Lawrence English – Lassitude
Jarek Szczęsny:

Doskonała pustka.

Elysia Crampton – ORCORARA 2010
Jarek Szczęsny:

Niepowstrzymana losowość.

Kaitlyn Aurelia Smith – The Mosaic of Transformation
Jarek Szczęsny:

Cały zestaw radosnych nastrojów.

Phillip Sollman – Monophonie
Paweł Gzyl:

Muzyczna maszyneria.

Vladislav Delay & Sly Dunbar & Robbie Shakespeare – 500-Push-Up
Paweł Gzyl:

„Rakka” uzupełniona o dubowy puls.

Zguba – Pomór
Jarek Szczęsny:

Nieustający marsz kostuchy.

Richu M – House Of The Vaporising Sun
Bartek Woynicz:

Ten tytuł mówi wszystko.

Maenad Veyl – Reassessment
Paweł Gzyl:

Muzyka z sali operacyjnej.

Flaner Klespoza – Wędrówka po lesie, w którym mieszkają bogowie i rosną wszechświaty
Jarek Szczęsny:

Spójna opowieść.

The Advent – Life Cycles
Paweł Gzyl:

Futurystyczne electro w oldskulowym stylu.

Field Works – Ultrasonic
Jarek Szczęsny:

Nietoperze jako podstawa twórcza.

Apparat – Capri-Revolution (Soundtrack)
Mateusz Piżyński:

Pierwsza odsłona serii muzyki filmowej Saschy Ringa.

Grischa Lichtenberger – KAMILHAN; il y a péril en la demeure
Paweł Gzyl:

Chrzęszczące ballady.

KeiyaA – Forever Ya Girl
Jarek Szczęsny:

Niepasujące do siebie puzzle.



AU79

Trzydzieste pierwsze wydawnictwo w katalogu Pawlacza Perskiego wyszło spod rąk duetu AU79.

AU79 to projekt Pawła Klimczaka i Jędrka Jendrośki, znanych z najróżniejszych działań na polu muzycznym – od prowadzenia portalu Lineout.pl, po producencko – DJ’ski duet Pvre Gold. Od jakiegoś czasu działają solo – Jędrek jako DJ Ryan R przekopuje czarne płyty z całego świata, by przekuć je w taneczną energię; Paweł jako Naphta produkuje i gra house spoza czasu. AU79 to ich ukłon w stronę eksperymentów rodem ze Studia Eksperymentalnego Polskiego Radia – kreowanie dźwiękowej atmosfery przy pomocy radykalnych środków i wyjście poza bezpieczny świat parkietowych brzmień.

„Opiłki i Makrostruktury”, pierwsze wydawnictwo AU79, to kolaże odrzuconych sampli, podniszczonych partii syntezatorów i nadszarpniętych perkusyjnych loopów, poddane obróbce oderwanej od zestandaryzowanych technik produkcyjnych muzyki klubowej. Pobrzmiewają na nim rytmiczne i melodyjne strzępki inspiracji duetu, ale to tylko rozbitkowie podświadomości, sygnalizujący nadzieję ucieczki z chaosu urynkowionej rzeczywistości. Destrukcja znajomych patentów, obowiązek eksperymentu, to nie tylko realizacja rodczenkowskiej zasady awangardy, to także eskapistyczny rytuał, uwalniający pierwotny potencjał – zarówno u twórców, jak i u słuchaczy.

Album dostępny w formie cyfrowej lub w limitowanym nakładzie 40 sztuk na kasecie, tutaj: www.pawlaczperski.bandcamp.com

Strona Facebook Pawlacza Perskiego: www.facebook.com/pawlaczperski

 

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.