Lawrence English – Lassitude
Jarek Szczęsny:

Doskonała pustka.

Elysia Crampton – ORCORARA 2010
Jarek Szczęsny:

Niepowstrzymana losowość.

Kaitlyn Aurelia Smith – The Mosaic of Transformation
Jarek Szczęsny:

Cały zestaw radosnych nastrojów.

Phillip Sollman – Monophonie
Paweł Gzyl:

Muzyczna maszyneria.

Vladislav Delay & Sly Dunbar & Robbie Shakespeare – 500-Push-Up
Paweł Gzyl:

„Rakka” uzupełniona o dubowy puls.

Zguba – Pomór
Jarek Szczęsny:

Nieustający marsz kostuchy.

Richu M – House Of The Vaporising Sun
Bartek Woynicz:

Ten tytuł mówi wszystko.

Maenad Veyl – Reassessment
Paweł Gzyl:

Muzyka z sali operacyjnej.

Flaner Klespoza – Wędrówka po lesie, w którym mieszkają bogowie i rosną wszechświaty
Jarek Szczęsny:

Spójna opowieść.

The Advent – Life Cycles
Paweł Gzyl:

Futurystyczne electro w oldskulowym stylu.

Field Works – Ultrasonic
Jarek Szczęsny:

Nietoperze jako podstawa twórcza.

Apparat – Capri-Revolution (Soundtrack)
Mateusz Piżyński:

Pierwsza odsłona serii muzyki filmowej Saschy Ringa.

Grischa Lichtenberger – KAMILHAN; il y a péril en la demeure
Paweł Gzyl:

Chrzęszczące ballady.

KeiyaA – Forever Ya Girl
Jarek Szczęsny:

Niepasujące do siebie puzzle.



Kaseta od Emitera

Niedawno oficyna Pawlacz Perski wypuściła taśmę Marcina Dymitera znanego jako Emiter. 

Emiter porusza się w obszarze elektroniki i muzyki improwizowanej, łącząc różne jakości – lo-fi/ hi-fi, czy też dźwięki powszechnie uznawane za zakłócenia oraz nagrania terenowe. Szuka możliwości syntezy analogowego/cyfrowego brzmienia i organicznych połączeń w samym dźwięku eksplorując różnorodne pejzaże dźwiękowe.

Tworzy instalacje dźwiękowe, słuchowiska radiowe, muzykę do filmów, spektakli i przestrzeni publicznych. Gra do filmów niemych. Prowadzi autorskie warsztaty dźwiękowe oraz działania mające na celu propagowanie field recordingu. Współpracował z artystami wizualnymi i tancerzami m.in. Anną Baumgart, Joanną Rajkowską, Anną Witkowską, Ludomirem Franczakiem, Risą Takitą, Jackiem Krawczykiem oraz poetą Marcinem Świetlickim i pisarzem Danielem Odiją. Gra także w projektach: niski szum, emiter_franczak audio video performance, Flora Quartet. Członek Polskiego Stowarzyszenia Muzyki Elektroakustycznej.

Muzyka zawarta na albumie „Odzyskane” funkcjonowała najpierw jako ścieżka dźwiękowa do spektaklu Ludomira Franczaka. Przeniesiona na pawlaczową taśmę, zwraca uwagę swoim minimalizmem i opartą na repetycjach formą, które są punktem wyjścia do tkania rozmaitych elektronicznych faktur. „Odzyskane” to hipnotyczna podróż pod powierzchnię dźwięku.

Płyta jest dostępna w formie cyfrowej lub w limitowanym nakładzie 40 sztuk na kasecie.

 

Oficjalna strona artysty »Strona Facebook Pawlacza Perskiego »Profil na BandCamp »

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.