Fumiya Tanaka – Right Moment
Paweł Gzyl:

Spójna całość zbudowana z kontrastowych elementów.

Król – Nieumiarkowania
Jarek Szczęsny:

Nie chce nam mówić niczego wprost.

Burial – Tunes 2011-2019
Jarek Szczęsny:

Brama do innej rzeczywistości.

Zaumne – Contact
Jarek Szczęsny:

Niezwykła bliskość.

Various Artists – Consortium Vol. 1
Paweł Gzyl:

Z Albanii do Detroit.

ARRM – II
Jarek Szczęsny:

Dzieło spokoju.

Floating Points – Crush
Jarek Szczęsny:

Stare w służbie nowoczesności.

Stefan Goldmann – Veiki
Paweł Gzyl:

Najbardziej taneczny materiał niemieckiego producenta.

True – Made Of Glass
Łukasz Komła:

Pod rękę ze smutkiem i tańczmy!

Akwizgram – Nü romantik
Jarek Szczęsny:

Próg do przeskoczenia jest niewielki.

Claro Intelecto – In Vitro – Volume 1 & 2
Paweł Gzyl:

Piękna, ale niemodna muzyka.

Paweł Doskocz / Vasco Trilla – Hajstra
Jarek Szczęsny:

Nieprawidłowości w działaniu zmysłów.

Stenny – Upsurge
Paweł Gzyl:

Połamane rytmy zanurzone w ambiencie.

Justyna Steczkowska – Maria Magdalena. All Is One
Przemysław Solski:

Wędrówka duszy.



Nowości z Eilean Rec

Francuska wytwórnia opublikowała dwa nowe wydawnictwa.  

cover

Speck – „Antiheart” (06.06.2016 | Eilean Rec)

To moje pierwsze spotkanie z muzyką Nikity Bondareva – rosyjskiego artysty ukrywającego się pod nazwą Speck. Twórca pochodzi z niewielkiego miasta Berdsk położonego w obwodzie nowosybirskikm. Z tego, co wyczytałem w notce prasowej, „Antiheart” jest jego piątym solowym albumem. Wydaje też muzykę pod własnym nazwiskiem, jak i pseudonimem Osmenog. Pod tym drugim alisem prezentuje bardziej post-dubstepowe klimaty bliższe Buriala. Projekt Speck to całkowicie ambientowe wcielenie Bondareva. Momentami nagrania z „Antiheart” ocierają się o stylistykę jaką znamy z labelu 12k. Jedanak najbardziej ujęła mnie kompozycja „Eraser” – minimalistyczna, pozbawiona patosu i swobodnie oddychająca wieloma różnymi dźwiękami. Fani twórczości Loscila będą zachwyceni.

Profil na BandCamp »

cover

Saenïnvey – „The Path” (06.06.2016 | Eilean Rec)

Saenïnvey to solowy projekt francuskiego artysty Yves-Gaël Jacaka, spędzającego znaczną część swego życia w Wietnamie. Na swoim pierwszy albumie „The Path” Saenïnvey łączy elektroakustyczną tkankę z ambientem i dronami, wykorzystując przy tym własnoręcznie wykonane instrumenty. Nie brakuje też u niego wątków azjatyckich, które wydają się być najciekawszym elementem twórczości Francuza.

 

Profil na Facebooku »Profil na BandCamp »

 

Strona Eilean Rec »Profil na Facebooku »Profil na BandCamp »

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.