Stenny – Upsurge
Paweł Gzyl:

Połamane rytmy zanurzone w ambiencie.

Justyna Steczkowska – Maria Magdalena. All Is One
Przemysław Solski:

Wędrówka duszy.

Function – Existenz
Paweł Gzyl:

Opus magnum Dave’a Sumnera.

Bella Boo – Once Upon a Passion
Jarek Szczęsny:

Z półprzymkniętymi oczami.

Shed – Oderbruch
Paweł Gzyl:

Szperając w zbiorowej pamięci.

KTLH – Azathoth
Jarek Szczęsny:

Egzorcyści będą mieć pełne ręce roboty.

Koenraad Ecker & Frederik Meulyzer – Carbon
Paweł Gzyl:

Wizyta na Spitsbergenie.

Planetary Assault Systems – Live At Cocoon Ibiza
Paweł Gzyl:

Techno z saksofonem? Czemu nie!

Olo Walicki & Jacek Prościński – Llovage
Jarek Szczęsny:

Uciekająca sekcja rytmiczna.

Abul Mogard – Kimberlin
Maciej Kaczmarski:

Elegia na odejście.

Tobias Preisig – Diver
Łukasz Komła:

Skoncentrowana powódź.

Lee Gamble – Exhaust (Flush Real Pharynx Part 2)
Paweł Gzyl:

Powrót do korzeni.

Various Artists – Pop Ambient 2020
Paweł Gzyl:

Ambient jak skała.

FKA Twigs – Magdalene
Jarek Szczęsny:

Jedno płuco.



Edward i Leon Vynehall w Nowej Jerozolimie | 15 października

Na przełomie lutego i marca 2017 odbędzie się trzecia edycja festiwalu World Wide Warsaw. Przedsmakiem wydarzenia będzie koncert dwóch znamienitych producentów w warszawskiej Nowej Jerozolimie

Pierwszy z nich – Gilles Aiken nagrywający pod pseudonimem Edward – to przedstawiciel weimarskiego Gieglinga, znanego między innymi z takich postaci, jak Traumprinz, Kettenkarussell, czy Konstantin. Muzyka Aikena zainspirowana jest dźwiękami lat 70. i 80. – przede wszystkim punkiem i new age. Pod koniec września 2014 roku właśnie dla Gieglinga Niemiec przyszykował fantastyczny materiał zatytułowany Into A Better Future (recenzja). Miejmy nadzieję, że jego set będzie oscylował między klimatycznym techno a takim właśnie ciepłym minimalistycznym housem.

Druga postać to na scenie alternatywnego house’u prawdziwe objawienie ostatnich lat. Pochodzący z Wielkiej Brytanii Leon Vynehall w niedługim czasie, kompilując klasyczny taneczny rytm, sample z muzyki R&B i klecąc niepowtarzalne siatki melodyczne, zbudował własny, oryginalny styl – styl, który z pewnością realizuje u słuchacza potrzeby zarówno duszy, jak i ciała. Muzyka Vynehalla ukazywała się między innymi w Rush Hour, Running Back, Clone Royal Oak i 3024. Poniżej próbka jego przepięknej epki Open nagranej właśnie dla labelu Martyna.

Partnerem World Wide Warsaw jest T-Mobile Electronic Beats PL.

Wydarzenie na Facebooku

Bilety w aplikacji Going (tutaj)

20 pln / pula limitowana dostępna tylko w aplikacji mobilnej
25 pln / Pula 1
30 pln / Pula 2
35 pln / Pula 3

 

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.