Ansome – Hands Of The Harbour
Paweł Gzyl:

Punkowy gest.

Lapalux – Amnioverse
Ania Pietrzak:

Jak zachwyca?

Various Artists – X – Ten Years Of Artefacts
Paweł Gzyl:

Techno w swej najbardziej pomysłowej wersji.

Julek Płoski – śpie
Jarek Szczęsny:

Coś nowego.

Karenn – Grapefruit Regret
Paweł Gzyl:

Pariah i Blawan improwizują.

Moor Mother – Analog Fluids Of Sonic Black Holes
Jarek Szczęsny:

Hałas i chaos.

Jazz Band Młynarski-Masecki – Płyta z zadrą w sercu
Jarek Szczęsny:

Jedna dla wszystkich.

Shapednoise – Aesthesis
Paweł Gzyl:

Nieznane mutacje basowych brzmień.

A Winged Victory for the Sullen – „The Undivided Five”
Mateusz Piżyński:

Ambientowe nowości z Ninja Tune

Enchanted Hunters – Dwunasty Dom
Krzysiek Stęplowski:

Czasem naprawdę warto czekać. Warto wypatrywać, nawet latami, jeśli tylko cierpliwość nagrodzona ma być w taki sposób.

Ecnahnted Hunters Dwunasty Dom
Rrose – Hymn To Moisture
Paweł Gzyl:

Techno w stylu Marcela Duchampa.

Trzaska/Mazurkiewicz/Szpura – North Meridian
Jarek Szczęsny:

Można się spocić od samego słuchania.

Giant Swan – Giant Swan
Paweł Gzyl:

Czy znany ze świetnych koncertów duet sprawdził się również w studiu?

Floating Spectrum – A Point Between
Jarek Szczęsny:

Cyfrowy pomnik przyrody.



3 pytania – Sonnenberg

Kolejnym producentem, którego przepytaliśmy w związku z Spring Break Showcase Festival and Conference jest Sonneneberg.

Sonneneberg to wywodzący się z Warszawy producent muzyki elektronicznej. W 2014 roku odwiedził Tokio, gdzie był jednym z uczestników Red Bull Music Academy, gdzie miał okazję pracować z takimi muzykami jak Mathew Jonson czy Carl Craig. Poza tym dzisiejszy gość 3 pytań miał przyjemność zagrać jako DJ podczas jednej z imprez „Back to Chill”, firmowanych przez Goth-Trada. Obecnie pracuje nad debiutanckim materiałem.


Sonnenberg – „Busy”

Czego ostatnio słuchasz?
Od pewnego czasu nie jestem zbyt na bieżąco z nowościami. Słucham przede wszystkim Papa Dance, przeszedłem już jakiś czas temu fazę opętańczego repeatowania „Poniżej Krytyki” i teraz studiuję debiut, który może nie dorównuje tamtemu krążkowi, ale i tak posiada zestaw kapitalnych momentów. Oprócz tego dość dużo Charlesa Mingusa, głównie nagrań z lat 60. i mojego ulubionego koncertu Cheta Bakera z Tokyo, zarejestrowanego niedługo przed jego śmiercią. Z nowszych rzeczy często gra u mnie ostatni album Pearson Sound i ostatnie single Hiatus Kaiyote.


Papa Dance – „Pocztówka z wakacji”


Charles Mingus – „The Black Saint and the Sinner Lady”


Chet Baker – „My Funny Valentine”, live in Tokyo


Pearson Sound – „Glass Eye”


Hiatus Kaiyote – „Breathing Underwater”

Nad czym obecnie pracujesz?
Staram się robić tracki, po prostu. Mam nadzieję, że wyjdzie z tego epka, płyta, cokolwiek. Mój problem polega na tym, że nie potrafię robić utworów w godzinę, czy pół jak niektórzy. Siedzę nad nimi, aż mam ich absolutnie dosyć, dlatego obecnie przede wszystkim staram się usprawnić swój sposób pracy.


Sonnenberg – „Digital Lake”

Jaki cudzy koncert/set zrobił ostatnio lub w ogóle na Tobie największe wrażenie?
Zdecydowanie Dorian Concept na RBMA Weekenderze. Jako fan ostatniej płyty z niecierpliwością czekałem na ten występ, tym bardziej, że kilka koncertów Doriana przeszło mi już wcześniej koło nosa. Oprócz wygibasów na SH101 podziwiałem przede wszystkim jego zimną krew i gładką konferansjerkę w momencie, gdy klawiatura MIDI odmówiła posłuszeństwa.


Dorian Concept live, Pitch Festival, Amsterdam, 2011

www.soundcloud.com/sonnenb
www.spring-break.pl

 

 

 

Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.