Emptyset – Blossoms
Paweł Gzyl:

Producenci z Bristolu wkraczają na nowe terytoria.

Nagrobki – Pod Ziemią
Jarek Szczęsny:

Poważni jak śmierć.

LDY OSC – sōt
Paweł Gzyl:

Click & cuts na nowo.

Nick Cave and the Bad Seeds – Ghosteen
Jarek Szczęsny:

Pomnik żałoby.

Pablo Mateo – Weird Reflections Beyond The Sky
Paweł Gzyl:

Techno do tańca.

Danny Brown – uknowhatimsayin¿
Jarek Szczęsny:

Gorączkowe wizje rapera.

9t Antiope – Grimace
Jarek Szczęsny:

Mikrus.

Malin Genie – Anthropomorphic Sympathy
Paweł Gzyl:

Stylowe electro i IDM w duchu lat 90.

Telefon Tel Aviv – Dreams Are Not Enough
Mateusz Piżyński:

Gdy w Tel Avivie zgaśnie światło…

Philipp Gorbachev – Kolokol
Paweł Gzyl:

Prawosławie i elektronika.

BNNT is Jerusalem in My Heart – Multiversion #4
Jarek Szczęsny:

Część czwarta.

rRoxymore – Face To Phase
Paweł Gzyl:

Introwertyczne bity.

The Big YES! – The Big YES!
Łukasz Komła:

Free jazzowy wybuch!

HTRK – Venus In Leo
Maciej Kaczmarski:

Miłość w czasach zarazy.



Kaseta od Emitera

Niedawno oficyna Pawlacz Perski wypuściła taśmę Marcina Dymitera znanego jako Emiter. 

Emiter porusza się w obszarze elektroniki i muzyki improwizowanej, łącząc różne jakości – lo-fi/ hi-fi, czy też dźwięki powszechnie uznawane za zakłócenia oraz nagrania terenowe. Szuka możliwości syntezy analogowego/cyfrowego brzmienia i organicznych połączeń w samym dźwięku eksplorując różnorodne pejzaże dźwiękowe.

Tworzy instalacje dźwiękowe, słuchowiska radiowe, muzykę do filmów, spektakli i przestrzeni publicznych. Gra do filmów niemych. Prowadzi autorskie warsztaty dźwiękowe oraz działania mające na celu propagowanie field recordingu. Współpracował z artystami wizualnymi i tancerzami m.in. Anną Baumgart, Joanną Rajkowską, Anną Witkowską, Ludomirem Franczakiem, Risą Takitą, Jackiem Krawczykiem oraz poetą Marcinem Świetlickim i pisarzem Danielem Odiją. Gra także w projektach: niski szum, emiter_franczak audio video performance, Flora Quartet. Członek Polskiego Stowarzyszenia Muzyki Elektroakustycznej.

Muzyka zawarta na albumie „Odzyskane” funkcjonowała najpierw jako ścieżka dźwiękowa do spektaklu Ludomira Franczaka. Przeniesiona na pawlaczową taśmę, zwraca uwagę swoim minimalizmem i opartą na repetycjach formą, które są punktem wyjścia do tkania rozmaitych elektronicznych faktur. „Odzyskane” to hipnotyczna podróż pod powierzchnię dźwięku.

Płyta jest dostępna w formie cyfrowej lub w limitowanym nakładzie 40 sztuk na kasecie.

 

Oficjalna strona artysty »Strona Facebook Pawlacza Perskiego »Profil na BandCamp »

 

 

Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.