Mech – Pearlgraphs
Jarek Szczęsny:

Lepiszcze do związania ze sobą grubych okruchów.

Craven Faults – Erratics & Unconformities
Jarek Szczęsny:

Syntezator modularny poszedł na wędrówkę.

Rhythm Baboon – W-Life
Bartek Woynicz:

Z Chicago do Gdańska.

Algiers – There Is No Year
Bartek Woynicz:

Misophonia, czyli 700 wersów wołania do ściany.

Leandro Fresco & Rafael Anton Irisarri – Una Presencia En La Brisa
Jarek Szczęsny:

Niepewność własnego słuchu.

Flaner Klespoza – Przygody i tajemnice
Jarek Szczęsny:

Debiut podwójny.

Max Andrzejewski’s Hütte – Hütte & Guests Play the Music of Robert Wyatt
Łukasz Komła:

Robert Wyatt na ujazzowionym spacerze.

Fumiya Tanaka – Right Moment
Paweł Gzyl:

Spójna całość zbudowana z kontrastowych elementów.

Król – Nieumiarkowania
Jarek Szczęsny:

Nie chce nam mówić niczego wprost.

Burial – Tunes 2011-2019
Jarek Szczęsny:

Brama do innej rzeczywistości.

Zaumne – Contact
Jarek Szczęsny:

Niezwykła bliskość.

Various Artists – Consortium Vol. 1
Paweł Gzyl:

Z Albanii do Detroit.

ARRM – II
Jarek Szczęsny:

Dzieło spokoju.

Floating Points – Crush
Jarek Szczęsny:

Stare w służbie nowoczesności.



Panorama Bar 06: Ryan Elliot

Nie będziemy już recenzować nowych miksów z serii Panorama Bar – bo można je ściągnąć za darmo.

Wiosną tego roku szefowie berlińskiej wytwórni Ostgut Ton uznali, że formuła didżejskiego miksu wydawanego w formacie CD już się wyczerpała. Dlatego postanowili zaprzestać publikacji dwóch sztandarowych serii, zawierających specjalnie przygotowanie zestawy przez didżejów grających w ich klubach Beghain i Panorama Bar. W zamian – miksy te będą się ukazywać w internecie gratis. Co więcej – ich długość ma przekraczać typowy dla kompaktu czas osiemdziesięciu minut. Mało tego – muzyka będzie umieszczana w formacie WAV.

Na pierwszy ogień idzie opublikowany właśnie miks „Panorama Bar 06”. Jego autorem jest znany z występów w tym klubie amerykański didżej Ryan Elliot. Do tej pory  nagrywał głównie dla Spectral Sounds, ale jego utwory i remiksy można znaleźć też w katalogach Leftroom czy Hotflush. To funkcjonalny tech-house, w ktorym przede wszystkikm liczy się rytm, zgodnie z credo didżeja: „Kick Drum. Bassline. High Hat”. Przygotowany przezeń zestaw trwa półtorej godziny i zawiera aż 35 utworów. Aby go ściągnąć wystarczy kliknąć poniżej. Czy sądzicie, że decyzja Ostgut Ton jest słuszna?

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

komentarze 4

  1. jar3cki

    szkoda, ze nie flac.

  2. jędrek

    mimo wszystko nie , zalew zwykłych podcastów jest ogromny, cd to coś innego , gdyby zrobili jakiś niekonwencjonalny miks / rzecz – zgadzam się – taka decyzja rewolucji nie robi

    • ok

      Zwykłych podcastów jest mnóstwo, to prawda, tylko że ten podcast jest firmowany marką Ostgut, a to oznacza, że nie jest to już „zwykły” podcast 😉 Poza tym różnica między miksem wydanym na CD, a udostępnianym za free w sieci polega tylko na nośniku – to, że muzyka zostanie wydana na CD lub winylu nie oznacza jej większej wartości artystycznej. Zgadzam się natomiast, że nie jest to rewolucja – szefowie Ostgut najwyraźniej uznali, że tłoczenie CD jest już po prostu nieopłacalne, bo zaraz i tak ktoś zawartość płyty wrzuci do sieci. A darmowy miks to niezła promocja dwóch winyli wydanych przy tej okazji (o czym Autor nie napisał) – moim zdaniem głównym celem tego miksu jest właśnie promocja tych dwóch wydawnictw.