Nie samą muzyką człowiek żyje, a Heineken Open’er Festival, to nie tylko atrakcje muzyczne. Jedną z nich jest prezentowana na festiwalu już od kilku lat przestrzeń mody – Fashion’er. Wiemy już, kto w tym roku będzie przedstawiał w niej swoje kolekcje. Fashion’er jest jedynym w swoim rodzaju miejscem, w którym debiutujący i niszowi projektanci mogą eksponować stworzone przez siebie stroje. Niektórzy spośród nich projektują ubrania specjalnie na tę okazję. Jest to możliwość pokazania kolekcji szerokiej publiczności, a zarazem grupie docelowej. Projektanci mają do swojej dyspozycji profesjonalną oprawę pokazów oraz show-roomy, w których sprzedają ubrania ze swoich kolekcji. Co roku, organizatorzy wybierają dziewięciu projektantów.
Na dziesiątej, jubileuszowej edycji Festiwalu, zaprezentują się:
Dud.Zin.Ska (Anna Dudzińska) – awangardowa marka, będąca formą eksperymentu. Łączy ze sobą różne style oraz materiały, które są najczęściej przeciwstawne (nowy a stary, błyszczący a matowy, itp.).
Bartosz Malewicz – projektant nonkonformista, który porzuca ograniczenia dla swobodnego manifestu.
Hyakinth (Jacek Kłosiński) – kreator mody męskiej, specjalizujący się w druku na tkaninie. Tegoroczny zdobywca statuetki za kreatywność, przyznanej przez jeden z magazynów lifestyle’owych podczas polskiej edycji Fashion Week.
Mamapiki – label streetwear’owy, dla którego inspiracją jest przestrzeń miejska i aktywność ludzi w mieście. Jest kolorowo, wygodnie, sportowo. Są przyjaciółmi, tworzą dla przyjaciół.
Nenukko – grupa, tworząca w duchu uniseksualnej prostoty i działająca według autorskiej zasady – bez nadinterpretacji, bez ograniczeń, z dala od konsumpcyjnego obłędu.
Ola Wawak – z zamiłowania historyk sztuki, z zawodu dyplomowana projektantka i stylistka.
Domi Grzybek – studiując modę, zdecydowała się przełamywać zasady; tworzyć optymistyczne kolekcje, styl, przez który chciałaby wydobyć z nas dziecinadę, którą każdy z nas ma w sobie.
Misbehave (MISBHV) – uderza prostotą i autentycznością, oddaje sposób życia ludzi nieprzeciętnych i pewnych swojego stylu. Marka została zauważona przez francuski magazyn „Shoes Up” i na targach mody streetwearowej Bright Show w Berlinie.
