Do udziału w najnowszej kampanii wizerunkowej japoński producent sprzętu audio zaprosił przedstawicieli sceny eksperymentalnej. Efektem są znakomite filmy video, które dziś prezentujemy w serwisie. To typowa kampania viralowa, którą napędzać mają użytkownicy internetu – choćby przesyłając swoim znajomym linki do umieszczonych wczesniej w necie filmów. A jest na co popatrzeć. Spójrzcie choćby na popis artysty, który obsługując instrument nazwany Optrun generuje noisowe, niepowtarzalne dźwięki:
Z kolei Taeji Sawai raczy nas mieszanką ambientu i downtempo, posługując się wyłącznie laserowym wskaźnikiem, podłączonym do systemu kamer, projektorów oraz oprogramowania.:
To jeszcze nic – Fuyuki Yamakawa do generowania dźwięków wykorzystuje własną…czaszkę:
Natomiast Tomo Yamagichi regularnie denerwuje swoich sąsiadów kakofonicznym systemem:
Zobaczcie jeszcze wspólny występ muzyków operujących światłem:
No to zrobiliśmy reklamę Sony. Jak Wam się podoba?
Koleś grający na czaszce wymiata 😉 Czy on daje jakieś koncerty? 😉 Zaprosić go na FNM!
dla lamusów
Instrument nazywa się Optron jak to ujął kolega na dole,a artystą który go obsługuje nie jest Taeji Sawai tylko Atsuhiro Ito.
Ten instrument to optrum : )
i koleś z pierwszego filmu to nie Taeji Sawai.
pierwszy wymiata, dobry hałas
to nie jest kobieta.
Nie „viralowa”, tylko wirusowa… Nie ma w redakcji żadnego słownika? 😛
Kobieta (?) okładająca własną czaszkę robi wrażenie. Ale na pewno nie zachęca do zakupu Walkmana 🙂
niesamowite!
wyczesane!
i dziala… polowa ludzi z mojej listy gg juz dostala linka buehehe
pierwsza reklamowka i druga sa najlepsze…
beat w ostatnim tez jest niekiepski