Kaitlyn Aurelia Smith – The Mosaic of Transformation
Jarek Szczęsny:

Cały zestaw radosnych nastrojów.

Phillip Sollman – Monophonie
Paweł Gzyl:

Muzyczna maszyneria.

Vladislav Delay & Sly Dunbar & Robbie Shakespeare – 500-Push-Up
Paweł Gzyl:

„Rakka” uzupełniona o dubowy puls.

Zguba – Pomór
Jarek Szczęsny:

Nieustający marsz kostuchy.

Richu M – House Of The Vaporising Sun
Bartek Woynicz:

Ten tytuł mówi wszystko.

Maenad Veyl – Reassessment
Paweł Gzyl:

Muzyka z sali operacyjnej.

Flaner Klespoza – Wędrówka po lesie, w którym mieszkają bogowie i rosną wszechświaty
Jarek Szczęsny:

Spójna opowieść.

The Advent – Life Cycles
Paweł Gzyl:

Futurystyczne electro w oldskulowym stylu.

Field Works – Ultrasonic
Jarek Szczęsny:

Nietoperze jako podstawa twórcza.

Apparat – Capri-Revolution (Soundtrack)
Mateusz Piżyński:

Pierwsza odsłona serii muzyki filmowej Saschy Ringa.

Grischa Lichtenberger – KAMILHAN; il y a péril en la demeure
Paweł Gzyl:

Chrzęszczące ballady.

KeiyaA – Forever Ya Girl
Jarek Szczęsny:

Niepasujące do siebie puzzle.

Atom™ & Jacek Sienkiewicz – Stal
Jarek Szczęsny:

Gotujące się chemikalia.

Kush K – Lotophagi
Łukasz Komła:

Zjadacze lotosu.



Eksperymentalne oblicze RPA – część #30

Gary Reuben Morris doskonale odnajduje się w roli twórcy muzycznych masek.

Od jakiegoś czasu chodzą za mną nagrania tego multiinstrumentalisty i kompozytora. No i pomyślałem, że może trzydziesta część cyklu, jest dobrym momentem na przybliżenie sporego dorobku Morrisa. Praktycznie nic o nim nie wiem, poza tym, że przez wiele lat mieszkał w Nowym Jorku (tam zajmował się pisaniem muzyki do reklam i filmów dokumentalnych), ale jakiś czas temu wrócił do Kapsztadu. Nawet nie znalazłem w sieci żadnego porządnego zdjęcia tego artysty. Ale nie ma co rozpaczać, bo najważniejsza jest muzyka, a tej Południowoafrykańczyk stworzył bardzo dużo i to pod przeróżnymi aliasami, takimi jak Lagos Disco Machine, Pears, Golden Dwarves, Bob China Supergroup, Positive Face, Heavy Grapes, Arsface, Magical Bum Palace, Private Joke, Parrots czy Beacon Isle.

Nie zamierzam też analizować każdego projektu z osobna, zostawiam wam tą słodką przyjemność przetrząsania bandcampowego profilu Morrisa. Wspomnę, że na stronie Free Music Archive możecie pobrać za darmo kilka kompozycji Gary’ego nagranych pod szyldem Lagos Disco Machine.

Poniżej najświeższa porcja muzyki Morrisa, bo ukazała się w lipcu 2016 roku pod jego własnym nazwiskiem.

 

Profil na BandCamp »Słuchaj na Soundcloud »

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.