Strycharski Kacperczyk Szpura – I love you SDSS
Jarek Szczęsny:

Oglądanie nerwów.

!!! (Chk Chk Chk) – Wallop
Mateusz Piżyński:

Ciężkość punka z lekkością funka.

cover
Barker – Utility
Paweł Gzyl:

Transhumanistyczne przyjemności.

Monya – Straight Ahead
Paweł Gzyl:

Industrialne techno o pozytywnej energii.

Wojciech Golczewski – The Priests Of Hiroshima
Jarek Szczęsny:

Ścieżka dźwiękowa dla ery atomowej.

Múm – Yesterday Was Dramatic – Today Is OK
Paweł Gzyl:

Klasyk emotroniki.

Hildur Guðnadóttir – Chernobyl (OST)
Jarek Szczęsny:

Wyobrazić sobie niewyobrażalne.

Pruski – Black Birds
Jarek Szczęsny:

Wyszlifowany onyks.

Jaromir Kamiński, Rafał Warszawski, Palms Palms, Break Janek
Ania Pietrzak:

Beats & breaks idealne na koniec wakacji…

Lech Nienartowicz – Wrażenia i Mechanizmy
Jarek Szczęsny:

Pierwsze wrażenie.

The Future Eve feat. Robert Wyatt – KiTsuNe / Brian The Fox
Łukasz Komła:

Na łączach z Robertem Wyattem.

Rites of Fall – Towards the Blackest Skies
Jarek Szczęsny:

Im dalej w las, tym ciemniej.

Hula – Voice
Paweł Gzyl:

Łabędzi śpiew mistrzów industrialnego funku.

Christian Scott aTunde Adjuah – Ancestral Recall
Jarek Szczęsny:

Raróg zwyczajny.



Requiem For Disco

Powstał sublabel wytwórni Requiem Records. Sprawdźcie koniecznie wydawnictwo „FASRAT Compilation #1”.

Album został zrealizowany w wyniku współpracy pomiędzy Father And Son Records And Tapes – oficyną prowadzoną przez Maćka Sienkiewicza, wydającą od kilku miesięcy winylowe EP-ki z nagraniami krajowych artystów oraz Requiem For Disco, czyli nowym pododdziałem Requiem Records.

Płyta zawiera utwory producentów w różny sposób związanych z FASRAT; tylko dwa były wydane wcześniej („Toucan” Selvy’ego na 12” „Missing The Light” oraz „The White Sheik” Maćka Sienkiewicza z 12” „That Feel”) – pozostałe 10 to nagrania premierowe. Dziewięciu artystów z ośmiu polskich miast proponują muzykę od różnych odmian house’u (niepowtarzalny, kalejdoskopowy Das Komplex, etniczne inspiracje Naphty, nieodparcie taneczny Selvy, hipnotyczni Jazxing) poprzez zbasowane techno DJ’a Sajko (czyli Pawła Bartnika), młodzieńczy indie-rock tria Niemoc (zremiksowany przez członków grupy kIRk w punk-funkowym stylu), melodyjne i pogodne dźwięki Babuko i Mr Yo So, po zaawansowane edity samego Sienkiewicza. Całość zamyka przebojowy „Like A Fish” z debiutanckiej EP-ki Das Komplex, tu zremiksowany przez brytyjski duet Coyote.

Dwanaście tak różnych utworów układa się jednak w zamkniętą, muzyczną opowieść, dającą doskonały wgląd nie tylko w dawne, obecne i przyszłe oblicze FASRAT, ale i ogólnie w coraz bardziej bogaty, świeży i inspirujący świat polskiej sceny muzyki elektronicznej. Płytę na scenie międzynarodowej promował utwór Selvy’ego „The Trumpet”, który pojawił się na początku listopada w serii Boiler Room Debuts. Kompilacja ukaże się 15 stycznia 2016 roku na CD z rozkładaną okładką formatu singla 7” – autorką grafik zdobiących okładkę jest łódzka artystka Maria Apoleika, a kuratorem serii jest Marek Horodniczy.

 

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze

Comments are closed.