Lawrence English – Lassitude
Jarek Szczęsny:

Doskonała pustka.

Elysia Crampton – ORCORARA 2010
Jarek Szczęsny:

Niepowstrzymana losowość.

Kaitlyn Aurelia Smith – The Mosaic of Transformation
Jarek Szczęsny:

Cały zestaw radosnych nastrojów.

Phillip Sollman – Monophonie
Paweł Gzyl:

Muzyczna maszyneria.

Vladislav Delay & Sly Dunbar & Robbie Shakespeare – 500-Push-Up
Paweł Gzyl:

„Rakka” uzupełniona o dubowy puls.

Zguba – Pomór
Jarek Szczęsny:

Nieustający marsz kostuchy.

Richu M – House Of The Vaporising Sun
Bartek Woynicz:

Ten tytuł mówi wszystko.

Maenad Veyl – Reassessment
Paweł Gzyl:

Muzyka z sali operacyjnej.

Flaner Klespoza – Wędrówka po lesie, w którym mieszkają bogowie i rosną wszechświaty
Jarek Szczęsny:

Spójna opowieść.

The Advent – Life Cycles
Paweł Gzyl:

Futurystyczne electro w oldskulowym stylu.

Field Works – Ultrasonic
Jarek Szczęsny:

Nietoperze jako podstawa twórcza.

Apparat – Capri-Revolution (Soundtrack)
Mateusz Piżyński:

Pierwsza odsłona serii muzyki filmowej Saschy Ringa.

Grischa Lichtenberger – KAMILHAN; il y a péril en la demeure
Paweł Gzyl:

Chrzęszczące ballady.

KeiyaA – Forever Ya Girl
Jarek Szczęsny:

Niepasujące do siebie puzzle.



Miya Masaoka w Warszawie

Miya Masaoka jest artystką zajmującą się improwizacją i sound-artem. Znana jest przede wszystkim z niekonwencjonalnej gry na koto. Wyzwalając je z tradycyjnej roli w muzyce japońskiej, zaproponowała nowe techniki instrumentalne takie jak gra smyczkiem a także połączenie z szeregiem elektronicznych manipulacji rozszerzających zakres brzmieniowy. Jest także konstruktorką laserowego koto. Od kilkunastu lat zajmuje się instalacjami dźwiękowymi nagłaśniając między innymi rośliny, owady a także procesy organiczne ludzkiego ciała. Regularnie współpracuje z Fredem Frithem (projekt Maybe Monday), Bang on a Can a także Pauline Oliveros, Ornettem Colemanem i wieloma innymi muzykami związanymi z nowojorską sceną downtown oraz kalifornijską Bay Area.

Na koncert w Laboratorium CSW 20 listopada złożą się dwie części. Pierwszą będzie jej “klasyczne” solo na koto i elektronikę. W improwizowanym secie, Masaoka zaprezentuje m.in. laserowe koto własnego autorstwa, w którym wirtualnym strunom przypisany jest szereg sampli i przetworzeń. Druga część poświęcona będzie projektowi w procesie, nad którym Masaoka pracuje m.in. podczas swojej rezydencji w Warszawie. W ramach projektu odwiedza ona fabryki, w których nagrywa dźwięki oraz obrazy pracy. Masaokę interesują maszyny, ale nie tylko te, które spotykamy w fabrykach; także instrumenty muzyczne jako maszyny i ciała pracujących muzyków jako integralna część owej maszynerii. 

Artystka wystąpi również 6 listopada w klubie Chłodna 25 podczas wieczoru improwizacji w towarzystwie innych muzyków.

http://www.miyamasaoka.com/

6.11.2011, godz. 20.00, Chłodna 25
20.11.2011, godz. 19.00, Budynek Laboratorium CSW

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.