Ansome – Hands Of The Harbour
Paweł Gzyl:

Punkowy gest.

Lapalux – Amnioverse
Ania Pietrzak:

Jak zachwyca?

Various Artists – X – Ten Years Of Artefacts
Paweł Gzyl:

Techno w swej najbardziej pomysłowej wersji.

Julek Płoski – śpie
Jarek Szczęsny:

Coś nowego.

Karenn – Grapefruit Regret
Paweł Gzyl:

Pariah i Blawan improwizują.

Moor Mother – Analog Fluids Of Sonic Black Holes
Jarek Szczęsny:

Hałas i chaos.

Jazz Band Młynarski-Masecki – Płyta z zadrą w sercu
Jarek Szczęsny:

Jedna dla wszystkich.

Shapednoise – Aesthesis
Paweł Gzyl:

Nieznane mutacje basowych brzmień.

A Winged Victory for the Sullen – „The Undivided Five”
Mateusz Piżyński:

Ambientowe nowości z Ninja Tune

Enchanted Hunters – Dwunasty Dom
Krzysiek Stęplowski:

Czasem naprawdę warto czekać. Warto wypatrywać, nawet latami, jeśli tylko cierpliwość nagrodzona ma być w taki sposób.

Ecnahnted Hunters Dwunasty Dom
Rrose – Hymn To Moisture
Paweł Gzyl:

Techno w stylu Marcela Duchampa.

Trzaska/Mazurkiewicz/Szpura – North Meridian
Jarek Szczęsny:

Można się spocić od samego słuchania.

Giant Swan – Giant Swan
Paweł Gzyl:

Czy znany ze świetnych koncertów duet sprawdził się również w studiu?

Floating Spectrum – A Point Between
Jarek Szczęsny:

Cyfrowy pomnik przyrody.



Rubber Dots zapowiadają drugi album

Podczas odbywającej się w zeszły weekend konferencji Spring Break Ania Iwanek oraz Stefan Głowacki zaprezentowali przedpremierowo nowe utwory dla wypełnionego po brzegi klubu Meskalina.

Rubber Dots to electro-popowy duet założony w 2010 roku przez Anię Iwanek i Stefana Głowackiego. W ciągu trzech lat istnienia wydali płytę długogrającą (Rubber dots 2011) i dwie EP-ki (LowTek oraz …— 2013). Mieli okazje grać na największych festiwalach w Polsce (Selector, Coke Live), a teraz szykują się do wydania drugiego albumu.

Od czasu wydania swojej ostatniej EP-ki duet zamknął się w studio mocno skupiając uwagę na tworzeniu materiału redefiniującego ich dotychczasową twórczość. Praca zaowocowała ukończeniem spójnego albumu, zawierającego mroczne, niepokojące i nostalgiczne kompozycje. W utworach o strukturze progresywnej udało się zachować klubową energię – dzięki nierównym bitom, przesterom i brudnemu elektronicznemu brzmieniu.

Zespół ucieka od piosenkowego schematu, czego dowodem jest najnowszy singiel – „Backemo”, celowo pozbawiony treści w warstwie tekstowej. Słowa w pozostałych numerach inspirowane są poezją futurystyczną, obrazami manierystycznymi, oraz okresem wielkiej emigracji i historiozoficzną spuścizną hotelu Lambert.

Oficjalna premiera singla w serwisach Beatport, iTunes, Spotify, Deezer oraz WiMP przewidziana jest na 15 maja. Wydawnictwo zostanie uzupełnione o remiksy których autorami są Baash oraz Dreamchach.

Więcej informacji:

www.facebook.com/rubber.dots

www.facebook.com/2wavesmusic

 

 

 

Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.