Ian William Craig – Red Sun Through Smoke
Jarek Szczęsny:

Mgnienia poczucia straty.

Christian Löffler – Lys
Paweł Gzyl:

Piosenka jest dobra na wszystko?

Various Artists – Velvet Desert Music Vol. 2
Paweł Gzyl:

Soundtrack do współczesnego „acid westernu”.

Skalpel – Highlight
Bartek Woynicz:

Balsam na czas zarazy.

Electric Indigo – Ferrum
Paweł Gzyl:

W atomowym silosie.

Stian Westerhus – Redundance
Jarek Szczęsny:

Ucieczka od tradycyjnych piosenek.

Immortal Onion – XD [Experience Design]
Jarek Szczęsny:

Nie spodziewałem się ich tam spotkać.

Moses Sumney – græ Part 1
Jarek Szczęsny:

Przestrzeń okrojona ze skrajności.

Blind Boy De Vita – Cumpà
Łukasz Komła:

Z cienia w ogień!

Camea – Dystopian Love
Paweł Gzyl:

Futurystycznie i kobieco.

Shabaka and the Ancestors – We Are Sent Here By History
Jarek Szczęsny:

On wie więcej.

The Fear Ratio – They Can’t Be Saved
Paweł Gzyl:

Suma najlepszych elementów.

Earth Trax – LP1
Jarek Szczęsny:

Nic ponadto.

Radosław Kurzeja – Ogród botaniczny w Palermo
Jarek Szczęsny:

Niekontrolowane lenistwo.



Psychodeliczna Brodka, czyli po Wiankach w Krakowie

Muchy, Pustki, Król, Krzysztof Zalewski – m.in. oni wystąpili podczas tegorocznej edycji Krakowskich Wianków. Gwiazdą sceny alternatywnej była Brodka. Zobaczcie relację i zdjęcia.

Wianki organizuje Krakowskie Biuro Festiwalowe, z którym Nowamuzyka.pl współpracuje przy promocji festiwalu Sacrum Profanum. Sześć scen, 56 koncertów, wydarzeń towarzyszących i atrakcji, w których uczestniczyło ponad 150 tysięcy widzów – tak w skrócie można podsumować Wianki 2015.

Gwiazdą sceny alternatywnej była Brodka, która zaprezentowała nie tylko swoje największe hity w odmienionych aranżacjach (Dancing Shoes, Granda), ale i piosenki z nowej, nadchodzącej płyty. Było soczyście, tanecznie, ale i psychodelicznie.

Zobaczcie relację i zdjęcia z Wianków na stronie imprezy. A już niebawem pierwsze niespodzianki związane z Sacrum Profanum!

Fot. Wojciech Wandzel www.wandzelphoto.com

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.