Vladislav Delay & Sly Dunbar & Robbie Shakespeare – 500-Push-Up
Paweł Gzyl:

„Rakka” uzupełniona o dubowy puls.

Zguba – Pomór
Jarek Szczęsny:

Nieustający marsz kostuchy.

Richu M – House Of The Vaporising Sun
Bartek Woynicz:

Ten tytuł mówi wszystko.

Maenad Veyl – Reassessment
Paweł Gzyl:

Muzyka z sali operacyjnej.

Flaner Klespoza – Wędrówka po lesie, w którym mieszkają bogowie i rosną wszechświaty
Jarek Szczęsny:

Spójna opowieść.

The Advent – Life Cycles
Paweł Gzyl:

Futurystyczne electro w oldskulowym stylu.

Field Works – Ultrasonic
Jarek Szczęsny:

Nietoperze jako podstawa twórcza.

Apparat – Capri-Revolution (Soundtrack)
Mateusz Piżyński:

Pierwsza odsłona serii muzyki filmowej Saschy Ringa.

Grischa Lichtenberger – KAMILHAN; il y a péril en la demeure
Paweł Gzyl:

Chrzęszczące ballady.

KeiyaA – Forever Ya Girl
Jarek Szczęsny:

Niepasujące do siebie puzzle.

Atom™ & Jacek Sienkiewicz – Stal
Jarek Szczęsny:

Gotujące się chemikalia.

Kush K – Lotophagi
Łukasz Komła:

Zjadacze lotosu.

Wodorosty – Natura ślepca
Jarek Szczęsny:

Wychłodzona nieustępliwość.

Korzeniecka, Rucki – 2 x perkusja
Jarek Szczęsny:

Nieoczekiwany splot pałeczek i bębnów.



3 pytania – Sonnenberg

Kolejnym producentem, którego przepytaliśmy w związku z Spring Break Showcase Festival and Conference jest Sonneneberg.

Sonneneberg to wywodzący się z Warszawy producent muzyki elektronicznej. W 2014 roku odwiedził Tokio, gdzie był jednym z uczestników Red Bull Music Academy, gdzie miał okazję pracować z takimi muzykami jak Mathew Jonson czy Carl Craig. Poza tym dzisiejszy gość 3 pytań miał przyjemność zagrać jako DJ podczas jednej z imprez „Back to Chill”, firmowanych przez Goth-Trada. Obecnie pracuje nad debiutanckim materiałem.


Sonnenberg – „Busy”

Czego ostatnio słuchasz?
Od pewnego czasu nie jestem zbyt na bieżąco z nowościami. Słucham przede wszystkim Papa Dance, przeszedłem już jakiś czas temu fazę opętańczego repeatowania „Poniżej Krytyki” i teraz studiuję debiut, który może nie dorównuje tamtemu krążkowi, ale i tak posiada zestaw kapitalnych momentów. Oprócz tego dość dużo Charlesa Mingusa, głównie nagrań z lat 60. i mojego ulubionego koncertu Cheta Bakera z Tokyo, zarejestrowanego niedługo przed jego śmiercią. Z nowszych rzeczy często gra u mnie ostatni album Pearson Sound i ostatnie single Hiatus Kaiyote.


Papa Dance – „Pocztówka z wakacji”


Charles Mingus – „The Black Saint and the Sinner Lady”


Chet Baker – „My Funny Valentine”, live in Tokyo


Pearson Sound – „Glass Eye”


Hiatus Kaiyote – „Breathing Underwater”

Nad czym obecnie pracujesz?
Staram się robić tracki, po prostu. Mam nadzieję, że wyjdzie z tego epka, płyta, cokolwiek. Mój problem polega na tym, że nie potrafię robić utworów w godzinę, czy pół jak niektórzy. Siedzę nad nimi, aż mam ich absolutnie dosyć, dlatego obecnie przede wszystkim staram się usprawnić swój sposób pracy.


Sonnenberg – „Digital Lake”

Jaki cudzy koncert/set zrobił ostatnio lub w ogóle na Tobie największe wrażenie?
Zdecydowanie Dorian Concept na RBMA Weekenderze. Jako fan ostatniej płyty z niecierpliwością czekałem na ten występ, tym bardziej, że kilka koncertów Doriana przeszło mi już wcześniej koło nosa. Oprócz wygibasów na SH101 podziwiałem przede wszystkim jego zimną krew i gładką konferansjerkę w momencie, gdy klawiatura MIDI odmówiła posłuszeństwa.


Dorian Concept live, Pitch Festival, Amsterdam, 2011

www.soundcloud.com/sonnenb
www.spring-break.pl

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.