BNNT is Michał Kupicz – Multiversion #2
Jarek Szczęsny:

Część druga.

Coil – The Gay Man’s Guide To Safer Sex +2 OST
Ania Pietrzak:

Absolutne kuriozum!

Siavash Amini – Serus
Jarek Szczęsny:

Pływanie w stanie półsnu.

Foghorn – Thanatos
Jarek Szczęsny:

Album wysokooktanowy.

Subjected – Pictures From The Aftermath
Paweł Gzyl:

Ambientowa afirmacja życia i miłości.

Billy Woods And Kenny Segal – Hiding Places
Jarek Szczęsny:

Ciężki i ponury.

Ellen Arkbro – Chords
Paweł Gzyl:

Filozofia czystego akordu.

BNNT is Patrick Higgins – Multiversion #1
Jarek Szczęsny:

Część pierwsza.

Opla – Obertasy
Jarek Szczęsny:

Modernizacja polskiej wsi.

Zguba – Potwarz
Jarek Szczęsny:

Zagadkowa umysłowość.

Erith – Speed of Light
Przemysław Solski:

Niebanalny styl, kosmiczna muzyka, swoboda na scenie, tak w kilku słowach można określić nowe zjawisko na polskim rynku.

Øyvind Torvund – The Exotica Album
Łukasz Komła:

W egzotycznym zwierciadle.

Sciahri – Double-Edged
Paweł Gzyl:

Plemienny minimal.

Various Artists – ePM Selected Vol. 7
Paweł Gzyl:

Dziesięć house’owych sztosów.



Panorama Bar 06: Ryan Elliot

Nie będziemy już recenzować nowych miksów z serii Panorama Bar – bo można je ściągnąć za darmo.

Wiosną tego roku szefowie berlińskiej wytwórni Ostgut Ton uznali, że formuła didżejskiego miksu wydawanego w formacie CD już się wyczerpała. Dlatego postanowili zaprzestać publikacji dwóch sztandarowych serii, zawierających specjalnie przygotowanie zestawy przez didżejów grających w ich klubach Beghain i Panorama Bar. W zamian – miksy te będą się ukazywać w internecie gratis. Co więcej – ich długość ma przekraczać typowy dla kompaktu czas osiemdziesięciu minut. Mało tego – muzyka będzie umieszczana w formacie WAV.

Na pierwszy ogień idzie opublikowany właśnie miks „Panorama Bar 06”. Jego autorem jest znany z występów w tym klubie amerykański didżej Ryan Elliot. Do tej pory  nagrywał głównie dla Spectral Sounds, ale jego utwory i remiksy można znaleźć też w katalogach Leftroom czy Hotflush. To funkcjonalny tech-house, w ktorym przede wszystkikm liczy się rytm, zgodnie z credo didżeja: „Kick Drum. Bassline. High Hat”. Przygotowany przezeń zestaw trwa półtorej godziny i zawiera aż 35 utworów. Aby go ściągnąć wystarczy kliknąć poniżej. Czy sądzicie, że decyzja Ostgut Ton jest słuszna?

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

komentarze 4

  1. jar3cki

    szkoda, ze nie flac.

  2. jędrek

    mimo wszystko nie , zalew zwykłych podcastów jest ogromny, cd to coś innego , gdyby zrobili jakiś niekonwencjonalny miks / rzecz – zgadzam się – taka decyzja rewolucji nie robi

    • ok

      Zwykłych podcastów jest mnóstwo, to prawda, tylko że ten podcast jest firmowany marką Ostgut, a to oznacza, że nie jest to już „zwykły” podcast 😉 Poza tym różnica między miksem wydanym na CD, a udostępnianym za free w sieci polega tylko na nośniku – to, że muzyka zostanie wydana na CD lub winylu nie oznacza jej większej wartości artystycznej. Zgadzam się natomiast, że nie jest to rewolucja – szefowie Ostgut najwyraźniej uznali, że tłoczenie CD jest już po prostu nieopłacalne, bo zaraz i tak ktoś zawartość płyty wrzuci do sieci. A darmowy miks to niezła promocja dwóch winyli wydanych przy tej okazji (o czym Autor nie napisał) – moim zdaniem głównym celem tego miksu jest właśnie promocja tych dwóch wydawnictw.