Gil Scott-Heron – We’re New Again – a Reimagining by Makaya McCraven
Łukasz Komła:

Rewolucji nie będzie.  

Nicolas Jaar – Cenizas
Jarek Szczęsny:

Bez planów na przyszłość.

BOA – Outer Gateways
Paweł Gzyl:

Dubstep ciągle żywy.

Pejzaż – Blues
Bartek Woynicz:

Nostalgiczna nóżka chodzi.

Jacaszek – Music For Film
Mateusz Piżyński:

To nie jest soundtrack, chociaż…

Sleeparchive – Trust
Paweł Gzyl:

Techno sprowadzone do loopów.

Trampique – Life Outside The Mirror
Jarek Szczęsny:

Melancholia codzienności.

Jan Wagner – Kapitel
Łukasz Komła:

Autentyczna bruzda.

Ian William Craig – Red Sun Through Smoke
Jarek Szczęsny:

Mgnienia poczucia straty.

Christian Löffler – Lys
Paweł Gzyl:

Piosenka jest dobra na wszystko?

Various Artists – Velvet Desert Music Vol. 2
Paweł Gzyl:

Soundtrack do współczesnego „acid westernu”.

Skalpel – Highlight
Bartek Woynicz:

Balsam na czas zarazy.

Electric Indigo – Ferrum
Paweł Gzyl:

W atomowym silosie.

Stian Westerhus – Redundance
Jarek Szczęsny:

Ucieczka od tradycyjnych piosenek.



The Soft Ensemble

Pod szyldem The Soft Ensemble połączyli swoje siły trzej polscy artyści: Grzegorz Bojanek, Łukasz J. Węgrzyn i Filip Appel.

Wszystko zaczęło się na początku 2014 roku, kiedy to Bojanek (gitara elektryczna) i Węgrzyn (field recording, gitara akustyczna, elektronika) zaczęli razem tworzyć. Jednak po jakimś czasie zawiesili prace nad tym przedsięwzięciem, aż do momentu pojawienia się Appela – obiekty (aka arciv ev noise). W efekcie powstał dwudziestominutowy minialbum. EP-ka „A Day In The Park / For Silencia” ukazała się w okolicach tegorocznej wiosny nakładem australijskiej wytwórni Twice Removed Records. Nagrania zmasterował Taylor Deupree.

Twórcy swoje pomysły oparli w dużej mierze na field recordingu, delikatnych tłach ambientowych i subtelnie szeleszczącej elektronice. Pozostaje tylko czekać na cały longplay!

 

Strona Twice Removed Records »Profil na Facebooku »

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.