ASUNA & Jan Jelinek – Signals Bulletin
Jarek Szczęsny:

Jest przyjemnie.

Synkro – Images
Paweł Gzyl:

Breakbeatowy ambient w pełnej glorii.

Holly Herndon – PROTO
Jarek Szczęsny:

Genetyczna DJ`ka.

Jonas Kopp – Non Virtual Reality
Paweł Gzyl:

Industrial i drony w służbie ambientu.

Ikarus – Mosaismic
Łukasz Komła:

Wielopoziomowa ekspresja.   

Qasim Naqvi – Teenages
Jarek Szczęsny:

Subtelny, oszczędny i dziwny.

Varg – Sky City Part 1 & 2
Paweł Gzyl:

Powrót syna marnotrawnego.

Samuel Kerridge & Taylor Burch – The Other
Paweł Gzyl:

Nowe oblicze muzyki brytyjskiego producenta.

Vsitor – Keep On Running
Łukasz Komła:

Rozdrapywanie aksamitu.

Paula Temple – Edge Of Everything
Paweł Gzyl:

Techno-huragan.

Little Simz – GREY Area
Jarek Szczęsny:

Istotnie, miażdży.

Watergate 26 – Mixed By WhoMadeWho
Paweł Gzyl:

Powoli i bez pośpiechu.

Michał Turowski – Wormwood And Flame
Jarek Szczęsny:

Witajcie w Prypeci.

Gary Holldman – Celina EP
Paweł Gzyl:

Poznański producent rozwija skrzydła.



Thomas Ragsdale – Bait

Gotycki ambient.

Mieszkającego w Manchesterze kompozytora Thomasa Ragsdale’a znamy przede wszystkim jako współtwórcę eksperymentalnych projektów Worriedabousatan oraz Ghosting Season. Działa on jednak również sam – i do tej pory dal się poznać z nagrań firmowanych szyldem Winter Son, lokujących się w obszarze mrocznego techno.

Rok temu rozpoczął jednak również publikowanie muzyki pod własnym nazwiskiem. Podpisuje nim jednak wyłącznie utwory zrealizowane na potrzeby kina. Najpierw dostaliśmy jego soundtrack do filmu „Before Dawn”, a teraz – rozbudowane kompozycje, które pierwotnie ozdobiły obraz zatytułowany „Bait”. Obie produkcje lokują się w formule ilustracyjnego ambientu.

„Bait” przynosi jedenaście nagrań wpisanych w formułę impresjonistycznych miniatur. Jest tutaj miejsce na pejzażową elektronikę, rozpisaną na wolno płynące strumienie onirycznych klawiszy („Who Holds The Devil Hold Him Well” czy „Warning Mass”), eksperymenty z dronowymi brzmieniami („A Sign Of Things To Come” czy „The Uncernity Principle”) i utwory skoncentrowane wokół preparowanego piano („Bait” czy „The Bodys Is In The Back”).

Wszystkie kompozycje mają zdecydowanie soundtrackowy charakter. Niepokojący nastrój, jaki ewokują prawdopodobnie idealnie pasuje do akcji filmu, który znając fascynacje jego twórcy, Dominica Brunta, zapewne opowiada o zombie. Wyciszony ton nagrań i oszczędne aranżacje tylko służą muzyce, sprawiając że z powodzeniem może ona funkcjonować również samoistnie.

This Is It Forever 2015

www.thisisitforever.co.uk

www.facebook.com/thisisitforever

www.thomasragsdalemusic.com

www.facebook.com/thomasragsdalemusic

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.