Subjected – Pictures From The Aftermath
Paweł Gzyl:

Ambientowa afirmacja życia i miłości.

Billy Woods And Kenny Segal – Hiding Places
Jarek Szczęsny:

Ciężki i ponury.

Ellen Arkbro – Chords
Paweł Gzyl:

Filozofia czystego akordu.

BNNT is Patrick Higgins – Multiversion #1
Jarek Szczęsny:

Część pierwsza.

Opla – Obertasy
Jarek Szczęsny:

Modernizacja polskiej wsi.

Zguba – Potwarz
Jarek Szczęsny:

Zagadkowa umysłowość.

Erith – Speed of Light
Przemysław Solski:

Niebanalny styl, kosmiczna muzyka, swoboda na scenie, tak w kilku słowach można określić nowe zjawisko na polskim rynku.

Øyvind Torvund – The Exotica Album
Łukasz Komła:

W egzotycznym zwierciadle.

Sciahri – Double-Edged
Paweł Gzyl:

Plemienny minimal.

Various Artists – ePM Selected Vol. 7
Paweł Gzyl:

Dziesięć house’owych sztosów.

Dren – Time And Form
Paweł Gzyl:

Black metal przekuty na nowoczesną elektronikę.

Dots (Uwe Schmidt) – Dots
Ania Pietrzak:

Śladami czarów w kosmicznej otchłani.

S S S S – Walls, Corridors, Baffles
Paweł Gzyl:

Power ambient z Lucerny.

Kompozyt – Hybridism
Jarek Szczęsny:

Rozbudzić może uśpione pokłady filozoficznej głębi.



Susanna Gartmayer

Eksperymenty z klarnetem w roli głównej.

Susanna Gartmayer to wiedeńska kompozytorka, klarnecistka i saksofonistka. Patrząc na jej dorobek, widać że artystka znakomicie odnajduje się pośród różnych stylistyk – od improwizacji i rocka eksperymentalnego, po muzykę współczesną i projekty audiowizualne. Gartmayer udziela się w takich przedsięwzięciach jak Broken​.​Heart​.​Collector (posłuchaj), Möström (utwór z koncertu) i The Vegetable Orchestra.

Na album „Aouie” (GOD Records | Chmafu Nocords) złożyło się siedem kompozycji zaaranżowanych głównie na klarnet basowy solo. Gartmayer szuka odpowiednich dla siebie miejsce pod względem akustycznym, przez co swój materiał zarejestrowała w galerii, klubie jazzowym, kościele, muzeum, teatrze czy warsztacie rowerowym. Artystka w bardzo ciekawy sposób łączy brzmienie klarnetu z odgłosami otoczenia (oddech, brzęk starej rury), stosując przy tym wiele technik oddechowych, gdzie polifoniczne struktury miesza z niezwykle pięknymi i głębokimi dźwiękami klarnetu (utwory: „AE”, „E”, „I”, „A”).

 

Strona artystki »Strona Facebook GOD Records »

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

1 Komentarz

  1. Klarnet jakoś nie dla mnie…