Gil Scott-Heron – We’re New Again – a Reimagining by Makaya McCraven
Łukasz Komła:

Rewolucji nie będzie.  

Nicolas Jaar – Cenizas
Jarek Szczęsny:

Bez planów na przyszłość.

BOA – Outer Gateways
Paweł Gzyl:

Dubstep ciągle żywy.

Pejzaż – Blues
Bartek Woynicz:

Nostalgiczna nóżka chodzi.

Jacaszek – Music For Film
Mateusz Piżyński:

To nie jest soundtrack, chociaż…

Sleeparchive – Trust
Paweł Gzyl:

Techno sprowadzone do loopów.

Trampique – Life Outside The Mirror
Jarek Szczęsny:

Melancholia codzienności.

Jan Wagner – Kapitel
Łukasz Komła:

Autentyczna bruzda.

Ian William Craig – Red Sun Through Smoke
Jarek Szczęsny:

Mgnienia poczucia straty.

Christian Löffler – Lys
Paweł Gzyl:

Piosenka jest dobra na wszystko?

Various Artists – Velvet Desert Music Vol. 2
Paweł Gzyl:

Soundtrack do współczesnego „acid westernu”.

Skalpel – Highlight
Bartek Woynicz:

Balsam na czas zarazy.

Electric Indigo – Ferrum
Paweł Gzyl:

W atomowym silosie.

Stian Westerhus – Redundance
Jarek Szczęsny:

Ucieczka od tradycyjnych piosenek.



Edward i Leon Vynehall w Nowej Jerozolimie | 15 października

Na przełomie lutego i marca 2017 odbędzie się trzecia edycja festiwalu World Wide Warsaw. Przedsmakiem wydarzenia będzie koncert dwóch znamienitych producentów w warszawskiej Nowej Jerozolimie

Pierwszy z nich – Gilles Aiken nagrywający pod pseudonimem Edward – to przedstawiciel weimarskiego Gieglinga, znanego między innymi z takich postaci, jak Traumprinz, Kettenkarussell, czy Konstantin. Muzyka Aikena zainspirowana jest dźwiękami lat 70. i 80. – przede wszystkim punkiem i new age. Pod koniec września 2014 roku właśnie dla Gieglinga Niemiec przyszykował fantastyczny materiał zatytułowany Into A Better Future (recenzja). Miejmy nadzieję, że jego set będzie oscylował między klimatycznym techno a takim właśnie ciepłym minimalistycznym housem.

Druga postać to na scenie alternatywnego house’u prawdziwe objawienie ostatnich lat. Pochodzący z Wielkiej Brytanii Leon Vynehall w niedługim czasie, kompilując klasyczny taneczny rytm, sample z muzyki R&B i klecąc niepowtarzalne siatki melodyczne, zbudował własny, oryginalny styl – styl, który z pewnością realizuje u słuchacza potrzeby zarówno duszy, jak i ciała. Muzyka Vynehalla ukazywała się między innymi w Rush Hour, Running Back, Clone Royal Oak i 3024. Poniżej próbka jego przepięknej epki Open nagranej właśnie dla labelu Martyna.

Partnerem World Wide Warsaw jest T-Mobile Electronic Beats PL.

Wydarzenie na Facebooku

Bilety w aplikacji Going (tutaj)

20 pln / pula limitowana dostępna tylko w aplikacji mobilnej
25 pln / Pula 1
30 pln / Pula 2
35 pln / Pula 3

 

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.