Elysia Crampton – ORCORARA 2010
Jarek Szczęsny:

Niepowstrzymana losowość.

Kaitlyn Aurelia Smith – The Mosaic of Transformation
Jarek Szczęsny:

Cały zestaw radosnych nastrojów.

Phillip Sollman – Monophonie
Paweł Gzyl:

Muzyczna maszyneria.

Vladislav Delay & Sly Dunbar & Robbie Shakespeare – 500-Push-Up
Paweł Gzyl:

„Rakka” uzupełniona o dubowy puls.

Zguba – Pomór
Jarek Szczęsny:

Nieustający marsz kostuchy.

Richu M – House Of The Vaporising Sun
Bartek Woynicz:

Ten tytuł mówi wszystko.

Maenad Veyl – Reassessment
Paweł Gzyl:

Muzyka z sali operacyjnej.

Flaner Klespoza – Wędrówka po lesie, w którym mieszkają bogowie i rosną wszechświaty
Jarek Szczęsny:

Spójna opowieść.

The Advent – Life Cycles
Paweł Gzyl:

Futurystyczne electro w oldskulowym stylu.

Field Works – Ultrasonic
Jarek Szczęsny:

Nietoperze jako podstawa twórcza.

Apparat – Capri-Revolution (Soundtrack)
Mateusz Piżyński:

Pierwsza odsłona serii muzyki filmowej Saschy Ringa.

Grischa Lichtenberger – KAMILHAN; il y a péril en la demeure
Paweł Gzyl:

Chrzęszczące ballady.

KeiyaA – Forever Ya Girl
Jarek Szczęsny:

Niepasujące do siebie puzzle.

Atom™ & Jacek Sienkiewicz – Stal
Jarek Szczęsny:

Gotujące się chemikalia.



Ruszył nabór na Targi Muzyczne Audioriver 2013

Festiwal Audioriver to nie tylko dwie noce świetnej elektroniki granej na nadwiślańskiej plaży, ale i Targi Muzyczne, które w ciągu dnia odbywają się na rynku Starego Miasta w Płocku. Właśnie ruszył nabór na to wyjątkowe wydarzenie.

Targi Muzyczne to – tak jak niedawna Konferencja Muzyczna Audioriver – część dużego projektu o nazwie Rynek Niezależny, którego celem jest rozwijanie i promowanie biznesu opartego na muzyce alternatywnej. Na płockiej starówce organizator festiwalu udostępnia namioty przeznaczone na stoiska wytwórni płytowych, organizatorów wydarzeń kulturalnych, mediów, sklepów muzycznych i uczelni.

W ubiegłych latach wśród wystawców znalazły się takie organizacje, jak Skylark Records, Centrum Działań Twórczych 1500 m2, Im@Home czy Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi. Co jest zupełnym ewenementem, Audioriver pozwala promować także inne festiwale, jak FreeForm, Original Source Up To Date czy Mayday i Soundtropolis.

Jak dostać się do grona wystawców? Wystarczy do 29 maja 2013 przesłać wypełniony formularz zgłoszeniowy, znajdujący się na stronie www.rynekniezalezny.pl.

„Czekamy zarówno na większe, jak i mniejsze organizacje. Na działające od lat i te zupełnie nowe” – mówi rzecznik prasowy Audioriver, Łukasz Napora. „Wielkość i staż nie grają roli. Liczy się to, co wystawca zamierza zrobić podczas naszego festiwalu. Czekamy na interesujące aranżacje stoisk oraz fajne sposoby angażowania naszej publiczności. Targi Muzyczne to część programu Audioriver i na rynku ma być równie ciekawie, jak na plaży.”

Jest się o co starać, ponieważ na Targach pojawia się nie tylko kilkunastotysięczna publiczność festiwalu, ale i osoby, które nie mają karnetów na nocną zabawę na plaży. Wstęp na rynek jest bowiem bezpłatny. Wystawcy także nie muszą płacić za swoje stoiska, choć w tej kwestii jest pewna nowość. „Co roku dostajemy zapytania od typowo komercyjnych organizacji, które chcą pojawić się na naszych targach. Mówimy tu m.in. o znanych międzynarodowych markach oraz ich przedstawicielach na Polskę. Ich sytuacja jest jednak zgoła inna niż małych, często hobbistycznie zakładanych firm i dlatego od takich podmiotów będziemy pobierać opłaty.” – komentuje Napora. Stawki dla wystawców komercyjnych będą ustalane indywidualnie.

Targi Muzyczne Audioriver rozpoczną się w piątek 26 lipca o godzinie 16:00, a zakończą dzień później o 20:00.

Więcej na www.audioriver.pl

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.