Strycharski Kacperczyk Szpura – I love you SDSS
Jarek Szczęsny:

Oglądanie nerwów.

!!! (Chk Chk Chk) – Wallop
Mateusz Piżyński:

Ciężkość punka z lekkością funka.

cover
Barker – Utility
Paweł Gzyl:

Transhumanistyczne przyjemności.

Monya – Straight Ahead
Paweł Gzyl:

Industrialne techno o pozytywnej energii.

Wojciech Golczewski – The Priests Of Hiroshima
Jarek Szczęsny:

Ścieżka dźwiękowa dla ery atomowej.

Múm – Yesterday Was Dramatic – Today Is OK
Paweł Gzyl:

Klasyk emotroniki.

Hildur Guðnadóttir – Chernobyl (OST)
Jarek Szczęsny:

Wyobrazić sobie niewyobrażalne.

Pruski – Black Birds
Jarek Szczęsny:

Wyszlifowany onyks.

Jaromir Kamiński, Rafał Warszawski, Palms Palms, Break Janek
Ania Pietrzak:

Beats & breaks idealne na koniec wakacji…

Lech Nienartowicz – Wrażenia i Mechanizmy
Jarek Szczęsny:

Pierwsze wrażenie.

The Future Eve feat. Robert Wyatt – KiTsuNe / Brian The Fox
Łukasz Komła:

Na łączach z Robertem Wyattem.

Rites of Fall – Towards the Blackest Skies
Jarek Szczęsny:

Im dalej w las, tym ciemniej.

Hula – Voice
Paweł Gzyl:

Łabędzi śpiew mistrzów industrialnego funku.

Christian Scott aTunde Adjuah – Ancestral Recall
Jarek Szczęsny:

Raróg zwyczajny.



Baasch feat. Mary Komasa – Dare To Take

Zremiksowany i obfotografowany.

Rok po premierze drugiego albumu, w końcu nadszedł ten moment, w którym Baasch prezentuje oficjalny, drugi singiel nagrany z gościnnym udziałem Mary Komasy. Ilustruje go klip autorstwa fotografa Bartka Wieczorka.

„Dare To Take” niesie ze sobą pierwiastek napięcia, pulsującej melancholii, lekko onirycznej atmosfery, co w połączeniu z retro-estetyką obrazu współgra bardzo dobrze. To miejska, acidowa baśń, która wydaje się być emocjonalną soczewką całego albumu. Efekt wzmacnia udział Mary Komasy, która ma bardzo charakterystyczny sposób śpiewania, zaś w teledysku prezentuje się równie charyzmatycznie.

Dodatkowo w pakiecie otrzymujemy trzy remiksy za które odpowiadali; projekt LASY, Manoid oraz Sept. Przeplatają się w nich różne struktury ogniskujące się wokół techno, gdzie najbliższy tej estetyce jest remiks warszawskiego producenta Michela Moralesa, pracującego pod pseudonimem Sept.

Klimat niepokoju z kolei najciekawiej zreinterpretował Manoid, w którego muzyce warstwa techniczno-mechaniczna przeplata się z emocjonalnym miąższem. Sam muzyk jest ściśle powiązany z niemiecką oficyną Voxnox Records.

Premiera singla pojawiła się w parze z informacją, że Baasch zasili line-up tegorocznego Tauron Nowa Muzyka.

Baasch
NEXTPOP

26.03.2018 | NEXTPOP

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze