New Rome (Tomasz Bednarczyk) – New Rome
Ania Pietrzak:

Nowe oblicze wrocławskiego producenta.

Catnapp – Break
Paweł Gzyl:

Basowe piosenki.

Joshua Sabin – Sutarti
Paweł Gzyl:

Zew z litewskich lasów.

Thom Yorke – Anima
Maciej Kaczmarski:

1997-2019-2049?

Koza – Mystery Dungeon
Jarek Szczęsny:

Moby Dick.

D. Carbone – A.C.A.B.
Paweł Gzyl:

D. Carbone idzie na wojnę.

Fire! Orchestra – Arrival
Jarek Szczęsny:

Zrobiło się ciszej.

SØS Gunver Ryberg – Entangled
Paweł Gzyl:

Ciekawie, ale za krótko.

Palmer Eldritch – [dog]
Jarek Szczęsny:

Nieustanny proces chwalenia.

LSD – Second Process
Paweł Gzyl:

Kreatywna kooperacja czy skok na kasę?

Lena Andersson – Söder Mälarstrand
Paweł Gzyl:

Owoc studyjnego spotkania Eomaca i Kyoki.

Michał Miegoń & Adam Witkowski – Dwuja
Jarek Szczęsny:

Zawsze słucha się inaczej.

Lost Few – Between The Silence
Paweł Gzyl:

Muzyka na poprzemysłowe przestrzenie.

Jakub Lemiszewski – 2019
Jarek Szczęsny:

W zaczarowanym nastroju.



Thomas Ragsdale – Bait

Gotycki ambient.

Mieszkającego w Manchesterze kompozytora Thomasa Ragsdale’a znamy przede wszystkim jako współtwórcę eksperymentalnych projektów Worriedabousatan oraz Ghosting Season. Działa on jednak również sam – i do tej pory dal się poznać z nagrań firmowanych szyldem Winter Son, lokujących się w obszarze mrocznego techno.

Rok temu rozpoczął jednak również publikowanie muzyki pod własnym nazwiskiem. Podpisuje nim jednak wyłącznie utwory zrealizowane na potrzeby kina. Najpierw dostaliśmy jego soundtrack do filmu „Before Dawn”, a teraz – rozbudowane kompozycje, które pierwotnie ozdobiły obraz zatytułowany „Bait”. Obie produkcje lokują się w formule ilustracyjnego ambientu.

„Bait” przynosi jedenaście nagrań wpisanych w formułę impresjonistycznych miniatur. Jest tutaj miejsce na pejzażową elektronikę, rozpisaną na wolno płynące strumienie onirycznych klawiszy („Who Holds The Devil Hold Him Well” czy „Warning Mass”), eksperymenty z dronowymi brzmieniami („A Sign Of Things To Come” czy „The Uncernity Principle”) i utwory skoncentrowane wokół preparowanego piano („Bait” czy „The Bodys Is In The Back”).

Wszystkie kompozycje mają zdecydowanie soundtrackowy charakter. Niepokojący nastrój, jaki ewokują prawdopodobnie idealnie pasuje do akcji filmu, który znając fascynacje jego twórcy, Dominica Brunta, zapewne opowiada o zombie. Wyciszony ton nagrań i oszczędne aranżacje tylko służą muzyce, sprawiając że z powodzeniem może ona funkcjonować również samoistnie.

This Is It Forever 2015

www.thisisitforever.co.uk

www.facebook.com/thisisitforever

www.thomasragsdalemusic.com

www.facebook.com/thomasragsdalemusic

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.