Skalpel – Highlight
Bartek Woynicz:

Balsam na czas zarazy.

Electric Indigo – Ferrum
Paweł Gzyl:

W atomowym silosie.

Stian Westerhus – Redundance
Jarek Szczęsny:

Ucieczka od tradycyjnych piosenek.

Immortal Onion – XD [Experience Design]
Jarek Szczęsny:

Nie spodziewałem się ich tam spotkać.

Moses Sumney – græ Part 1
Jarek Szczęsny:

Przestrzeń okrojona ze skrajności.

Blind Boy De Vita – Cumpà
Łukasz Komła:

Z cienia w ogień!

Camea – Dystopian Love
Paweł Gzyl:

Futurystycznie i kobieco.

Shabaka and the Ancestors – We Are Sent Here By History
Jarek Szczęsny:

On wie więcej.

The Fear Ratio – They Can’t Be Saved
Paweł Gzyl:

Suma najlepszych elementów.

Earth Trax – LP1
Jarek Szczęsny:

Nic ponadto.

Radosław Kurzeja – Ogród botaniczny w Palermo
Jarek Szczęsny:

Niekontrolowane lenistwo.

Koza – Patologya
Jarek Szczęsny:

Atrakcyjność ujemna.

Caribou – Suddenly
Bartek Woynicz:

Co nagle, to po diable?

FOQL & Fischerle – Personal Wastelands
Jarek Szczęsny:

Triskeliony.



Pan-Pot na ekranie

Przed piątkowym koncertem organizatorzy zapraszają na projekcje dokumentalnego filmu o bohaterach wieczoru.

Niedawno ukazała się kolejna część zestawienia nowomuzycznych filmów, autorstwa Łukasza Szynkiewicza (link). Pojawia się wiele głosów, że nowej muzyki na dużym ekranie jest stanowczo za mało. Okazja, aby zobaczyć cząstkę życia artystów tworzących elektronikę, na przykładzie DJów z Pan Pot, nadarza się przed ich koncertem w warszawskim 1500 m2. To będzie premierowy pokaz filmu, pełen nagrań z imprez i studio, wywiadów z artystami. W skrócie – zapis tego, jak to się dzieje, że undergroundowi DJe stają się nagle jak gwiazdy rocka…

Wstęp na film kosztuje 5 zł. Projekcja odbędzie się o 21.00, w klubie 1500 m2. Organizatorzy zapewnili duży ekran, nagłośnienie i 120 miejsc siedzących.

http://www.youtube.com/watch?v=JVbkW7ggCkg

http://www.youtube.com/watch?v=fAD4-6lfntM

http://www.youtube.com/watch?v=JJEOkzG0mcE

http://www.youtube.com/watch?v=MRWro3XlTo8

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.