Various Artists – Air Texture Vol. VII
Paweł Gzyl:

Rrose i Silent Servant serwują ambient? Niemożliwe!

Siavash Amini & Saåad – All Lanes Of Lilac Evening
Jarek Szczęsny:

Bez szwów.

Villaelvin – Headroof
Jarek Szczęsny:

Tylko bardziej.

Juno – Young Star
Jarek Szczęsny:

Infiltracja jazzu.

Lonker See – Hamza
Jarek Szczęsny:

Zawsze krok przed nami.

Men With Secrets – Psycho Romance And Other Spooky Ballads
Paweł Gzyl:

Erudycyjne ćwiczenie z ejtisowego electro.

Riverrun – The Same Silent Hill
Przemysław Solski:

Muzyka z krajobrazu.

Yogtze – Yogtze
Jarek Szczęsny:

Będzie filmowo.

Wacław Zimpel – Massive Oscillations
Jarek Szczęsny:

Letarg duchowy.

Hula – Shadowland
Paweł Gzyl:

Jak ambient przenikał industrial.

Nicolas Godin – Concrete and Glass
Mateusz Piżyński:

Elektroniczny aksamit, który już dobrze znamy.

Ghost In The Machine – Breaking The Seal
Paweł Gzyl:

Czego można się spodziewać po płycie, na której jeden z utworów nosi tytuł „Napalm Breath”?

Jachna/Ziołek/Buhl – Animated Music
Jarek Szczęsny:

Poszerzanie improwizacyjnej wrażliwości.

Recondite – Dwell
Ania Pietrzak:

Chłodna obserwacja rzeczywistości.



Najodważniejsza edycja Eklektik Session

Ruszyła sprzedaż biletów na tegoroczną edycję Eklektik Session we Wrocławiu. Festiwal odbędzie się w dniach 4-6 października we Wrocławiu pod hasłem „Home & Identity”. Dlaczego mówi się o niej „najodważniejsza”? Sprawdźcie szczegóły.

Przez trzy festiwalowe dni w unikatowych lokalizacjach Wrocławia zagrają artyści z Japonii, Turcji, Izraela, Norwegii i Wielkiej Brytanii. Wszyscy muzycy wystąpią na jednej scenie podczas wspólnego koncertu finałowego pod szyldem Eklektik Orchestra.

Japonia i Turcja na otwarcie festiwalu

Eklektik Session zainauguruje Takuya Nakamura, japoński artysta, kompozytor i multiinstrumentalista. We Wrocławiu wystąpi z Azumi Oe, tancerką Butoh, w najnowszym projekcie Piano Warp łączącym fortepian z elektroniczną manipulacją na żywo, tańcem i multimediami.

Na dokładkę dostaniemy projekt Big Beats Big Times, za którym stoi pochodzący ze Stambułu perkusista Berke Can Özcan. Cechuje go m.in. upodobanie do tworzenia dźwięków z przedmiotów codziennego użytku takich jak doniczki z terakoty, kapsle, miotły czy stara pralka.

W kreowaniu pejzaży dźwiękowych używa także magnetofonów, samplerów, rejestratorów polowych i odtwarzaczy winylowych. Po Big Beats Big Times należy spodziewać się zatem improwizacji, interakcji i… oryginalnych instrumentów.

Londyńskie SoHo na wrocławskim Manhattanie

Pod szyldem legendarnego klubu jazzowego z Londynu, obchodzącego w tym roku 60-lecie działalności, wystąpią młodzi artyści dynamicznej sceny stolicy Wielkiej Brytanii.

Koncerty Sarah Tandy Trio oraz Marijus Aleksa jako MAPS odbędą się w klubie Dziekanat na wrocławskim Manhattanie.

Ten awangardowy kompleks mieszkaniowo-usługowy na placu Grunwaldzkim pochodzi z początku lat 70-tych. Zaprojektowany został przez uznaną architektkę, Jadwigę Grabowską – Hawrylak, której twórczość zaprezentowana została w tym roku w jednej z galerii Nowego Jorku.

Grande finale w…serwisie samochodowym Mercedesa

Finał festiwalu odbędzie się w niecodziennej przestrzeni – hali serwisowej salonu samochodowego Mercedes–Benz Grupa Wróbel – z udziałem artystów z Japonii, Turcji, Izraela, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii i Norwegii, z pogranicza wielu stylistyk, reprezentujących odmienne kultury.

– Tegoroczny koncert Eklektik Orchestra śmiało nazwać można jednym z najważniejszych wydarzeń muzycznych tej jesieni w Polsce – zapowiada Radek Bond Bednarz, pomysłodawca i reżyser koncertu finałowego, a zarazem dyrektor festiwalu.

Bilety

Sprzedaż biletów odbywa się za pośrednictwem www.goout.net z wyjątkiem wydarzeń z 4 października – bilety na wydarzenia w Muzeum Pana Tadeusza (Takuya Nakamura, Berke Can Özcan) dostępne są na www.bilety.ossolineum.pl i w kasach muzeum.

Koniecznie sprawdźcie stronę www.eklektikSession.com

 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze