Lawrence English – Lassitude
Jarek Szczęsny:

Doskonała pustka.

Elysia Crampton – ORCORARA 2010
Jarek Szczęsny:

Niepowstrzymana losowość.

Kaitlyn Aurelia Smith – The Mosaic of Transformation
Jarek Szczęsny:

Cały zestaw radosnych nastrojów.

Phillip Sollman – Monophonie
Paweł Gzyl:

Muzyczna maszyneria.

Vladislav Delay & Sly Dunbar & Robbie Shakespeare – 500-Push-Up
Paweł Gzyl:

„Rakka” uzupełniona o dubowy puls.

Zguba – Pomór
Jarek Szczęsny:

Nieustający marsz kostuchy.

Richu M – House Of The Vaporising Sun
Bartek Woynicz:

Ten tytuł mówi wszystko.

Maenad Veyl – Reassessment
Paweł Gzyl:

Muzyka z sali operacyjnej.

Flaner Klespoza – Wędrówka po lesie, w którym mieszkają bogowie i rosną wszechświaty
Jarek Szczęsny:

Spójna opowieść.

The Advent – Life Cycles
Paweł Gzyl:

Futurystyczne electro w oldskulowym stylu.

Field Works – Ultrasonic
Jarek Szczęsny:

Nietoperze jako podstawa twórcza.

Apparat – Capri-Revolution (Soundtrack)
Mateusz Piżyński:

Pierwsza odsłona serii muzyki filmowej Saschy Ringa.

Grischa Lichtenberger – KAMILHAN; il y a péril en la demeure
Paweł Gzyl:

Chrzęszczące ballady.

KeiyaA – Forever Ya Girl
Jarek Szczęsny:

Niepasujące do siebie puzzle.



Requiem For Disco

Powstał sublabel wytwórni Requiem Records. Sprawdźcie koniecznie wydawnictwo „FASRAT Compilation #1”.

Album został zrealizowany w wyniku współpracy pomiędzy Father And Son Records And Tapes – oficyną prowadzoną przez Maćka Sienkiewicza, wydającą od kilku miesięcy winylowe EP-ki z nagraniami krajowych artystów oraz Requiem For Disco, czyli nowym pododdziałem Requiem Records.

Płyta zawiera utwory producentów w różny sposób związanych z FASRAT; tylko dwa były wydane wcześniej („Toucan” Selvy’ego na 12” „Missing The Light” oraz „The White Sheik” Maćka Sienkiewicza z 12” „That Feel”) – pozostałe 10 to nagrania premierowe. Dziewięciu artystów z ośmiu polskich miast proponują muzykę od różnych odmian house’u (niepowtarzalny, kalejdoskopowy Das Komplex, etniczne inspiracje Naphty, nieodparcie taneczny Selvy, hipnotyczni Jazxing) poprzez zbasowane techno DJ’a Sajko (czyli Pawła Bartnika), młodzieńczy indie-rock tria Niemoc (zremiksowany przez członków grupy kIRk w punk-funkowym stylu), melodyjne i pogodne dźwięki Babuko i Mr Yo So, po zaawansowane edity samego Sienkiewicza. Całość zamyka przebojowy „Like A Fish” z debiutanckiej EP-ki Das Komplex, tu zremiksowany przez brytyjski duet Coyote.

Dwanaście tak różnych utworów układa się jednak w zamkniętą, muzyczną opowieść, dającą doskonały wgląd nie tylko w dawne, obecne i przyszłe oblicze FASRAT, ale i ogólnie w coraz bardziej bogaty, świeży i inspirujący świat polskiej sceny muzyki elektronicznej. Płytę na scenie międzynarodowej promował utwór Selvy’ego „The Trumpet”, który pojawił się na początku listopada w serii Boiler Room Debuts. Kompilacja ukaże się 15 stycznia 2016 roku na CD z rozkładaną okładką formatu singla 7” – autorką grafik zdobiących okładkę jest łódzka artystka Maria Apoleika, a kuratorem serii jest Marek Horodniczy.

 

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.