Algiers – There Is No Year
Bartek Woynicz:

Misophonia, czyli 700 wersów wołania do ściany.

Leandro Fresco & Rafael Anton Irisarri – Una Presencia En La Brisa
Jarek Szczęsny:

Niepewność własnego słuchu.

Flaner Klespoza – Przygody i tajemnice
Jarek Szczęsny:

Debiut podwójny.

Max Andrzejewski’s Hütte – Hütte & Guests Play the Music of Robert Wyatt
Łukasz Komła:

Robert Wyatt na ujazzowionym spacerze.

Fumiya Tanaka – Right Moment
Paweł Gzyl:

Spójna całość zbudowana z kontrastowych elementów.

Król – Nieumiarkowania
Jarek Szczęsny:

Nie chce nam mówić niczego wprost.

Burial – Tunes 2011-2019
Jarek Szczęsny:

Brama do innej rzeczywistości.

Zaumne – Contact
Jarek Szczęsny:

Niezwykła bliskość.

Various Artists – Consortium Vol. 1
Paweł Gzyl:

Z Albanii do Detroit.

ARRM – II
Jarek Szczęsny:

Dzieło spokoju.

Floating Points – Crush
Jarek Szczęsny:

Stare w służbie nowoczesności.

Stefan Goldmann – Veiki
Paweł Gzyl:

Najbardziej taneczny materiał niemieckiego producenta.

True – Made Of Glass
Łukasz Komła:

Pod rękę ze smutkiem i tańczmy!

Akwizgram – Nü romantik
Jarek Szczęsny:

Próg do przeskoczenia jest niewielki.



Eklektik Session #2 – Takuya Nakamura

Tegoroczna edycja Eklektik Session rozpocznie się 4 października koncertem japońskiego artysty Takuya Nakamury.

Eklektik Session prezentuje w tym roku wyjątkowo wyrafinowaną mieszkankę dźwięków świata w wykonaniu wirtuozów muzycznej narracji. Przez trzy festiwalowe dni w unikatowych lokalizacjach Wrocławia zagrają artyści z Japonii, Turcji, Izraela, Norwegii i Wielkiej Brytanii. Wszyscy muzycy wystąpią na jednej scenie podczas wspólnego koncertu finałowego pod szyldem Eklektik Orchestra.

Takuya Nakamura / 4 października, godz. 19.00 / Muzeum Pana Tadeusza / Wrocław

Takuya Nakamura 中村卓也  バイヲグラフィー kompozytor i multiinstrumentalista. Od kilku dekad występuje na całym świecie grając głównie na fortepianie, rozmaitych instrumentach elektronicznych oraz na trąbce.

 Urodził się w muzycznej rodzinie w Tokio. Występować zaczął w bardzo młodym wieku. Po ukończeniu studiów na Akademii Muzycznej Kunitachi oraz w Tokio Takuya Nakamura przeniósł się do Bostonu, aby kształcić się pod kierunkiem George’a Russella w New England Conservatory of Music, gdzie zdobył tytuł magistra w zakresie kompozycji i jazzu. U boku Paula Blaya i Gerri Allena studiował grę na fortepianie i improwizację; gry na trąbce uczył się z Timem Morrisonem (Boston Symphony Orchestra). W tym czasie występował również na festiwalach w Bostonie z Johnem Cage’em (1991) oraz György Ligeti’m (1992). Zainteresowany harmonią Takuya zapoznał się z koncepcją chromatyczną Lydyana autorstwa Geroge’a Russella, a także teoriami muzyki Toru Takemitsu, Milesa Davisa i Billa Evansa.

Takuya występował przed Sun Ra Arkestra. Inne spektakle w tym okresie obejmowały projekty z udziałem Steve’a Drully (Experimental Contemporary Music) oraz Johna Zorna (Cobra) w Knitting Factory w Nowym Jorku. W USA Takuya koncertował także z orkiestrą Living Time George’a Russella. Jego ostatnie światowe trasy obejmują współpracę z CocoRosie, zespołem Nerve Jojo Mayera, a projekty studyjne m.in. remiksy dla Quincy Jonesa.

We Wrocławiu Takuya Nakamura wystąpi z Azumi Oe, tancerką Butoh, w najnowszym projekcie Piano Warp łączącym fortepian z elektroniczną manipulacją na żywo, tańcem i multimediami.

Bilety

Sprzedaż biletów odbywa się za pośrednictwem www.goout.net z wyjątkiem wydarzeń z 4 października – bilety na wydarzenia w Muzeum Pana Tadeusza (Takuya Nakamura, Berke Can Özcan) dostępne są na www.bilety.ossolineum.pl i w kasach muzeum.

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze