Villaelvin – Headroof
Jarek Szczęsny:

Tylko bardziej.

Juno – Young Star
Jarek Szczęsny:

Infiltracja jazzu.

Lonker See – Hamza
Jarek Szczęsny:

Zawsze krok przed nami.

Men With Secrets – Psycho Romance And Other Spooky Ballads
Paweł Gzyl:

Erudycyjne ćwiczenie z ejtisowego electro.

Riverrun – The Same Silent Hill
Przemysław Solski:

Muzyka z krajobrazu.

Yogtze – Yogtze
Jarek Szczęsny:

Będzie filmowo.

Wacław Zimpel – Massive Oscillations
Jarek Szczęsny:

Letarg duchowy.

Hula – Shadowland
Paweł Gzyl:

Jak ambient przenikał industrial.

Nicolas Godin – Concrete and Glass
Mateusz Piżyński:

Elektroniczny aksamit, który już dobrze znamy.

Ghost In The Machine – Breaking The Seal
Paweł Gzyl:

Czego można się spodziewać po płycie, na której jeden z utworów nosi tytuł „Napalm Breath”?

Jachna/Ziołek/Buhl – Animated Music
Jarek Szczęsny:

Poszerzanie improwizacyjnej wrażliwości.

Recondite – Dwell
Ania Pietrzak:

Chłodna obserwacja rzeczywistości.

Silent Witness – Silent Witness
Łukasz Komła:

Cisi obserwatorzy o wielkiej wyobraźni.

Phase Fatale – Scanning Backwards
Paweł Gzyl:

Dźwięk jako broń.



Colin Potter

Legendarny brytyjski producent opublikował nowy album.

Colina Pottera doskonale pamiętamy ze współpracy z Nurse With Wound, Organum czy Current 93. Bez wątpienia to jedna z najważniejszych postaci post-industrialnego brytyjskiego podziemia. Zaczynał pod koniec lat 70., a już w 1981 roku założył wytwórnię ICR, gdzie wydawał nagrania artystów z przeróżnych stylistyk. Przypomnę choćby duet Chris & Cosey, Trevora Wisharta oraz nieżyjącego Bryna Jonesa aka Muslimgauze.

Szkocki dziennikarz i muzyk, David Keenan, w bardzo trafny sposób opisał nowy longplay Colina Pottera – „Rank Sonata” (październik 2015 | Hallow Ground), iż jest to organiczne techno, somnambuliczny dub i rozmarzony ambient.

 

Strona Hallow Ground »
 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.