Strycharski Kacperczyk Szpura – I love you SDSS
Jarek Szczęsny:

Oglądanie nerwów.

!!! (Chk Chk Chk) – Wallop
Mateusz Piżyński:

Ciężkość punka z lekkością funka.

cover
Barker – Utility
Paweł Gzyl:

Transhumanistyczne przyjemności.

Monya – Straight Ahead
Paweł Gzyl:

Industrialne techno o pozytywnej energii.

Wojciech Golczewski – The Priests Of Hiroshima
Jarek Szczęsny:

Ścieżka dźwiękowa dla ery atomowej.

Múm – Yesterday Was Dramatic – Today Is OK
Paweł Gzyl:

Klasyk emotroniki.

Hildur Guðnadóttir – Chernobyl (OST)
Jarek Szczęsny:

Wyobrazić sobie niewyobrażalne.

Pruski – Black Birds
Jarek Szczęsny:

Wyszlifowany onyks.

Jaromir Kamiński, Rafał Warszawski, Palms Palms, Break Janek
Ania Pietrzak:

Beats & breaks idealne na koniec wakacji…

Lech Nienartowicz – Wrażenia i Mechanizmy
Jarek Szczęsny:

Pierwsze wrażenie.

The Future Eve feat. Robert Wyatt – KiTsuNe / Brian The Fox
Łukasz Komła:

Na łączach z Robertem Wyattem.

Rites of Fall – Towards the Blackest Skies
Jarek Szczęsny:

Im dalej w las, tym ciemniej.

Hula – Voice
Paweł Gzyl:

Łabędzi śpiew mistrzów industrialnego funku.

Christian Scott aTunde Adjuah – Ancestral Recall
Jarek Szczęsny:

Raróg zwyczajny.



James Batty

Poznajcie debiutancki album brytyjskiego kompozytora i pianisty Jamesa Batty’ego.

Batty jest wykształconym pianistą, a także laureatem wielu prestiżowych konkursów muzycznych. Nad swoją pierwszą płytą „Sanctuary (Overtones and Deviations)” – wydaną w maju 2016 roku przez moskiewską Frozen Lights (CD) i waszyngtońską Zeromoon (wersja cyfrowa) – pracował nieprzerwanie przez trzy miesiące. Ciekawe jest to, że artysta nie tylko wykorzystuje czyste, niczym niezmącone brzmienie pianina/fortepianu, ale też sięga po elektronikę, dźwięki otoczenia oraz inne akustyczne instrumenty. Batty w trakcie komponowania inspirował się malarstwem Jo Baer (jej twórczość stawia się tuż obok Marka Rothko), rzeźbą Henry’ego Moore’a i filmami Michaela Haneke. Na „Sanctuary (Overtones and Deviations)” zaskoczyły mnie przede wszystkim układy harmoniczne grane na pianinie bądź fortepianie, które swobodnie rezonują na wielu poziomach z pozostałymi składowymi, jakie Jamesa Batty umieścił w swoich elektroakustycznych kompozycjach.

 

Oficjalna strona artysty »Profil na Facebooku »Strona Zeromoon »Profil na BandCamp »Słuchaj na Soundcloud »Strona Frozen Lights »Profil na BandCamp »

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.