Function – Existenz
Paweł Gzyl:

Opus magnum Dave’a Sumnera.

Bella Boo – Once Upon a Passion
Jarek Szczęsny:

Z półprzymkniętymi oczami.

Shed – Oderbruch
Paweł Gzyl:

Szperając w zbiorowej pamięci.

KTLH – Azathoth
Jarek Szczęsny:

Egzorcyści będą mieć pełne ręce roboty.

Koenraad Ecker & Frederik Meulyzer – Carbon
Paweł Gzyl:

Wizyta na Spitsbergenie.

Planetary Assault Systems – Live At Cocoon Ibiza
Paweł Gzyl:

Techno z saksofonem? Czemu nie!

Olo Walicki & Jacek Prościński – Llovage
Jarek Szczęsny:

Uciekająca sekcja rytmiczna.

Abul Mogard – Kimberlin
Maciej Kaczmarski:

Elegia na odejście.

Tobias Preisig – Diver
Łukasz Komła:

Skoncentrowana powódź.

Lee Gamble – Exhaust (Flush Real Pharynx Part 2)
Paweł Gzyl:

Powrót do korzeni.

Various Artists – Pop Ambient 2020
Paweł Gzyl:

Ambient jak skała.

FKA Twigs – Magdalene
Jarek Szczęsny:

Jedno płuco.

Sarin – Moral Cleansing
Paweł Gzyl:

EBM wyszlifowany na najwyższy połysk.

Mary Komasa – Disarm
Przemysław Solski:

Rozbrójmy się.



Horsy, nowe zjawisko muzyki elektronicznej, z premierą „Kitchen Session”

Horsy – człowiek, którego można nazwać żywą improwizującą maszyną dancingową, dzisiejszego wieczoru zaprezentuje się światu w premierowym materiale video. Do swojego kosmicznego tunelu wypełnionego muzyczną energią chce wciągnąć wszystkich fanów niekonwencjonalnej elektroniki.

Równo o godz. 20:00 na swoim oficjalnym kanale YouTube Horsy odpali wideo-sesję pt. „Kitchen Session”. Jest to dźwiękowo-obrazkowa wizytówka autorstwa znanej i cenionej VJ-ki, Emiko. To właśnie niczym nieograniczona improwizacja w czasie rzeczywistym jest celem i wyznacznikiem projektu Horsy.

Link: https://www.youtube.com/watch?v=8nxLaIYs23s

Horsy to Tomek Wódkiewicz – muzyk, producent, konstruktor interaktywnych robotów muzycznych. Kompozycje, jakie wychodzą spod jego ręki, składane są z udziałem loopmaszyny w przeciągłe sety, w których sekwencje melodii przeplatają się z tańczącymi bitami. Duży poziom swobody pozwala artyście zatrzymać na chwilę cały spektakl i razem z publicznością zaplanować, co ma się za chwilę wydarzyć lub odwrócić sytuację muzyczną tak, aby z estetyki klubowego wydarzenia przejść w dancing lat 70-tych. Wielkim atutem Horsy’ego jest szczere i naturalne podejście do bycia na scenie, brak tutaj miejsca na pretensjonalność i budowanie dystansu. Publika staje się integralną częścią koncertów, a wypełniona dźwiękiem i ruchem przestrzeń pulsuje swoim własnym, szalonym rytmem. Nie bez znaczenia są tu kostiumy. Horsy kolekcjonuje stroje sceniczne, które swoją oryginalność zawdzięczają pochodzeniu – część z nich artysta zdobył podczas podróży po Azji i Maroko.

Zanim Horsy stał się Horsym w 2013 roku powołał do życia zespół Joy Pop, którego drugi album gościł jako „płyta tygodnia” w PR Czwórka. Wódkiewicz ma na koncie muzykę do kilku spektakli teatralnych i performensów (współpracował m.in. z Krzysztofem Garbaczewskim czy Eweliną Marciniak) oraz debiut reżyserski „eXistenZ” w Teatrze Polskim we Wrocławiu. Pisze muzykę do reklam oraz instalacji multimedialnych. W roku 2012 zdobył drugą nagrodę w Międzynarodowym Konkursie Cage`owskim. Pod szyldem „Bioporty” konstruuje interaktywne roboty muzyczne prezentowane m.in. we wrocławskim IP Studio czy na festiwalu Opene’er. Jest również producentem odpowiedzialnym za powstanie takich klubów jak warszawskie Cząstki Elementarne czy wrocławska Wyspa Tamka.

Horsy debiutował na scenie Electronic Beats festiwalu Nowe Horyzonty, co otworzyło mu furtkę do wrocławskich klubów oraz festiwali takich jak Podwodny Wrocław czy Las Camp. Muzyk już za chwilę wyrusza w ogólnopolską trasę koncertową. Zagra m.in. Warszawie, Gdańsku, Łodzi i Wrocławiu.

Więcej informacji:

Oficjalny kanał YouTube: https://bit.ly/2tqeq1p
Fb.com/horsyofficial
Instagram.com/horsy_official

 

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze