Sleeparchive – Trust
Paweł Gzyl:

Techno sprowadzone do loopów.

Trampique – Life Outside The Mirror
Jarek Szczęsny:

Melancholia codzienności.

Jan Wagner – Kapitel
Łukasz Komła:

Autentyczna bruzda.

Ian William Craig – Red Sun Through Smoke
Jarek Szczęsny:

Mgnienia poczucia straty.

Christian Löffler – Lys
Paweł Gzyl:

Piosenka jest dobra na wszystko?

Various Artists – Velvet Desert Music Vol. 2
Paweł Gzyl:

Soundtrack do współczesnego „acid westernu”.

Skalpel – Highlight
Bartek Woynicz:

Balsam na czas zarazy.

Electric Indigo – Ferrum
Paweł Gzyl:

W atomowym silosie.

Stian Westerhus – Redundance
Jarek Szczęsny:

Ucieczka od tradycyjnych piosenek.

Immortal Onion – XD [Experience Design]
Jarek Szczęsny:

Nie spodziewałem się ich tam spotkać.

Moses Sumney – græ Part 1
Jarek Szczęsny:

Przestrzeń okrojona ze skrajności.

Blind Boy De Vita – Cumpà
Łukasz Komła:

Z cienia w ogień!

Camea – Dystopian Love
Paweł Gzyl:

Futurystycznie i kobieco.

Shabaka and the Ancestors – We Are Sent Here By History
Jarek Szczęsny:

On wie więcej.



Concrete Cut

Concrete Cut to nowy Warszawski label poświęcony promowaniu najlepszej muzyki elektronicznej w Polsce. Skupiamy się na muzyce oscylującej w granicach 130-140bpm – dubstep, garage/2step, deep electronica. Naszym celem jest reprezentowanie tych gatunków muzycznych na rynku światowym.

Nasze produkty będą rozprowadzane cyfrowo w sklepach takich jak iTunes, Beatport, Junu czy Amazon. Naszym marzeniem jest oczywiście produkowanie wszystkiego na vinylu …

Ponieważ muzyka, którą docelowo chcemy wydawać jest muzyką klubową, nasze produkty narazie będą głównie EPkami. Jeśli znajdziemy artystę, którego muzyka jest bardziej przeznaczona do słuchania w domu, jesteśmy jak najbardziej otwarci na to żeby go wydać na LP.

Tak naprawdę Concrete Cut powstało ponieważ chcieliśmy wesprzeć naszego bardzo dobrego kolegę Adriana Jakucia-Łukaszewicza, który ukrywa się pod pseudonimem Liquid Molly. Poznaliśmy go poprzez zespół Zerova – folkowo-elektroniczny zespół z Białegostoku.

Od dłuższego czasu interesowaliśmy się jego poczynaniami na polu dubstepu i zdecydowaliśmy że wydamy go sami, po to aby mieć więcej kontroli nad finalnym produktem oraz fakt, że w Polsce nie ma labela który byłby odpowiedni dla jego typu muzyki.

To było bodźcem do tego aby wydać muzykę którą sami tworzymy jako Shoju, które reprezentuje nurt bardziej deep-stepowy oraz wydać muzykę ludzi, których już znamy i którzy tworzą muzykę w podobnym klimacie.

Naszym motto na dzień dzisiejszy jest wydawać muzykę, którą określamy „Bass-loving-dance-floor-friendly with soul” 🙂 Strona: http://www.concretecut.pl

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.