Mech – Pearlgraphs
Jarek Szczęsny:

Lepiszcze do związania ze sobą grubych okruchów.

Craven Faults – Erratics & Unconformities
Jarek Szczęsny:

Syntezator modularny poszedł na wędrówkę.

Rhythm Baboon – W-Life
Bartek Woynicz:

Z Chicago do Gdańska.

Algiers – There Is No Year
Bartek Woynicz:

Misophonia, czyli 700 wersów wołania do ściany.

Leandro Fresco & Rafael Anton Irisarri – Una Presencia En La Brisa
Jarek Szczęsny:

Niepewność własnego słuchu.

Flaner Klespoza – Przygody i tajemnice
Jarek Szczęsny:

Debiut podwójny.

Max Andrzejewski’s Hütte – Hütte & Guests Play the Music of Robert Wyatt
Łukasz Komła:

Robert Wyatt na ujazzowionym spacerze.

Fumiya Tanaka – Right Moment
Paweł Gzyl:

Spójna całość zbudowana z kontrastowych elementów.

Król – Nieumiarkowania
Jarek Szczęsny:

Nie chce nam mówić niczego wprost.

Burial – Tunes 2011-2019
Jarek Szczęsny:

Brama do innej rzeczywistości.

Zaumne – Contact
Jarek Szczęsny:

Niezwykła bliskość.

Various Artists – Consortium Vol. 1
Paweł Gzyl:

Z Albanii do Detroit.

ARRM – II
Jarek Szczęsny:

Dzieło spokoju.

Floating Points – Crush
Jarek Szczęsny:

Stare w służbie nowoczesności.



Podsumowanie 2019

Dziesięć strzałów w dziesiątkę.

Kolejność alfabetyczna.


Abul Mogard – And We Are Passing Through Silently (Houndstooth)
Piknik na skraju drogi.
Recenzja autorska


Abul Mogard – Kimberlin (Ecstatic)
Solaris.
Recenzja autorska


Alessandro Cortini – Volume Massimo (Mute)
Teatro Grottesco.
Recenzja Jarka Szczęsnego


Burial – Tunes 2011-2019 (Hyperdub)
Pod skórą.
Recenzja Jarka Szczęsnego


HTRK – Venus In Leo (Ghostly International)
Miłość w czasach zarazy.
Recenzja autorska


Luis Fernandes – Demora (Room40)
Czarodziejska góra.


Nodding God – Play Wooden Child (House of Mythology)
Mistrz i czarownice.


Rafael Anton Irisarri – Solastalgia (Room40)
Podróż do kresu nocy.


Shasta Cults – Shasta Cults (Important Records)
Przez ciemne zwierciadło.


Thom Yorke – Anima (XL Records)
Człowiek, który spadł na ziemię.
Recenzja autorska


 


Dołącz do ponad 13 000 fanów na Facebooku:

Komentarze