Sarathy Korwar – More Arriving
Jarek Szczęsny:

Muzyka migracji.

Sandro Perri – Soft Landing
Jarek Szczęsny:

Chłód melodii.

Rhys Fulber – Ostalgia
Paweł Gzyl:

„I’m living in the 80s”

IRAH – Diamond Grid
Przemysław Solski:

Siatka utkana z ciekawości.

Strycharski Kacperczyk Szpura – I love you SDSS
Jarek Szczęsny:

Oglądanie nerwów.

!!! (Chk Chk Chk) – Wallop
Mateusz Piżyński:

Ciężkość punka z lekkością funka.

cover
Barker – Utility
Paweł Gzyl:

Transhumanistyczne przyjemności.

Monya – Straight Ahead
Paweł Gzyl:

Industrialne techno o pozytywnej energii.

Wojciech Golczewski – The Priests Of Hiroshima
Jarek Szczęsny:

Ścieżka dźwiękowa dla ery atomowej.

Múm – Yesterday Was Dramatic – Today Is OK
Paweł Gzyl:

Klasyk emotroniki.

Hildur Guðnadóttir – Chernobyl (OST)
Jarek Szczęsny:

Wyobrazić sobie niewyobrażalne.

Pruski – Black Birds
Jarek Szczęsny:

Wyszlifowany onyks.

Jaromir Kamiński, Rafał Warszawski, Palms Palms, Break Janek
Ania Pietrzak:

Beats & breaks idealne na koniec wakacji…

Lech Nienartowicz – Wrażenia i Mechanizmy
Jarek Szczęsny:

Pierwsze wrażenie.



WEFCON 2012: Wolność, sztuka, technologia

30 listopada rozpocznie się czwarta edycja WEFCON 2012, która potrwa do 1 grudnia i odbędzie się w Zachęcie Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie.

Ideą Warsaw Electronic Festival Conference jest propagowanie rozwoju sceny, szersze, bardziej interdyscyplinarne spojrzenie na działalność artystyczną oraz otwarta dyskusja na temat planowanych zmian w narzędziach służących artystom sceny WEF do tworzenia muzyki.

WEFCON to coroczne spotkanie artystów sceny muzycznej i wizualnej z dziennikarzami, akademikami oraz przedstawicielami innych zawodów, mające na celu dyskusję na temat zmian na polskiej i światowej scenie. Dotychczas odbyły się w Warszawie trzy konferencje: w listopadzie 2009 roku, w grudniu 2010 roku i w grudniu 2011 roku.


Jak podają organizatorzy:

„Od roku 2009 co roku spotykamy się by dyskutować o sztuce, technologii, zmianach i horyzoncie artystycznego i cywilizacyjnego rozwoju. W wąskim gronie osób skupionych na postępie i jego konsekwencjach w naszych dyskusjach dotychczas udawało się przewidywać niektóre technokulturowe dylematy. Wraz z każdym nowym krokiem postęp nas inspiruje, ale czasem także niepokoi. Technologia to nie tylko “nowe zabawki”. Niektóre z jej wytworów stały się mieszkańcami w naszych domach, bez wielu z nich nie możemy się obyć. Możemy tworzyć lepiej, szybciej, a także możemy dzielić się tym, ale też… czasami ledwie dostrzegamy, co w tym procesie naprawdę jest ważne…”

Poniżej program:

Od 16.11.2012 do 24.12.2012 Entrance 3 – trzecia odsłona instalacji dźwiękowej dla Galerii Zachęta autorstwa Jarosława Grzesicy przy współpracy z chińskim artystą Zen Lu, zrealizowana na okoliczność ChoP Fsetival (pomost dźwiękowy Warszawa – Shenzhen)

Pt, 30.11.2012 godz. 20.30 – ChoP Festival: Shenzhen/ Hong Kong – Podsumowanie i prezentacja polsko – chińskiego projektu festiwalowego: Grzegorz Bojanek, Mateusz Bąkała, Piotr Michałowski

Pt, 30.11.2012 godz. 21.30 – Digital Sculpture For Analog Sounds – Prezentacja kolejnej odsłony międzynarodowego projektu artystycznego, pod kierownictwem artystycznym Przemysława Moskala

Pt, 30.11.2012 godz. 22.00 – Gold Plated Face and Artur Endler – Endless Pleasures – sound painting – live performance na dźwięk i farbę

Pt, 30.11.2012 godz. 22.00  – Scena otwarta

Obszerny program sobotnich wydarzeń – kliknij tutaj.

Linki do poprzednich edycji WEFCON:

WEFCON 2009 http://wef.pl/wefcon/

WEFCON 2010 http://wef.pl/wefcon2010/

WEFCON 2011 http://wef.pl/wefcon2011/

WEFCON na stronie Fundacji Sztuka i Technologia:
[button size=”big” link=”http://fundacja.wef.pl/index.php?/stale/wefcon/” target=”blank”]Kliknij tutaj[/button]

Organizator: Fundacja Sztuka i Technologia

Współorganizator: Zachęta Narodowa Galeria Sztuki

 

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

1 Komentarz

  1. J

    Przyjadę oczywiście. Baaaa…