Elysia Crampton – ORCORARA 2010
Jarek Szczęsny:

Niepowstrzymana losowość.

Kaitlyn Aurelia Smith – The Mosaic of Transformation
Jarek Szczęsny:

Cały zestaw radosnych nastrojów.

Phillip Sollman – Monophonie
Paweł Gzyl:

Muzyczna maszyneria.

Vladislav Delay & Sly Dunbar & Robbie Shakespeare – 500-Push-Up
Paweł Gzyl:

„Rakka” uzupełniona o dubowy puls.

Zguba – Pomór
Jarek Szczęsny:

Nieustający marsz kostuchy.

Richu M – House Of The Vaporising Sun
Bartek Woynicz:

Ten tytuł mówi wszystko.

Maenad Veyl – Reassessment
Paweł Gzyl:

Muzyka z sali operacyjnej.

Flaner Klespoza – Wędrówka po lesie, w którym mieszkają bogowie i rosną wszechświaty
Jarek Szczęsny:

Spójna opowieść.

The Advent – Life Cycles
Paweł Gzyl:

Futurystyczne electro w oldskulowym stylu.

Field Works – Ultrasonic
Jarek Szczęsny:

Nietoperze jako podstawa twórcza.

Apparat – Capri-Revolution (Soundtrack)
Mateusz Piżyński:

Pierwsza odsłona serii muzyki filmowej Saschy Ringa.

Grischa Lichtenberger – KAMILHAN; il y a péril en la demeure
Paweł Gzyl:

Chrzęszczące ballady.

KeiyaA – Forever Ya Girl
Jarek Szczęsny:

Niepasujące do siebie puzzle.

Atom™ & Jacek Sienkiewicz – Stal
Jarek Szczęsny:

Gotujące się chemikalia.



3 pytania: KRÓL

W marcu odbyła się premiera płyty „Nielot”, w sierpniu Król na Off-ie, a dziś szybko odpowiada na nasze 3 pytania.

Pochodzący z Gorzowa Wlkp. Błażej Król odpowiedzialny jest za kilka uznanych i cenionych muzycznych projektów, m.in. Kawałek Kulki, UL/KR czy Dwutysięczny. W swojej solowej twórczości jako KRÓL używa stonowanej elektroniki kreując melancholijny klimat, podkreślany oryginalnymi, poetyckimi tekstami.


KRÓL – „Szczenię”

Czego ostatnio słuchasz?
W związku, że pracuję w sklepie muzycznym mam szczęście/nieszczęście przeżywać dość często krótkie podniety nowszymi i nieco starszymi projektami muzycznymi, ale na ten czas bezkrytyczny jestem tylko wobec większości albumów Coil, Grechuty, Kraftwerk, Swans czy nagrań ze stajni 4AD i Basic Channel.

Swans – „Mother Of The World”

Blonde Redhead – „Here Sometimes”

Nad czym obecnie pracujesz?
Na chwilę obecną dopracowuję/dopieszczam materiał koncertowy. Materiał z albumu „NIELOT” gram na koncertach z Bartkiem Matuszewskim, który obsługuję samplery, syntezator i gitarę, więc mamy we dwóch trochę roboty na scenie. Na kilka koncertów dołączy do nas perkusista, no i to też wywraca materiał koncertowy może nie o 180 stopni, ale zmienia klimat i do końca maja mamy trochę pracy. Dość mocno wziąłem się i pracuję nad materiałem na drugi album sygnowany nazwą Bangeliz. Plan jest taki żeby zrobić album na którym przedstawię swój pomysł na muzykę techno? world music? przy czym planuję nie używać brzmienia stopy (kicka). Odbyłem kilka rozmów z wydawcami i mam nadzieję, że za kilka miesięcy wydam „tu albo tam”. Powoli zabieram się też za kolejny album projektu Dwutysięczny.

DWUTYSIĘCZNY – „Pani Jedwabników”

Jaki koncert/set zrobił‚ ostatnio na Tobie największe wrażenie?

Nie bardzo lubię chodzić na koncerty, wolę oglądać je, np. na YOU TUBE i dlatego mało obiektywne i nieco przekłamane mogą być moje emocje związane z odbiorem i wrażeniami, ale ostatnio bardzo podobał mi się występ Jamesa Holdena.

James Holden presents The Inheritors Full Live at La Machine du Moulin Rouge Paris 2013

Koncerty:
Streetwaves – Gdańsk – 31.05.14 (sobota), godz.18.30 nieczynny peron Kolonia, ul. Modrzewskiego
Malta Festival – Poznań – 26.06.14, Plac Wolności
Off Festival – Katowice – 01-03.08.14

www.facebook.com/krolkrolkrolkrol
www.facebook.com/thinmanrecords?fref=ts

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.