Hayvanlar Alemi został założony w 1999 roku przez trzech muzyków z Ankary: Işık Sarıhan – (perkusja), Hazar Mutgan – (bas) i Özüm İtez – (gitara). Do tej pory wydali cztery albumy: „Gaga” (2007), „Guarana Superpower” (Sublime Frequencies, 2010), „Twisted Souvenirs” (Inverted Spectrum, 2014, do pobrania za darmo) i tegoroczny „Visions of a Psychedelic Ankara” (Glitterbeat Records). Niedawno ukazała się też solowa płyta Özüma İteza – „Tyro” (można ją również pobrać za darmo).

Na winylowym longplayu „Visions of a Psychedelic Ankara” artyści prezentują nagrania z roku 2010 (Strona A), kiedy to zaczęli flirtować z dubem i reggae oraz mamy materiał z lat 2009 – 2011 (Strona B). Przedtem raczej obracali się wokół szeroko rozumianego rocka psychodelicznego, surfu, indie-rocka i kambodżańskiego popu, a także nawiązywali do muzyki z Afryki Zachodniej, Bliskiego Wschodu czy Azji. „Visions of a Psychedelic Ankara” to znakomity amalgamat przeróżnych brzmień, gdzie legendarne tureckie radiowe dżingle mieszają się z dubem i klasycznym reggae (m.in. cover utworu Eek-a-Mouse’a) oraz z tureckim rockiem psychodelicznym.

 

Strona Glitterbeat »Profil na Facebooku »Profil na BandCamp »

 

 

Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

komentarze 2

  1. Işık gra na perkusji a Özüm na gitarze : )