The Primitive Painter – The Primitive Painter
Paweł Gzyl:

Dźwiękowy klejnot z dawnej epoki.

DIVVAS – Challenger Deep
Łukasz Komła:

W głębinach myśli.

The Exaltics & Heinrich Mueller – Dimensional Shifting
Paweł Gzyl:

Mistrzowska wersja detroitowego electro.

Julius Aglinskas – Daydreamer
Łukasz Komła:

W ambientowym zastygnięciu.

Soft Boi – So Nice
Paweł Gzyl:

O miłości w rytmie downtempo.

Ehh hahah – House ze skrzypcami w tle
Jarek Szczęsny:

Pod znakiem internetu.

Alva Noto – Xerrox Vol. 4
Mateusz Piżyński:

Czwarta odsłona cyklu Xerrox, na którą przyszło nam czekać pięć lat.

Various Artists – Kern Vol. 5 Mixed By Helena Hauff
Paweł Gzyl:

„For those who know”

Amnesia Scanner – Tearless
Paweł Gzyl:

Finowie serwują miłosne ballady.

Michael Lightborne – Ring Road Ring
Łukasz Komła:

Dźwiękowy świat obwodnicy w Coventry.

Christine Ott – Chimères (pour ondes Martenot)
Jarek Szczęsny:

Geometria dźwięków.

Deadbeat And Paul St. Hilaire – 4 Quarters Of Love And Modern Lash
Paweł Gzyl:

Scott i Paul medytują.

Vysoké Čelo – Űrkutatás
Jarek Szczęsny:

Grzechem byłoby nie skorzystać.

Ellen Allien – AurAA
Paweł Gzyl:

Hołd dla czasów, kiedy techno i trance były jednym.



Oscar dla Reznora i Rossa

Lider Nine Inch Nails i jego wieloletni współpracownik zdobyli statuetkę Amerykańskiej Akademii Filmowej. W wyścigu o Oscara Trent Reznor i Atticus Ross pokonali czterech innych kompozytorów. Muzyka do filmu „The Social Network” Davida Finchera, opowiadającego o twórcach Facebooka, została wcześniej nagrodzona Złotym Globem i była właściwie oscarowym pewniakiem.

Reznor ma już na koncie ścieżkę dźwiękową do kultowej gry „Quake”, miał też znaczący wpływ na kształt soundtracków do takich filmów jak „Urodzeni mordercy” Olivera Stonea, „Zagubiona autostrada” Davida Lyncha i „Człowiek w ogniu” Tonyego Scotta. Obecnie frontman NIN, wraz z Atticusem Rossem, pracuje nad oprawą muzyczną do kolejnego filmu Finchera – „The Girl with the Dragon Tattoo”, którego premierę przewidziano na 2011 rok.

Naszą recenzję „The Social Network” znajdziecie tutaj.


 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

komentarze 3

  1. jarekg

    mysle, że R jest postacia medialną dlatego zaistniałw kontekscie filmu, a muzyka elektroniczna to dla mas nadal zabobon:)) Oscary muszą się czyms świeżym dla swiatka filmowego karmic wiec chwilowo karmia sie Reznorem

  2. ryba16

    muza rzeczywiscie dobra, ale oscary to lipa!

  3. bojanix

    No właśnie… dzisiaj w radio usłyszałem, że Oscara dostała muzyka – jak to było powiedziane – elektroniczna z pianinem. Ale nie powiedziano KTO dostał. Nawet poszukiwałem takiego wątku na forum – było coś takiego, o nowej muzyce spotykanej w ciekawych miejscach filmowych i innych… No i generalnie dobrze się stało!