Strycharski Kacperczyk Szpura – I love you SDSS
Jarek Szczęsny:

Oglądanie nerwów.

!!! (Chk Chk Chk) – Wallop
Mateusz Piżyński:

Ciężkość punka z lekkością funka.

cover
Barker – Utility
Paweł Gzyl:

Transhumanistyczne przyjemności.

Monya – Straight Ahead
Paweł Gzyl:

Industrialne techno o pozytywnej energii.

Wojciech Golczewski – The Priests Of Hiroshima
Jarek Szczęsny:

Ścieżka dźwiękowa dla ery atomowej.

Múm – Yesterday Was Dramatic – Today Is OK
Paweł Gzyl:

Klasyk emotroniki.

Hildur Guðnadóttir – Chernobyl (OST)
Jarek Szczęsny:

Wyobrazić sobie niewyobrażalne.

Pruski – Black Birds
Jarek Szczęsny:

Wyszlifowany onyks.

Jaromir Kamiński, Rafał Warszawski, Palms Palms, Break Janek
Ania Pietrzak:

Beats & breaks idealne na koniec wakacji…

Lech Nienartowicz – Wrażenia i Mechanizmy
Jarek Szczęsny:

Pierwsze wrażenie.

The Future Eve feat. Robert Wyatt – KiTsuNe / Brian The Fox
Łukasz Komła:

Na łączach z Robertem Wyattem.

Rites of Fall – Towards the Blackest Skies
Jarek Szczęsny:

Im dalej w las, tym ciemniej.

Hula – Voice
Paweł Gzyl:

Łabędzi śpiew mistrzów industrialnego funku.

Christian Scott aTunde Adjuah – Ancestral Recall
Jarek Szczęsny:

Raróg zwyczajny.



Najodważniejsza edycja Eklektik Session

Ruszyła sprzedaż biletów na tegoroczną edycję Eklektik Session we Wrocławiu. Festiwal odbędzie się w dniach 4-6 października we Wrocławiu pod hasłem „Home & Identity”. Dlaczego mówi się o niej „najodważniejsza”? Sprawdźcie szczegóły.

Przez trzy festiwalowe dni w unikatowych lokalizacjach Wrocławia zagrają artyści z Japonii, Turcji, Izraela, Norwegii i Wielkiej Brytanii. Wszyscy muzycy wystąpią na jednej scenie podczas wspólnego koncertu finałowego pod szyldem Eklektik Orchestra.

Japonia i Turcja na otwarcie festiwalu

Eklektik Session zainauguruje Takuya Nakamura, japoński artysta, kompozytor i multiinstrumentalista. We Wrocławiu wystąpi z Azumi Oe, tancerką Butoh, w najnowszym projekcie Piano Warp łączącym fortepian z elektroniczną manipulacją na żywo, tańcem i multimediami.

Na dokładkę dostaniemy projekt Big Beats Big Times, za którym stoi pochodzący ze Stambułu perkusista Berke Can Özcan. Cechuje go m.in. upodobanie do tworzenia dźwięków z przedmiotów codziennego użytku takich jak doniczki z terakoty, kapsle, miotły czy stara pralka.

W kreowaniu pejzaży dźwiękowych używa także magnetofonów, samplerów, rejestratorów polowych i odtwarzaczy winylowych. Po Big Beats Big Times należy spodziewać się zatem improwizacji, interakcji i… oryginalnych instrumentów.

Londyńskie SoHo na wrocławskim Manhattanie

Pod szyldem legendarnego klubu jazzowego z Londynu, obchodzącego w tym roku 60-lecie działalności, wystąpią młodzi artyści dynamicznej sceny stolicy Wielkiej Brytanii.

Koncerty Sarah Tandy Trio oraz Marijus Aleksa jako MAPS odbędą się w klubie Dziekanat na wrocławskim Manhattanie.

Ten awangardowy kompleks mieszkaniowo-usługowy na placu Grunwaldzkim pochodzi z początku lat 70-tych. Zaprojektowany został przez uznaną architektkę, Jadwigę Grabowską – Hawrylak, której twórczość zaprezentowana została w tym roku w jednej z galerii Nowego Jorku.

Grande finale w…serwisie samochodowym Mercedesa

Finał festiwalu odbędzie się w niecodziennej przestrzeni – hali serwisowej salonu samochodowego Mercedes–Benz Grupa Wróbel – z udziałem artystów z Japonii, Turcji, Izraela, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii i Norwegii, z pogranicza wielu stylistyk, reprezentujących odmienne kultury.

– Tegoroczny koncert Eklektik Orchestra śmiało nazwać można jednym z najważniejszych wydarzeń muzycznych tej jesieni w Polsce – zapowiada Radek Bond Bednarz, pomysłodawca i reżyser koncertu finałowego, a zarazem dyrektor festiwalu.

Bilety

Sprzedaż biletów odbywa się za pośrednictwem www.goout.net z wyjątkiem wydarzeń z 4 października – bilety na wydarzenia w Muzeum Pana Tadeusza (Takuya Nakamura, Berke Can Özcan) dostępne są na www.bilety.ossolineum.pl i w kasach muzeum.

Koniecznie sprawdźcie stronę www.eklektikSession.com

 

Dołącz do ponad 10 000 fanów na Facebooku:

Komentarze