Polynation – Igneous
Mateusz Piżyński:

Debiutanci z Holandii.

ASUNA & Jan Jelinek – Signals Bulletin
Jarek Szczęsny:

Jest przyjemnie.

Synkro – Images
Paweł Gzyl:

Breakbeatowy ambient w pełnej glorii.

Holly Herndon – PROTO
Jarek Szczęsny:

Genetyczna DJ`ka.

Jonas Kopp – Non Virtual Reality
Paweł Gzyl:

Industrial i drony w służbie ambientu.

Ikarus – Mosaismic
Łukasz Komła:

Wielopoziomowa ekspresja.   

Qasim Naqvi – Teenages
Jarek Szczęsny:

Subtelny, oszczędny i dziwny.

Varg – Sky City Part 1 & 2
Paweł Gzyl:

Powrót syna marnotrawnego.

Samuel Kerridge & Taylor Burch – The Other
Paweł Gzyl:

Nowe oblicze muzyki brytyjskiego producenta.

Vsitor – Keep On Running
Łukasz Komła:

Rozdrapywanie aksamitu.

Paula Temple – Edge Of Everything
Paweł Gzyl:

Techno-huragan.

Little Simz – GREY Area
Jarek Szczęsny:

Istotnie, miażdży.

Watergate 26 – Mixed By WhoMadeWho
Paweł Gzyl:

Powoli i bez pośpiechu.

Michał Turowski – Wormwood And Flame
Jarek Szczęsny:

Witajcie w Prypeci.



Various Artists – ePM Selected Vol. 6

Remiks oryginałowi (nie)równy.

Najnowsza kolekcja nagrań z katalogu brytyjskiej wytwórni i agencji promocyjnej ePM Music, zebranych w formę jednolitej kompilacji, dedykowana jest remiksom. Tym razem utworami współpracujących z tłocznią artystów zajęli się bowiem znani producenci z klubowego kręgu. Z jakim efektem?

Zaczynamy od zdubowanego house’u – a to za sprawą Claro Intelecto, który w typowy dla siebie sposób naznaczył brzmienie „Double Dawn” The Third Mana. Truncate wyciska z „Z Beats” Marka Brooma twarde techno o metalicznych perkusjonaliach. Aphrohead zamienia natomiast „Music Is So Special” Olivera Way w soczysty tribal z soulowymi samplami.

Efektem spotkania Estebana Adame i Juana Atkinsa jest „Descendants”  – ciepłe electro o rwanym pulsie i brzęczących klawiszach. Ben Long znany jest z mocnego techno – a James Ruskin zamienia jego „Calling Broadsword” w psychodeliczny UK garage. Siarczysty hard house otrzymujemy w „One Sound” Marka Brooma za sprawą remiksu DJ Hyperactive’a z Chicago. „Drown” House Of Black Lanters za sprawą South London Ordnance przypomina betonowe dub-techno ze szkoły Basic Channel.

Sporą niespodzianką jest „Open Doors” Bena Longa – bo w wersji Chrisa McCormacka to oniryczne IDM o sprężystym rytmie i epickich klawiszach. Dan Curtin skręca z „Out There” D-Knoxa szorstki hard house ozdobiony jazzowymi samplami. Scan X zawsze stawiał na mocne i mroczne techno – taka jest też jego wersja „Lucky Dip”” Olivera Waya. Anthony Parasole i Phil Moffa nadają z kolei „Out To Get It” minimalowy charakter.

Suma sumarum naprawdę możemy się cieszyć tą kompilacją bez znajomości oryginałów. Tak czy siak dostajemy bowiem na niej kolekcję prawdziwych klubowych killerów. Za rekomendację tego zestawu mogą właściwie służyć już same nazwiska remikserów. Zapoznanie się z ich muzyką tylko utwierdza nas przekonaniu, że to sami specjaliści od konstruowania parkietowych sztosów.

ePM Music 2018

www.epm-music.com

www.facebook.com/EPM.Music

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze