KTLH – Azathoth
Jarek Szczęsny:

Egzorcyści będą mieć pełne ręce roboty.

Koenraad Ecker & Frederik Meulyzer – Carbon
Paweł Gzyl:

Wizyta na Spitsbergenie.

Planetary Assault Systems – Live At Cocoon Ibiza
Paweł Gzyl:

Techno z saksofonem? Czemu nie!

Olo Walicki & Jacek Prościński – Llovage
Jarek Szczęsny:

Uciekająca sekcja rytmiczna.

Abul Mogard – Kimberlin
Maciej Kaczmarski:

Elegia na odejście.

Tobias Preisig – Diver
Łukasz Komła:

Skoncentrowana powódź.

Lee Gamble – Exhaust (Flush Real Pharynx Part 2)
Paweł Gzyl:

Powrót do korzeni.

Various Artists – Pop Ambient 2020
Paweł Gzyl:

Ambient jak skała.

FKA Twigs – Magdalene
Jarek Szczęsny:

Jedno płuco.

Sarin – Moral Cleansing
Paweł Gzyl:

EBM wyszlifowany na najwyższy połysk.

Mary Komasa – Disarm
Przemysław Solski:

Rozbrójmy się.

Black Sea Dahu – No Fire in the Sand
Łukasz Komła:

Tonąc w lekkości.

DJ Shadow – Our Pathetic Age
Jarek Szczęsny:

Ilość nie przekłada się na jakość.

Shanti Celeste – Tangerine
Paweł Gzyl:

Na poprawę nastroju.



Eklektik Session #2 – Takuya Nakamura

Tegoroczna edycja Eklektik Session rozpocznie się 4 października koncertem japońskiego artysty Takuya Nakamury.

Eklektik Session prezentuje w tym roku wyjątkowo wyrafinowaną mieszkankę dźwięków świata w wykonaniu wirtuozów muzycznej narracji. Przez trzy festiwalowe dni w unikatowych lokalizacjach Wrocławia zagrają artyści z Japonii, Turcji, Izraela, Norwegii i Wielkiej Brytanii. Wszyscy muzycy wystąpią na jednej scenie podczas wspólnego koncertu finałowego pod szyldem Eklektik Orchestra.

Takuya Nakamura / 4 października, godz. 19.00 / Muzeum Pana Tadeusza / Wrocław

Takuya Nakamura 中村卓也  バイヲグラフィー kompozytor i multiinstrumentalista. Od kilku dekad występuje na całym świecie grając głównie na fortepianie, rozmaitych instrumentach elektronicznych oraz na trąbce.

 Urodził się w muzycznej rodzinie w Tokio. Występować zaczął w bardzo młodym wieku. Po ukończeniu studiów na Akademii Muzycznej Kunitachi oraz w Tokio Takuya Nakamura przeniósł się do Bostonu, aby kształcić się pod kierunkiem George’a Russella w New England Conservatory of Music, gdzie zdobył tytuł magistra w zakresie kompozycji i jazzu. U boku Paula Blaya i Gerri Allena studiował grę na fortepianie i improwizację; gry na trąbce uczył się z Timem Morrisonem (Boston Symphony Orchestra). W tym czasie występował również na festiwalach w Bostonie z Johnem Cage’em (1991) oraz György Ligeti’m (1992). Zainteresowany harmonią Takuya zapoznał się z koncepcją chromatyczną Lydyana autorstwa Geroge’a Russella, a także teoriami muzyki Toru Takemitsu, Milesa Davisa i Billa Evansa.

Takuya występował przed Sun Ra Arkestra. Inne spektakle w tym okresie obejmowały projekty z udziałem Steve’a Drully (Experimental Contemporary Music) oraz Johna Zorna (Cobra) w Knitting Factory w Nowym Jorku. W USA Takuya koncertował także z orkiestrą Living Time George’a Russella. Jego ostatnie światowe trasy obejmują współpracę z CocoRosie, zespołem Nerve Jojo Mayera, a projekty studyjne m.in. remiksy dla Quincy Jonesa.

We Wrocławiu Takuya Nakamura wystąpi z Azumi Oe, tancerką Butoh, w najnowszym projekcie Piano Warp łączącym fortepian z elektroniczną manipulacją na żywo, tańcem i multimediami.

Bilety

Sprzedaż biletów odbywa się za pośrednictwem www.goout.net z wyjątkiem wydarzeń z 4 października – bilety na wydarzenia w Muzeum Pana Tadeusza (Takuya Nakamura, Berke Can Özcan) dostępne są na www.bilety.ossolineum.pl i w kasach muzeum.

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze