Ehh hahah – House ze skrzypcami w tle
Jarek Szczęsny:

Pod znakiem internetu.

Alva Noto – Xerrox Vol. 4
Mateusz Piżyński:

Czwarta odsłona cyklu Xerrox, na którą przyszło nam czekać pięć lat.

Various Artists – Kern Vol. 5 Mixed By Helena Hauff
Paweł Gzyl:

„For those who knows”

Amnesia Scanner – Tearless
Paweł Gzyl:

Finowie serwują miłosne ballady.

Michael Lightborne – Ring Road Ring
Łukasz Komła:

Dźwiękowy świat obwodnicy w Coventry.

Christine Ott – Chimères (pour ondes Martenot)
Jarek Szczęsny:

Geometria dźwięków.

Deadbeat And Paul St. Hilaire – 4 Quarters Of Love And Modern Lash
Paweł Gzyl:

Scott i Paul medytują.

Vysoké Čelo – Űrkutatás
Jarek Szczęsny:

Grzechem byłoby nie skorzystać.

Ellen Allien – AurAA
Paweł Gzyl:

Hołd dla czasów, kiedy techno i trance były jednym.

Nihiloxica – Kaloli
Łukasz Komła:

Na wzgórzu perkusyjnych abstrakcji.

Upsammy – Zoom
Paweł Gzyl:

Zbliżenie na kruche piękno.

Alois – Azul
Łukasz Komła:

Stąpać po niebieskim.

Sote – Moscels
Jarek Szczęsny:

Ku wizjonerskiemu futuryzmowi.

Moodymann – Taken Away
Jarek Szczęsny:

Pląsy w dusznym pomieszczeniu.



Horsy, nowe zjawisko muzyki elektronicznej, z premierą „Kitchen Session”

Horsy – człowiek, którego można nazwać żywą improwizującą maszyną dancingową, dzisiejszego wieczoru zaprezentuje się światu w premierowym materiale video. Do swojego kosmicznego tunelu wypełnionego muzyczną energią chce wciągnąć wszystkich fanów niekonwencjonalnej elektroniki.

Równo o godz. 20:00 na swoim oficjalnym kanale YouTube Horsy odpali wideo-sesję pt. „Kitchen Session”. Jest to dźwiękowo-obrazkowa wizytówka autorstwa znanej i cenionej VJ-ki, Emiko. To właśnie niczym nieograniczona improwizacja w czasie rzeczywistym jest celem i wyznacznikiem projektu Horsy.

Link: https://www.youtube.com/watch?v=8nxLaIYs23s

Horsy to Tomek Wódkiewicz – muzyk, producent, konstruktor interaktywnych robotów muzycznych. Kompozycje, jakie wychodzą spod jego ręki, składane są z udziałem loopmaszyny w przeciągłe sety, w których sekwencje melodii przeplatają się z tańczącymi bitami. Duży poziom swobody pozwala artyście zatrzymać na chwilę cały spektakl i razem z publicznością zaplanować, co ma się za chwilę wydarzyć lub odwrócić sytuację muzyczną tak, aby z estetyki klubowego wydarzenia przejść w dancing lat 70-tych. Wielkim atutem Horsy’ego jest szczere i naturalne podejście do bycia na scenie, brak tutaj miejsca na pretensjonalność i budowanie dystansu. Publika staje się integralną częścią koncertów, a wypełniona dźwiękiem i ruchem przestrzeń pulsuje swoim własnym, szalonym rytmem. Nie bez znaczenia są tu kostiumy. Horsy kolekcjonuje stroje sceniczne, które swoją oryginalność zawdzięczają pochodzeniu – część z nich artysta zdobył podczas podróży po Azji i Maroko.

Zanim Horsy stał się Horsym w 2013 roku powołał do życia zespół Joy Pop, którego drugi album gościł jako „płyta tygodnia” w PR Czwórka. Wódkiewicz ma na koncie muzykę do kilku spektakli teatralnych i performensów (współpracował m.in. z Krzysztofem Garbaczewskim czy Eweliną Marciniak) oraz debiut reżyserski „eXistenZ” w Teatrze Polskim we Wrocławiu. Pisze muzykę do reklam oraz instalacji multimedialnych. W roku 2012 zdobył drugą nagrodę w Międzynarodowym Konkursie Cage`owskim. Pod szyldem „Bioporty” konstruuje interaktywne roboty muzyczne prezentowane m.in. we wrocławskim IP Studio czy na festiwalu Opene’er. Jest również producentem odpowiedzialnym za powstanie takich klubów jak warszawskie Cząstki Elementarne czy wrocławska Wyspa Tamka.

Horsy debiutował na scenie Electronic Beats festiwalu Nowe Horyzonty, co otworzyło mu furtkę do wrocławskich klubów oraz festiwali takich jak Podwodny Wrocław czy Las Camp. Muzyk już za chwilę wyrusza w ogólnopolską trasę koncertową. Zagra m.in. Warszawie, Gdańsku, Łodzi i Wrocławiu.

Więcej informacji:

Oficjalny kanał YouTube: https://bit.ly/2tqeq1p
Fb.com/horsyofficial
Instagram.com/horsy_official

 

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze