Mech – Pearlgraphs
Jarek Szczęsny:

Lepiszcze do związania ze sobą grubych okruchów.

Craven Faults – Erratics & Unconformities
Jarek Szczęsny:

Syntezator modularny poszedł na wędrówkę.

Rhythm Baboon – W-Life
Bartek Woynicz:

Z Chicago do Gdańska.

Algiers – There Is No Year
Bartek Woynicz:

Misophonia, czyli 700 wersów wołania do ściany.

Leandro Fresco & Rafael Anton Irisarri – Una Presencia En La Brisa
Jarek Szczęsny:

Niepewność własnego słuchu.

Flaner Klespoza – Przygody i tajemnice
Jarek Szczęsny:

Debiut podwójny.

Max Andrzejewski’s Hütte – Hütte & Guests Play the Music of Robert Wyatt
Łukasz Komła:

Robert Wyatt na ujazzowionym spacerze.

Fumiya Tanaka – Right Moment
Paweł Gzyl:

Spójna całość zbudowana z kontrastowych elementów.

Król – Nieumiarkowania
Jarek Szczęsny:

Nie chce nam mówić niczego wprost.

Burial – Tunes 2011-2019
Jarek Szczęsny:

Brama do innej rzeczywistości.

Zaumne – Contact
Jarek Szczęsny:

Niezwykła bliskość.

Various Artists – Consortium Vol. 1
Paweł Gzyl:

Z Albanii do Detroit.

ARRM – II
Jarek Szczęsny:

Dzieło spokoju.

Floating Points – Crush
Jarek Szczęsny:

Stare w służbie nowoczesności.



Bestie z Equaliteq

Na stronach polskiego netlabelu Equaliteq pojawiła się nowa płyta Maćka Szymczuka, nagrywające m.in. jako Terminus, zatytułowana „Four Beasts”. Bardziej zorientowani w twórczości artysty szybko skojarzą ten tytuł z wydaną pod koniec zeszłego roku epką „Four Beauties”. Obie te pozycje stanowią dwie odsłony pewnej całości, tworząc swego rodzaju koncept album. Produkcje Terminusa charakteryzuje duża dbałość o brzmienie, które nadaje utworom nieco mistycznego i refleksyjnego klimatu.
Nie inaczej jest i tym razem – głęboko i przestrzennie. Sprawdźcie sami – całość pobrać można na stronie

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

komentarze 2

  1. K0$+3k

    heh

  2. 10

    bardzo mistyczna i refleksyjna okladka