Inwolves – Color In The Zoo
Łukasz Komła:

Belgijska multiinstrumentalistka, Karen Willems, dobrała sobie nowych współpracowników. Inwolves zrzucił skórę i pobiegł do nieco innego lasu. A może dżungli?  

Various Artists – DC Trax (The Octal Years)
Paweł Gzyl:

Najbardziej szorstka i surowa wersja dub-techno z obozu DeepChord.

Seabuckthorn – A House With Too Much
Łukasz Komła:

Obrodził Rokitnik, są nowe owoce. Skosztujecie?

Annea Lockwood / Christina Kubisch – The secret life of the inaudible
Łukasz Komła:

Dwie wielkie artystki dźwiękowe, przekazały sobie odmienny materiał źródłowy, który połączyły na jednym wydawnictwie.   

Pejzaż – Ostatni Dzień Lata
Ania Pietrzak:

Błogi soundtrack polskich wakacji.

ACT! – Universalist
Paweł Gzyl:

Fairlight CMI znow w modzie.

The Young Mothers – Morose
Łukasz Komła:

Czy to kolejna supergrupa jedynie z nazwy? Śmiem twierdzić, że nie!    

Laurel Halo – Raw Silk Uncut Wood
Jarek Szczęsny:

Niezmordowana eksperymentatorka.

Thomas Leer – 1982
Paweł Gzyl:

Nienagrane przeboje.

The Magnificent Tape Band – The Subtle Art of Distraction
Jarek Szczęsny:

Retromania w wersji turbo.

Abul Mogard – Above All Dreams
Maciej Kaczmarski:

Kim pan jest, panie Mogard?

Sstrom – Otider
Paweł Gzyl:

Wykastrowane techno.

cv313 – Analogue Oceans
Paweł Gzyl:

Mistyka oceanu dźwięków.

Mika Vainio & Franck Vigroux – Ignis
Paweł Gzyl:

Tibi et igni.



SoundQ

Krakowski projekt prezentuje swój nowy album – „Ambient Pressure”.

W skład zestawuu wchodzi sześć premierowych utworów, oraz nowa wersja „Out of Phase”, z wydanej w 2015 EP-ki „Xanadu”. Pierwsza część albumu to oryginalnie pomyślane techno z przetworzonymi wokalami w roli głównej, a druga – bardziej hipnotyczna i transowa wersja gatunku, przywołująca skojarzenie z dokonaniami Underworld, Petara Dundova czy nawet Kaito

To album opowiadający o powolnym wynurzaniu się z odmętów. O ile poprzednie wydawnictwo SoundQ – Subsolar EP (Tiefblau Records 2016) –  traktować można jak mroczną podróż wgłąb siebie, tak „Ambient Pressure” to zapiski towarzyszące powolnemu wyłanianiu się na powierzchnię. To próba zmierzenia się z uczuciem skrępowania, ciążącym na nas jak ciśnienie głębinowe za każdym razem, gdy podejmujemy wyzwanie wyjścia poza status quo – deklaruje stojący za projektem producent, Kuba Kubica.

„Ambient Pressure” można w wersji cyfrowej posłuchać i kupić można za pośrednictwem Bandcamp i Soundcloud. Album w limitowanej do 50 sztuk edycji CD, zamówić można również za pośrednictwem strony http://soundq.8merch.co

Przypomnijmy, że SoundQ to alias krakowskiego producenta i wokalisty Kuby Kubicy. Zadebiutował on w 2013 roku, zrealiowanym w szwedzkiej Uppsali electro-popowym albumem „Barbarians”. W kolejnych latach, wraz z produkcją mini-albumów „EP2” (2014), „Xanadu” (2015) i „Subsolar” (2016) jego muzyka ewoluowała w kierunku głębokiej, organicznej elektroniki, którą sam nazywa dream-house’m lub dream-techno.

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze