Stenny – Upsurge
Paweł Gzyl:

Połamane rytmy zanurzone w ambiencie.

Justyna Steczkowska – Maria Magdalena. All Is One
Przemysław Solski:

Wędrówka duszy.

Function – Existenz
Paweł Gzyl:

Opus magnum Dave’a Sumnera.

Bella Boo – Once Upon a Passion
Jarek Szczęsny:

Z półprzymkniętymi oczami.

Shed – Oderbruch
Paweł Gzyl:

Szperając w zbiorowej pamięci.

KTLH – Azathoth
Jarek Szczęsny:

Egzorcyści będą mieć pełne ręce roboty.

Koenraad Ecker & Frederik Meulyzer – Carbon
Paweł Gzyl:

Wizyta na Spitsbergenie.

Planetary Assault Systems – Live At Cocoon Ibiza
Paweł Gzyl:

Techno z saksofonem? Czemu nie!

Olo Walicki & Jacek Prościński – Llovage
Jarek Szczęsny:

Uciekająca sekcja rytmiczna.

Abul Mogard – Kimberlin
Maciej Kaczmarski:

Elegia na odejście.

Tobias Preisig – Diver
Łukasz Komła:

Skoncentrowana powódź.

Lee Gamble – Exhaust (Flush Real Pharynx Part 2)
Paweł Gzyl:

Powrót do korzeni.

Various Artists – Pop Ambient 2020
Paweł Gzyl:

Ambient jak skała.

FKA Twigs – Magdalene
Jarek Szczęsny:

Jedno płuco.



Francis Juno | Treasure Teeth

Motywem przewodnim tego wpisu są podwójne EP-ki. Poznajcie nagrania artysty ze Szwajcarii i amerykańsko-brytyjskiego duetu.  

HON18_front

Francis Juno – „Tomorrow’s Nostalgia” (17.11.2015 | Hula Honeys)

Za nazwą Francis Juno ukrywa się Bruno Schnüriger – znany ze szwajcarskiego duetu Echo 106. W tym roku wydał już jedną płytę, pt. „Platform Romance” (Mystic & Quantum Records). Wolę jednak skupić się na najnowszym albumie „Tomorrow’s Nostalgia”, na którym Schnüriger umieścił piętnaście kompozycji, gdzie w całkiem zaskakujący i odświeżający sposób miesza dancefloor, electro, downtempo i IDM. Niektóre nagrania Francisa Juno można zestawić z tym, co tworzy koloński artysta Schlammpeitziger.

Profil na Facebooku »

OE043_1500x1500_cover

Treasure Teeth – „Transatlantic Consultant / Romantic Impulse” (13.11.2015 | Other Electricities)

Treasure Teeth to duet tworzony przez Jamesa McKillopa (elektronika, produkcja) i Barbarę Elting (wokal, elektronika, produkcja). Ich materiał powstawał w kilku miastach, zaczęli w 2010 roku w Londynie, później był Nowy Jork a skończyli go w Miami. Ostatecznie nagrania trafiły na kasetę. Artyści z jednej strony odwołują się do dubstepu z okolic Buriala, IDM-u i elektroniki kojarzącej się z oficyną Warp, a z drugiej – mieszają karaibskie klimaty z jamajskim dubem spod znaku Lee Scratch Perry’ego. Oczywiście całość jest zatopiona w pogłosach i wielu innych elektronicznych efektach.

Profil na Facebooku »

 

Strona Hula Honeys »Profil na Facebooku »Strona Other Electricities »Profil na Facebooku »

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.