Mech – Pearlgraphs
Jarek Szczęsny:

Lepiszcze do związania ze sobą grubych okruchów.

Craven Faults – Erratics & Unconformities
Jarek Szczęsny:

Syntezator modularny poszedł na wędrówkę.

Rhythm Baboon – W-Life
Bartek Woynicz:

Z Chicago do Gdańska.

Algiers – There Is No Year
Bartek Woynicz:

Misophonia, czyli 700 wersów wołania do ściany.

Leandro Fresco & Rafael Anton Irisarri – Una Presencia En La Brisa
Jarek Szczęsny:

Niepewność własnego słuchu.

Flaner Klespoza – Przygody i tajemnice
Jarek Szczęsny:

Debiut podwójny.

Max Andrzejewski’s Hütte – Hütte & Guests Play the Music of Robert Wyatt
Łukasz Komła:

Robert Wyatt na ujazzowionym spacerze.

Fumiya Tanaka – Right Moment
Paweł Gzyl:

Spójna całość zbudowana z kontrastowych elementów.

Król – Nieumiarkowania
Jarek Szczęsny:

Nie chce nam mówić niczego wprost.

Burial – Tunes 2011-2019
Jarek Szczęsny:

Brama do innej rzeczywistości.

Zaumne – Contact
Jarek Szczęsny:

Niezwykła bliskość.

Various Artists – Consortium Vol. 1
Paweł Gzyl:

Z Albanii do Detroit.

ARRM – II
Jarek Szczęsny:

Dzieło spokoju.

Floating Points – Crush
Jarek Szczęsny:

Stare w służbie nowoczesności.



Juke po polsku

Wydawałoby się, że nowe rytmy z Chicago nie trafiły nad Wisłą na podatny grunt. Tymczasem przedstawiamy Wam rodzimą wytwórnię specjalizującą się właśnie w takich brzmieniach – Polish Juke.

Firma ma już w swoim dorobku cztery wydawnictwa. Trzy z nich firmują młodzi producenci – Co, Miko i Comoc. Czwarta płyta to kompilacja „Ghost Traxx Vol. 1”,  zbierająca aż osiemnaście nagrań twórców specjalizujących się w footworku. I właśnie od tego zestawu warto zacząć poznawać produkcje Polish Juke. Przekonajcie się czy utwory Fidsera, Boorgroove’a czy Dubsknita brzmią inaczej niż kompozycje mistrzów gatunku z Chicago. Wystarczy kliknąć poniżej:

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

komentarze 2

  1. catsndogs93

    widzę ludzi z concrete cut, zapowiada się dobrze 🙂

  2. catsndogs93

    dzięki za polecajkę!