Karenn – Grapefruit Regret
Paweł Gzyl:

Pariah i Blawan improwizują.

Moor Mother – Analog Fluids Of Sonic Black Holes
Jarek Szczęsny:

Hałas i chaos.

Jazz Band Młynarski-Masecki – Płyta z zadrą w sercu
Jarek Szczęsny:

Jedna dla wszystkich.

Shapednoise – Aesthesis
Paweł Gzyl:

Nieznane mutacje basowych brzmień.

A Winged Victory for the Sullen – „The Undivided Five”
Mateusz Piżyński:

Ambientowe nowości z Ninja Tune

Enchanted Hunters – Dwunasty Dom
Krzysiek Stęplowski:

Czasem naprawdę warto czekać. Warto wypatrywać, nawet latami, jeśli tylko cierpliwość nagrodzona ma być w taki sposób.

Ecnahnted Hunters Dwunasty Dom
Rrose – Hymn To Moisture
Paweł Gzyl:

Techno w stylu Marcela Duchampa.

Trzaska/Mazurkiewicz/Szpura – North Meridian
Jarek Szczęsny:

Można się spocić od samego słuchania.

Giant Swan – Giant Swan
Paweł Gzyl:

Czy znany ze świetnych koncertów duet sprawdził się również w studiu?

Floating Spectrum – A Point Between
Jarek Szczęsny:

Cyfrowy pomnik przyrody.

Bleu Roi – Dark/Light
Łukasz Komła:

Wiosną ubiegłego roku wsłuchiwaliśmy się w singiel szwajcarskiego projektu Bleu Roi, a przed kilkoma dniami ukazała się ich nowa EP-ka „Dark/Light”, którą przybliżamy i jednocześnie o niej rozmawiamy z Jennifer Jans.

Traversable Wormhole – Regions Of Time
Paweł Gzyl:

Adam X wraca do projektu sprzed dekady.

Sudan Archives – Athena
Jarek Szczęsny:

Do diabła z dobrymi radami.

Planetary Assault Systems – Plantae
Paweł Gzyl:

W stronę psychodelii.



Baasch feat. Mary Komasa – Dare To Take

Zremiksowany i obfotografowany.

Rok po premierze drugiego albumu, w końcu nadszedł ten moment, w którym Baasch prezentuje oficjalny, drugi singiel nagrany z gościnnym udziałem Mary Komasy. Ilustruje go klip autorstwa fotografa Bartka Wieczorka.

„Dare To Take” niesie ze sobą pierwiastek napięcia, pulsującej melancholii, lekko onirycznej atmosfery, co w połączeniu z retro-estetyką obrazu współgra bardzo dobrze. To miejska, acidowa baśń, która wydaje się być emocjonalną soczewką całego albumu. Efekt wzmacnia udział Mary Komasy, która ma bardzo charakterystyczny sposób śpiewania, zaś w teledysku prezentuje się równie charyzmatycznie.

Dodatkowo w pakiecie otrzymujemy trzy remiksy za które odpowiadali; projekt LASY, Manoid oraz Sept. Przeplatają się w nich różne struktury ogniskujące się wokół techno, gdzie najbliższy tej estetyce jest remiks warszawskiego producenta Michela Moralesa, pracującego pod pseudonimem Sept.

Klimat niepokoju z kolei najciekawiej zreinterpretował Manoid, w którego muzyce warstwa techniczno-mechaniczna przeplata się z emocjonalnym miąższem. Sam muzyk jest ściśle powiązany z niemiecką oficyną Voxnox Records.

Premiera singla pojawiła się w parze z informacją, że Baasch zasili line-up tegorocznego Tauron Nowa Muzyka.

Baasch
NEXTPOP

26.03.2018 | NEXTPOP

 

 

 

Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze