Julek Płoski – śpie
Jarek Szczęsny:

Coś nowego.

Karenn – Grapefruit Regret
Paweł Gzyl:

Pariah i Blawan improwizują.

Moor Mother – Analog Fluids Of Sonic Black Holes
Jarek Szczęsny:

Hałas i chaos.

Jazz Band Młynarski-Masecki – Płyta z zadrą w sercu
Jarek Szczęsny:

Jedna dla wszystkich.

Shapednoise – Aesthesis
Paweł Gzyl:

Nieznane mutacje basowych brzmień.

A Winged Victory for the Sullen – „The Undivided Five”
Mateusz Piżyński:

Ambientowe nowości z Ninja Tune

Enchanted Hunters – Dwunasty Dom
Krzysiek Stęplowski:

Czasem naprawdę warto czekać. Warto wypatrywać, nawet latami, jeśli tylko cierpliwość nagrodzona ma być w taki sposób.

Ecnahnted Hunters Dwunasty Dom
Rrose – Hymn To Moisture
Paweł Gzyl:

Techno w stylu Marcela Duchampa.

Trzaska/Mazurkiewicz/Szpura – North Meridian
Jarek Szczęsny:

Można się spocić od samego słuchania.

Giant Swan – Giant Swan
Paweł Gzyl:

Czy znany ze świetnych koncertów duet sprawdził się również w studiu?

Floating Spectrum – A Point Between
Jarek Szczęsny:

Cyfrowy pomnik przyrody.

Bleu Roi – Dark/Light
Łukasz Komła:

Wiosną ubiegłego roku wsłuchiwaliśmy się w singiel szwajcarskiego projektu Bleu Roi, a przed kilkoma dniami ukazała się ich nowa EP-ka „Dark/Light”, którą przybliżamy i jednocześnie o niej rozmawiamy z Jennifer Jans.

Traversable Wormhole – Regions Of Time
Paweł Gzyl:

Adam X wraca do projektu sprzed dekady.

Sudan Archives – Athena
Jarek Szczęsny:

Do diabła z dobrymi radami.



Oscar dla Reznora i Rossa

Lider Nine Inch Nails i jego wieloletni współpracownik zdobyli statuetkę Amerykańskiej Akademii Filmowej. W wyścigu o Oscara Trent Reznor i Atticus Ross pokonali czterech innych kompozytorów. Muzyka do filmu „The Social Network” Davida Finchera, opowiadającego o twórcach Facebooka, została wcześniej nagrodzona Złotym Globem i była właściwie oscarowym pewniakiem.

Reznor ma już na koncie ścieżkę dźwiękową do kultowej gry „Quake”, miał też znaczący wpływ na kształt soundtracków do takich filmów jak „Urodzeni mordercy” Olivera Stonea, „Zagubiona autostrada” Davida Lyncha i „Człowiek w ogniu” Tonyego Scotta. Obecnie frontman NIN, wraz z Atticusem Rossem, pracuje nad oprawą muzyczną do kolejnego filmu Finchera – „The Girl with the Dragon Tattoo”, którego premierę przewidziano na 2011 rok.

Naszą recenzję „The Social Network” znajdziecie tutaj.


 

 

 

Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

komentarze 3

  1. jarekg

    mysle, że R jest postacia medialną dlatego zaistniałw kontekscie filmu, a muzyka elektroniczna to dla mas nadal zabobon:)) Oscary muszą się czyms świeżym dla swiatka filmowego karmic wiec chwilowo karmia sie Reznorem

  2. ryba16

    muza rzeczywiscie dobra, ale oscary to lipa!

  3. bojanix

    No właśnie… dzisiaj w radio usłyszałem, że Oscara dostała muzyka – jak to było powiedziane – elektroniczna z pianinem. Ale nie powiedziano KTO dostał. Nawet poszukiwałem takiego wątku na forum – było coś takiego, o nowej muzyce spotykanej w ciekawych miejscach filmowych i innych… No i generalnie dobrze się stało!