Trzaska/Mazurkiewicz/Szpura – North Meridian
Jarek Szczęsny:

Można się spocić od samego słuchania.

Giant Swan – Giant Swan
Paweł Gzyl:

Czy znany ze świetnych koncertów duet sprawdził się również w studiu?

Floating Spectrum – A Point Between
Jarek Szczęsny:

Cyfrowy pomnik przyrody.

Bleu Roi – Dark/Light
Łukasz Komła:

Wiosną ubiegłego roku wsłuchiwaliśmy się w singiel szwajcarskiego projektu Bleu Roi, a przed kilkoma dniami ukazała się ich nowa EP-ka „Dark/Light”, którą przybliżamy i jednocześnie o niej rozmawiamy z Jennifer Jans.

Traversable Wormhole – Regions Of Time
Paweł Gzyl:

Adam X wraca do projektu sprzed dekady.

Sudan Archives – Athena
Jarek Szczęsny:

Do diabła z dobrymi radami.

Planetary Assault Systems – Plantae
Paweł Gzyl:

W stronę psychodelii.

Sleep D – Rebel Force
Paweł Gzyl:

Muzyczny zapach minionego lata.

Levitation Orchestra – Inexpressible Infinity
Jarek Szczęsny:

Podpalacze wzniecają eutymię.

Innercity Ensemble – IV
Jarek Szczęsny:

Luz i bogactwo.

Grischa Lichtenberger – RE:PHGRP
Paweł Gzyl:

Free jazz w „rasterowej” wersji.

Jónsi & Alex Somers – Lost and Found
Jarek Szczęsny:

Dla przyjemnego słuchania.

Conforce – Dawn Chorus
Paweł Gzyl:

Mistrzowski popis holenderskiego producenta.

Tunes Of Negation – Reach The Endless Sea
Jarek Szczęsny:

Problem leży gdzie indziej.



DMX Krew w Polsce

Objęliśmy patronat nad warszawskim koncertem Edwarda Uptona, artysty o wielu twarzach – DMX Krew jest jego najbardziej rozpoznawalną.

DMX Krew znany również jako Ed DMX czy Computor Rockers, żyje w Londynie gdzie prowadzi swój label Breakin’ Records. Jego pierwszy singiel „Got You On My Mind” ukazał się w holenderskiej wytwórni DAP w 1995 roku. Rok później pojawił się singiel w labelu Rephlex – „Sound Of The Street”. To swoista mikstura instrumentalnego electro, synth-popu i techno wygenerowanego ze starych analogowych sprzętów. Od tamtego czasu pojawiło się sporo produkcji Eda w renomowanych wytwórniach jak International Deejay Gigolos, Ersatz Audio czy Sonic Groove. W 1997 roku DMX Krew uruchomił swój label, który szybko stał się kultową wytwórnią. W katalogu Breakin’ pojawili się m.in.: Bass Junkie, Mandroid czy Ceephax Acid Crew. W 2000 roku Ed stał się pierwszym, nie pochodzącym z Detroit artystą, którego produkcje w stylu ghetto-electro pojawiły się w serii MPC Trax. Żonglując swoimi aliasami i zarażając unikatowym brzmieniem, kilkukrotnie przemierzył świat koncertując do Japonii, Australii, po USA i Europę.

Artysta przybywa na zaproszenie Electrocapital. To warszawski kolektyw walczący o dobre imię Electro, czyli dźwięków wywodzące się z dorobku artystów takich jak Afrika Bambaataa, Drexciya, Model 500 czy Kraftwerk z mieszanką pokrewnnych – electroclash, detroit techno, chicago house, acid house, acid techno, italo disco, synthpop, new wave. Zainspirowani latami 80. i 90., wierzą w syntezatory i maszyny perkusyjne a ich motto to „People, Synthesizers, Cosmos!”.

Śledźcie uważnie nowamuzyka.pl – w najbliższych dniach szansa na zdobycie wejściówek na koncert DMX Krew.

DMX Krew, 14.06, Warszawa, Kamienica przy al. Jerozolimskich 57

dmx_krew_plakat

DMX Krew (Breakin’ Records, Rephlex)
The Same (Infiné, Memories Of A Ghost)
Basia Polańska (Black Galaxy)
Gem (Underground Perception, Technosoul)
Electrocapital (Chupax, Siapa Bum, Noisy, Erreur)

Oprawa wizualna: VJ All Ban

Bilety: 15 zł/25 zł (w dniu koncertu)

www.electrocapital.pl

www.dmxkrew.com

 

 

 

Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.