Plaid ‎– Polymer
Mateusz Piżyński:

Londyński duet poruszający się na scenie elektronicznej już blisko trzydzieści lat, 7. czerwca wydał swój kolejny studyjny album zatytułowany „Polymer”.

Tyler, The Creator – IGOR
Jarek Szczęsny:

Władca marionetek.

Rod Modell – Captagon
Paweł Gzyl:

Mistrz dubowych brzmień prezentuje własną wizję techno.

Vanishing Twin – The Age of Immunology
Jarek Szczęsny:

Eskapizm potrzebny od zaraz.

Sstrom – Drenched 1 – 12
Paweł Gzyl:

Surowe techno z uszkodzonego komputera.

Mirt – Greed
Jarek Szczęsny:

Wątłe struktury.

Various Artists – 10 Years of Monkeytown
Paweł Gzyl:

Spojrzenie wstecz.

EABS – Slavic Spirits
Jarek Szczęsny:

Jazz w bardo.

Bartosz Kruczyński – Baltic Beat II
Jarek Szczęsny:

Nie chciałbym przesłodzić.

Resina – Traces (Remixes)
Mateusz Piżyński:

Najnowsze wydawnictwo naszej rodzimej, bardzo utalentowanej, artystki, Karoliny Rec (aka Resina) to zestaw 5 utworów, gdzie cztery to genialne reinterpretacje, za którymi stoją Abul Mogard, Lotic, Ben Frost i William Criag.

Różni artyści – Portrety
Jarek Szczęsny:

Sami perkusiści.

Tracey – Biostar
Paweł Gzyl:

Pastelowe electro wyjęte z klubowego kontekstu.

Laurence Pike – Holy Spring
Jarek Szczęsny:

Łyżeczką, a nie chochlą.

Altstadt Echo – This Work Contains Lead
Paweł Gzyl:

Rozdarcie między światem ducha i materii.



3 pytania – Parov Stelar

Marcus Füreder w paru słowach: o używanym sprzęcie, planach na przyszłość, muzyce słuchanej oraz tworzonej.

Czego ostatnio słuchasz?

W trakcie nagrywania płyty „The Invisible Girl” nie obyło się bez przesłuchiwania każdego z utworów na niej zawartych po trzy tysiące razy. Także, jak zapewne możesz przypuszczać, nie pozostawało mi wiele czasu na cokolwiek innego. Mimo to, dla odpoczynku i zachowania pewnej równowagi z przyjemnością słuchałem „The Arabian Horse” Gus Gus.

Pomijając zbliżającą się trasę koncertową masz jakieś plany na przyszłość?

Prócz wspomnianego przez Ciebie tournee – rozpisanego praktycznie na cały rok 2013 – znajduję czas na to, by pracować nad nowymi utworami Parov Stelar.  Ukończyłem także niedawno remiks dla Lany Del Rey, no i mam sporo pracy w mojej wytwórni Etage Noir Recordings.

Nagrywasz i komponujesz z użyciem komputera. Czy mógłbyś przybliżyć naszym czytelnikom, wśród których znajdzie się paru laptopowych producentów, jakiego sprzętu używasz podczas koncertów?

Na scenie posługuje się dwoma laptopami z programem Ableton Live oraz dwoma kontrolerami Vestax VCI-300 MK 2. Zawsze znajdzie się też miejsce na piwo.

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.