Chouk Bwa & The Ångströmers – Vodou Alé
Łukasz Komła:

Voodoo z przyszłości.

Ben Lukas Boysen – Mirage
Jarek Szczęsny:

Pokaz iluzji.

Siema Ziemia – Siema Ziemia
Jarek Szczęsny:

Dodatkowe skurcze mięśni.

Fluxion – Perspectives
Paweł Gzyl:

Nostalgia po grecku.

Lawrence English – Lassitude
Jarek Szczęsny:

Doskonała pustka.

Elysia Crampton – ORCORARA 2010
Jarek Szczęsny:

Niepowstrzymana losowość.

Kaitlyn Aurelia Smith – The Mosaic of Transformation
Jarek Szczęsny:

Cały zestaw radosnych nastrojów.

Phillip Sollman – Monophonie
Paweł Gzyl:

Muzyczna maszyneria.

Vladislav Delay & Sly Dunbar & Robbie Shakespeare – 500-Push-Up
Paweł Gzyl:

„Rakka” uzupełniona o dubowy puls.

Zguba – Pomór
Jarek Szczęsny:

Nieustający marsz kostuchy.

Richu M – House Of The Vaporising Sun
Bartek Woynicz:

Ten tytuł mówi wszystko.

Maenad Veyl – Reassessment
Paweł Gzyl:

Muzyka z sali operacyjnej.

Flaner Klespoza – Wędrówka po lesie, w którym mieszkają bogowie i rosną wszechświaty
Jarek Szczęsny:

Spójna opowieść.

The Advent – Life Cycles
Paweł Gzyl:

Futurystyczne electro w oldskulowym stylu.



Baasch feat. Mary Komasa – Dare To Take

Zremiksowany i obfotografowany.

Rok po premierze drugiego albumu, w końcu nadszedł ten moment, w którym Baasch prezentuje oficjalny, drugi singiel nagrany z gościnnym udziałem Mary Komasy. Ilustruje go klip autorstwa fotografa Bartka Wieczorka.

„Dare To Take” niesie ze sobą pierwiastek napięcia, pulsującej melancholii, lekko onirycznej atmosfery, co w połączeniu z retro-estetyką obrazu współgra bardzo dobrze. To miejska, acidowa baśń, która wydaje się być emocjonalną soczewką całego albumu. Efekt wzmacnia udział Mary Komasy, która ma bardzo charakterystyczny sposób śpiewania, zaś w teledysku prezentuje się równie charyzmatycznie.

Dodatkowo w pakiecie otrzymujemy trzy remiksy za które odpowiadali; projekt LASY, Manoid oraz Sept. Przeplatają się w nich różne struktury ogniskujące się wokół techno, gdzie najbliższy tej estetyce jest remiks warszawskiego producenta Michela Moralesa, pracującego pod pseudonimem Sept.

Klimat niepokoju z kolei najciekawiej zreinterpretował Manoid, w którego muzyce warstwa techniczno-mechaniczna przeplata się z emocjonalnym miąższem. Sam muzyk jest ściśle powiązany z niemiecką oficyną Voxnox Records.

Premiera singla pojawiła się w parze z informacją, że Baasch zasili line-up tegorocznego Tauron Nowa Muzyka.

Baasch
NEXTPOP

26.03.2018 | NEXTPOP

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.