Unknown Landscapes Vol. 6 – Mixed & Selected By Lewis Fautzi
Paweł Gzyl:

Mocno, hipnotycznie i… przewidywalnie.

Teo Olter – Mirów
Jarek Szczęsny:

Strefa komfortu.

John Tejada – Live Rytm Trax
Paweł Gzyl:

Jak brzmi muzyka amerykańskiego producenta na żywo?

Various Artists – Pop Ambient 2019
Paweł Gzyl:

Soundtrack do przejścia jesieni w zimę.

Slam – Athenaeum 101
Paweł Gzyl:

Godzinna podróż przez historię elektroniki.

Vril ‎– Anima Mundi
Ania Pietrzak:

Orbitowanie bez cukru.

Wolność – Outlines
Jarek Szczęsny:

Skład marzenie.

Chrissy – Resilience
Paweł Gzyl:

Rave dla muzycznych erudytów.

Jacek Sienkiewicz – On And On
Paweł Gzyl:

Twarde bity i kosmiczna elektronika.

Black Sea Dahu – White Creatures
Łukasz Komła:

Silny uścisk szczerego debiutu!

Rings Around Saturn – Rings Around Saturn
Paweł Gzyl:

Stylowe techno i electro z Antypodów.

Kelly Moran – Ultraviolet
Jarek Szczęsny:

Po nitce na księżyc.

Kuzu – Hiljaisuus
Jarek Szczęsny:

Konieczna dawka brutalizmu.

Antigone – Rising
Paweł Gzyl:

Tour de force francuskiego producenta.



Various Artists – ePM Selected Vol. 6

Remiks oryginałowi (nie)równy.

Najnowsza kolekcja nagrań z katalogu brytyjskiej wytwórni i agencji promocyjnej ePM Music, zebranych w formę jednolitej kompilacji, dedykowana jest remiksom. Tym razem utworami współpracujących z tłocznią artystów zajęli się bowiem znani producenci z klubowego kręgu. Z jakim efektem?

Zaczynamy od zdubowanego house’u – a to za sprawą Claro Intelecto, który w typowy dla siebie sposób naznaczył brzmienie „Double Dawn” The Third Mana. Truncate wyciska z „Z Beats” Marka Brooma twarde techno o metalicznych perkusjonaliach. Aphrohead zamienia natomiast „Music Is So Special” Olivera Way w soczysty tribal z soulowymi samplami.

Efektem spotkania Estebana Adame i Juana Atkinsa jest „Descendants”  – ciepłe electro o rwanym pulsie i brzęczących klawiszach. Ben Long znany jest z mocnego techno – a James Ruskin zamienia jego „Calling Broadsword” w psychodeliczny UK garage. Siarczysty hard house otrzymujemy w „One Sound” Marka Brooma za sprawą remiksu DJ Hyperactive’a z Chicago. „Drown” House Of Black Lanters za sprawą South London Ordnance przypomina betonowe dub-techno ze szkoły Basic Channel.

Sporą niespodzianką jest „Open Doors” Bena Longa – bo w wersji Chrisa McCormacka to oniryczne IDM o sprężystym rytmie i epickich klawiszach. Dan Curtin skręca z „Out There” D-Knoxa szorstki hard house ozdobiony jazzowymi samplami. Scan X zawsze stawiał na mocne i mroczne techno – taka jest też jego wersja „Lucky Dip”” Olivera Waya. Anthony Parasole i Phil Moffa nadają z kolei „Out To Get It” minimalowy charakter.

Suma sumarum naprawdę możemy się cieszyć tą kompilacją bez znajomości oryginałów. Tak czy siak dostajemy bowiem na niej kolekcję prawdziwych klubowych killerów. Za rekomendację tego zestawu mogą właściwie służyć już same nazwiska remikserów. Zapoznanie się z ich muzyką tylko utwierdza nas przekonaniu, że to sami specjaliści od konstruowania parkietowych sztosów.

ePM Music 2018

www.epm-music.com

www.facebook.com/EPM.Music

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze