SCSI-9 – Squares & Circles
Paweł Gzyl:

Pierwszy nowy album projektu od siedmiu lat.

Sarathy Korwar – More Arriving
Jarek Szczęsny:

Muzyka migracji.

Sandro Perri – Soft Landing
Jarek Szczęsny:

Chłód melodii.

Rhys Fulber – Ostalgia
Paweł Gzyl:

„I’m living in the 80s”

IRAH – Diamond Grid
Przemysław Solski:

Siatka utkana z ciekawości.

Strycharski Kacperczyk Szpura – I love you SDSS
Jarek Szczęsny:

Oglądanie nerwów.

!!! (Chk Chk Chk) – Wallop
Mateusz Piżyński:

Ciężkość punka z lekkością funka.

cover
Barker – Utility
Paweł Gzyl:

Transhumanistyczne przyjemności.

Monya – Straight Ahead
Paweł Gzyl:

Industrialne techno o pozytywnej energii.

Wojciech Golczewski – The Priests Of Hiroshima
Jarek Szczęsny:

Ścieżka dźwiękowa dla ery atomowej.

Múm – Yesterday Was Dramatic – Today Is OK
Paweł Gzyl:

Klasyk emotroniki.

Hildur Guðnadóttir – Chernobyl (OST)
Jarek Szczęsny:

Wyobrazić sobie niewyobrażalne.

Pruski – Black Birds
Jarek Szczęsny:

Wyszlifowany onyks.

Jaromir Kamiński, Rafał Warszawski, Palms Palms, Break Janek
Ania Pietrzak:

Beats & breaks idealne na koniec wakacji…



Alessandro Bosetti & Chris Abrahams

Bosetti i Abrahams po raz kolejny połączyli swoje siły.

50U_front

„A Heart that Responds from Schooling” to już drugi album tego włosko-australijskiego duetu Alessandro Bosetti i Chris Abrahams (pianista grupy The Necks). Poprzedni ich krążek to „We Who Had Left” (2012). Twórczość Bosettiego należy kojarzyć z eksperymentami badającymi różne aspekty komunikacji werbalnej. Na płycie „A Heart that Responds from Schooling” mamy tego potwierdzenie, gdzie muzycy stworzyli (słowa i śpiew Bosetti) własną wersję kompozycji Steve’a Lacy’ego, pt. „Esteem” (oryginał). Ten fragment w pewnym sensie przypomina ostatnie dokonania Davida Sylviana.

Głos Bosettiego słyszymy również w trakcie interpretacji utworu „Bridges” (oryginał) autorstwa brazylijskiego wokalisty, gitarzysty Miltona Nascimento i w swoistej balladzie „La Nourriture”. Największe wrażenie zrobiły jednak na mnie instrumentalne nagrania: dronowe, głębokie, zmysłowe i minimalistyczne „Eye”, repetytywne i wyciszone „Observatories” oraz bardziej rozbudowane, dynamiczne, wielowarstwowe z mocnym akcentem free jazzowym „Greenhouses”. Longplay „A Heart that Responds from Schooling” wydała holenderska oficyna Unsounds.

 

Strona Unsounds »Profil na Facebooku »

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

1 Komentarz

  1. Uwielbiam to połączenie!