Emptyset – Blossoms
Paweł Gzyl:

Producenci z Bristolu wkraczają na nowe terytoria.

Nagrobki – Pod Ziemią
Jarek Szczęsny:

Poważni jak śmierć.

LDY OSC – sōt
Paweł Gzyl:

Click & cuts na nowo.

Nick Cave and the Bad Seeds – Ghosteen
Jarek Szczęsny:

Pomnik żałoby.

Pablo Mateo – Weird Reflections Beyond The Sky
Paweł Gzyl:

Techno do tańca.

Danny Brown – uknowhatimsayin¿
Jarek Szczęsny:

Gorączkowe wizje rapera.

9t Antiope – Grimace
Jarek Szczęsny:

Mikrus.

Malin Genie – Anthropomorphic Sympathy
Paweł Gzyl:

Stylowe electro i IDM w duchu lat 90.

Telefon Tel Aviv – Dreams Are Not Enough
Mateusz Piżyński:

Gdy w Tel Avivie zgaśnie światło…

Philipp Gorbachev – Kolokol
Paweł Gzyl:

Prawosławie i elektronika.

BNNT is Jerusalem in My Heart – Multiversion #4
Jarek Szczęsny:

Część czwarta.

rRoxymore – Face To Phase
Paweł Gzyl:

Introwertyczne bity.

The Big YES! – The Big YES!
Łukasz Komła:

Free jazzowy wybuch!

HTRK – Venus In Leo
Maciej Kaczmarski:

Miłość w czasach zarazy.



Emade vs Miasto

W ostatni piątek światło dzienne ujrzała płyta będąca efektem niecodziennego projektu Muzykoteki Szkolnej*, Piotra „Emade” Waglewskiego oraz 179 osób biorących udział w projekcie Muzobus. Efekt jest rewelacyjny!

W ramach poszukiwań akustycznej tożsamości 15 polskich miast, nauczyciele, edukatorzy, animatorzy i studenci podczas jednodniowych warsztatów muzycznych zbierali otaczające ich dźwięki. Są to odgłosy wydawane przez autobusy, tramwaje, pociągi, ale też przyrodę współtworzącą miejski pejzaż. Na bazie tego materiału powstały kompozycje EMADE, które finalnie znalazły się na płycie wydanej przez Narodowy Instytut Audiowizualny. Aby jej posłuchać kliknij tu.

więcej o projekcie na stronie Muzykoteki Szkolnej

*Muzykoteka Szkolna to ogólnodostępny internetowy serwis edukacyjny, powstający na zlecenie Misterstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Jego zadaniem jest  kształcenie świadomych odbiorców muzyki i aktywnych uczestników kultury oraz podniesienie poziomu powszechnej edukacji muzycznej w Polsce. Serwis pomaga okrywać muzykę w nowy i niestandardowy sposób – przy pomocy zmysłów, zabawy i eksperymentu.

 

 

Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.