Lawrence English – Lassitude
Jarek Szczęsny:

Doskonała pustka.

Elysia Crampton – ORCORARA 2010
Jarek Szczęsny:

Niepowstrzymana losowość.

Kaitlyn Aurelia Smith – The Mosaic of Transformation
Jarek Szczęsny:

Cały zestaw radosnych nastrojów.

Phillip Sollman – Monophonie
Paweł Gzyl:

Muzyczna maszyneria.

Vladislav Delay & Sly Dunbar & Robbie Shakespeare – 500-Push-Up
Paweł Gzyl:

„Rakka” uzupełniona o dubowy puls.

Zguba – Pomór
Jarek Szczęsny:

Nieustający marsz kostuchy.

Richu M – House Of The Vaporising Sun
Bartek Woynicz:

Ten tytuł mówi wszystko.

Maenad Veyl – Reassessment
Paweł Gzyl:

Muzyka z sali operacyjnej.

Flaner Klespoza – Wędrówka po lesie, w którym mieszkają bogowie i rosną wszechświaty
Jarek Szczęsny:

Spójna opowieść.

The Advent – Life Cycles
Paweł Gzyl:

Futurystyczne electro w oldskulowym stylu.

Field Works – Ultrasonic
Jarek Szczęsny:

Nietoperze jako podstawa twórcza.

Apparat – Capri-Revolution (Soundtrack)
Mateusz Piżyński:

Pierwsza odsłona serii muzyki filmowej Saschy Ringa.

Grischa Lichtenberger – KAMILHAN; il y a péril en la demeure
Paweł Gzyl:

Chrzęszczące ballady.

KeiyaA – Forever Ya Girl
Jarek Szczęsny:

Niepasujące do siebie puzzle.



Avant Art Festival #2 – Gazelle Twin: Kingdom Come

3 października na warszawskiej edycji festiwalu wystąpi w Nowym Teatrze Gazelle Twin z materiałem z ubiegłorocznej płyty „Kingdom Come”.

Kolejna edycja AAF i kolejne motto festiwalu? Nie, w tym roku w pełni skupiamy się na przekazie muzycznym i filmowym tyle konsekwentnym, ile poszerzającym pola manewru i wyboru. Bez zbędnych naciągnięć i niepotrzebnych kompromisów przedstawiamy artystów i zjawiska wyrastające z podziemnego pnia z całą jego kalejdoskopową barwą. W programie sami lub z naszą pomocą odnajdziecie tropy punkowe, przemysłowe, improv / jazzowe i beatowe, dające ożywczy amalgamat, w kontrze do kultury przemysłowejpiszą organizatorzy.

Avant Art Festival to nie tylko koncerty, ale jak wiadomo też filmy. Tegoroczny repertuar filmowy będzie koncentrował się na nieco głębszej, biograficznej analizie kilku fenomenów (aktualnych i czasowo odległych), które swoją ekspresją, walorem energetycznym, postawą, przełożyły się na kształt kontrkultury.

Gazelle Twin: Kingdom Come

Kolejnym projektem Gazelle Twin, po wysoko ocenionej płycie Unflesh (nasza recenzja) oraz światowej trasie koncertowej, jest audiowizualny show na żywo –  Kingdom Come. Inspirowany ostatnią powieścią J.G. Ballarda, porusza motywy plemienności, uwarunkowań społecznych oraz faszyzmu we współczesnym krajobrazie podmiejskim i konsumpcyjnym. W projekcie uczestniczy dwóch wokalistów na bieżniach na tle epizodycznej serii hipnotyzujących i gwałtownych filmów krótkometrażowych. Kingdom Come jest mocną performatywną odpowiedzią społeczną na wzrastającą liczbę aktów terroryzmu i niepewną sytuację polityczną w Europie.

  • koncert: 03.10 | Nowy Teatr | godz. 21.30 

 

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze